Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
Jos saisit olla
36
299
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kosisin.
- Anonyymi00005UUSI
Sanoisin,housut pois ja äkkiä!
- Anonyymi00009UUSI
Ai että saisit olla pidempäänkin
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ai että saisit olla pidempäänkin
Kyllä. Tietysti.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sanoisin,housut pois ja äkkiä!
Vastauksena kosintaan?
- Anonyymi00002UUSI
Samat kysymykset jatkuvat.
- Anonyymi00003UUSI
Halaisin, höpöttäisin ja kuuntelisin höpötystä.
- Anonyymi00028UUSI
Höppänöitä me kaikki ollaan.
- Anonyymi00004UUSI
Minulla ei ole kaivattua, joten..
- Anonyymi00007UUSI
Kyllä on 😠
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä on 😠
Ei todellakaan ole, eikä tule koskaan olemaankaan! Painu helvettiin stalkkeri!
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei todellakaan ole, eikä tule koskaan olemaankaan! Painu helvettiin stalkkeri!
Oletpas kiukkuinen nainen!
- Anonyymi00006UUSI
Luettaisiin murha. Infoa ja poliisi.fi sivustoa ja mv lehteä ja katsottaisiin kaikki rikospaikkaohjelmat yms ja etsittäisiin kaikista mahdollisista lähteistä tietoa totuudesta ja käytäisiin treffeille käräjäoikeudessa ja katsottaisiiin minkänimisiä espoolaismiehiä ja insinööri miehiä niinhin naisiin kohdistuviin rikoksiin oikeen syyllistyykään. Alkaa pikkuhiljaa riittämään tämä suomalaisiin miehiin kohdistuva viha.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012100403.html - Anonyymi00010UUSI
Mitäkö luulet että mies joka on kolmisen vuotta ollu ilman seksiä haluaa tehdä kuinka tyhmä täytyy olla jos ei edes osaa arvata
- Anonyymi00011UUSI
Ilman et ole ollut
- Anonyymi00012UUSI
Ehkä jotain tällaista odotin
- Anonyymi00013UUSI
Täys selibaatti? Tuskin. Kyllä ihmisen pitää osata itseään auttaa omin pikku kätösin. Kuuluu jo perusterveyteen ja hyvinvoinnin ylläpitoon. Samoin kun riittävä uni, liikunta ja ravitseva ruoka. Sosiaalisia kontakteja unohtamatta.
- Anonyymi00014UUSI
en minäkään sk siä enää kaipaa! se aika oli ja meni kun koin tarvetta moiselle turhakkeekle!
- Anonyymi00017UUSI
Jos mies ei saa naiselta seksiä, sitten vaihtoehdot ovat maksullisissa käyminen, tai oman käden käyttö!
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jos mies ei saa naiselta seksiä, sitten vaihtoehdot ovat maksullisissa käyminen, tai oman käden käyttö!
Minulta ei saa yksikään mies koskaan seksiä!
- Anonyymi00016UUSI
Kaivattu oli ja meni. Harmi, siitä olisi tullut ihmeellistä.
- Anonyymi00022UUSI
Miten niin siitä olisi tullut ihmeellistä. Sinä taidat vain luulla niin unelmissasi!
- Anonyymi00020UUSI
Ainakin hurjan pitkä halaus heti ensimmäiseksi.
Sitten haluaisin rapsuttaa.
Sitten minä olen haaveillut pitkään suudelmasta.
Minä haluaisin vain olla hänen lähellä. Haluaisin puhua kaikesta.
Mutta jos koko päivä olisi aikaa, niin vaikea sanoa mitä tekisimme, kun emme ikinä ole aikaa viettäneet sillä tavalla.- Anonyymi00024UUSI
Minä en haaveile tuollaisesta kenenkään kanssa, enkä halua enää koskaan suudellakaan kenenkään kanssa! Pidän vain 70v miehistä ystävinä!
- Anonyymi00023UUSI
Juteltaisiin. Oltaisiin lähekkäin. Syötäisiin ja juotaisiin jotain. Toivottavasti olisi lämmin ja kotoinen päivä yhdessä. Alku jollekin suuremmalle.
- Anonyymi00027UUSI
Voitais tavata ruska-aikaan pulmankijärven näköalaparkissa ja lähteä pienelle päiväretkelle.
- Anonyymi00030UUSI
Säästääkseni molempien aikaa, aloittaisin heti selvittämään, suostuisiko nainen minulle vaimoksi. Pitäisi vain esittää muutama kysymys ja hänen minulle.
- Anonyymi00033UUSI
Haluaisin olla jossain rauhallisessa paikassa kahden ja puhua kokemuksista sen miehen kanssa.
- Anonyymi00034UUSI
Jotain kivaa.
- Anonyymi00035UUSI
Pari kyssärii olis kyllä mielessä mitä kysyä.
- Anonyymi00041UUSI
välttelisin mm pskaa palvelua
- Anonyymi00042UUSI
Päivän vaan, vaiko koko vuorokauden?
En osaa tai pysty vastata tähän.
Sattuu pelkkä ajatuskin mitä tekisin jos....
Kun en saa ikinä, niin jo haaveilu ja toivominen satuttaa enemmän kun mikään ikinä. - Anonyymi00044UUSI
Ensin höyläisin ja sitten ottaisin sukset jalasta.
- Anonyymi00046UUSI
Päivän jälkeen hän olisi ikuisesti minun.
- Anonyymi00047UUSI
Kuulustelisin.
- Anonyymi00049UUSI
Kommunikoitaisiin Ikävä-palstan kautta ja hihiteltäisiin kuin räkäemojit.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761697
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471278- 661179
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 44898
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537725- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650