Jos saisit olla

Anonyymi-ap

Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?

36

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Kosisin.

      • Anonyymi00005
        UUSI

        Sanoisin,housut pois ja äkkiä!


      • Anonyymi00009
        UUSI

        Ai että saisit olla pidempäänkin


      • Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ai että saisit olla pidempäänkin

        Kyllä. Tietysti.


      • Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Sanoisin,housut pois ja äkkiä!

        Vastauksena kosintaan?


    • Anonyymi00002
      UUSI

      Samat kysymykset jatkuvat.

    • Anonyymi00003
      UUSI

      Halaisin, höpöttäisin ja kuuntelisin höpötystä.

      • Anonyymi00028
        UUSI

        Höppänöitä me kaikki ollaan.


    • Anonyymi00004
      UUSI

      Minulla ei ole kaivattua, joten..

      • Anonyymi00007
        UUSI

        Kyllä on 😠


      • Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kyllä on 😠

        Ei todellakaan ole, eikä tule koskaan olemaankaan! Painu helvettiin stalkkeri!


      • Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ei todellakaan ole, eikä tule koskaan olemaankaan! Painu helvettiin stalkkeri!

        Oletpas kiukkuinen nainen!


    • Anonyymi00006
      UUSI

      Luettaisiin murha. Infoa ja poliisi.fi sivustoa ja mv lehteä ja katsottaisiin kaikki rikospaikkaohjelmat yms ja etsittäisiin kaikista mahdollisista lähteistä tietoa totuudesta ja käytäisiin treffeille käräjäoikeudessa ja katsottaisiiin minkänimisiä espoolaismiehiä ja insinööri miehiä niinhin naisiin kohdistuviin rikoksiin oikeen syyllistyykään. Alkaa pikkuhiljaa riittämään tämä suomalaisiin miehiin kohdistuva viha.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012100403.html

    • Anonyymi00010
      UUSI

      Mitäkö luulet että mies joka on kolmisen vuotta ollu ilman seksiä haluaa tehdä kuinka tyhmä täytyy olla jos ei edes osaa arvata

      • Anonyymi00011
        UUSI

        Ilman et ole ollut


      • Anonyymi00012
        UUSI

        Ehkä jotain tällaista odotin


      • Anonyymi00013
        UUSI

        Täys selibaatti? Tuskin. Kyllä ihmisen pitää osata itseään auttaa omin pikku kätösin. Kuuluu jo perusterveyteen ja hyvinvoinnin ylläpitoon. Samoin kun riittävä uni, liikunta ja ravitseva ruoka. Sosiaalisia kontakteja unohtamatta.


      • Anonyymi00014
        UUSI

        en minäkään sk siä enää kaipaa! se aika oli ja meni kun koin tarvetta moiselle turhakkeekle!


      • Anonyymi00017
        UUSI

        Jos mies ei saa naiselta seksiä, sitten vaihtoehdot ovat maksullisissa käyminen, tai oman käden käyttö!


      • Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Jos mies ei saa naiselta seksiä, sitten vaihtoehdot ovat maksullisissa käyminen, tai oman käden käyttö!

        Minulta ei saa yksikään mies koskaan seksiä!


    • Anonyymi00016
      UUSI

      Kaivattu oli ja meni. Harmi, siitä olisi tullut ihmeellistä.

      • Anonyymi00022
        UUSI

        Miten niin siitä olisi tullut ihmeellistä. Sinä taidat vain luulla niin unelmissasi!


    • Anonyymi00020
      UUSI

      Ainakin hurjan pitkä halaus heti ensimmäiseksi.
      Sitten haluaisin rapsuttaa.
      Sitten minä olen haaveillut pitkään suudelmasta.
      Minä haluaisin vain olla hänen lähellä. Haluaisin puhua kaikesta.
      Mutta jos koko päivä olisi aikaa, niin vaikea sanoa mitä tekisimme, kun emme ikinä ole aikaa viettäneet sillä tavalla.

      • Anonyymi00024
        UUSI

        Minä en haaveile tuollaisesta kenenkään kanssa, enkä halua enää koskaan suudellakaan kenenkään kanssa! Pidän vain 70v miehistä ystävinä!


    • Anonyymi00023
      UUSI

      Juteltaisiin. Oltaisiin lähekkäin. Syötäisiin ja juotaisiin jotain. Toivottavasti olisi lämmin ja kotoinen päivä yhdessä. Alku jollekin suuremmalle.

    • Anonyymi00027
      UUSI

      Voitais tavata ruska-aikaan pulmankijärven näköalaparkissa ja lähteä pienelle päiväretkelle.

    • Anonyymi00030
      UUSI

      Säästääkseni molempien aikaa, aloittaisin heti selvittämään, suostuisiko nainen minulle vaimoksi. Pitäisi vain esittää muutama kysymys ja hänen minulle.

    • Anonyymi00033
      UUSI

      Haluaisin olla jossain rauhallisessa paikassa kahden ja puhua kokemuksista sen miehen kanssa.

    • Anonyymi00034
      UUSI

      Jotain kivaa.

    • Anonyymi00035
      UUSI

      Pari kyssärii olis kyllä mielessä mitä kysyä.

    • Anonyymi00041
      UUSI

      välttelisin mm pskaa palvelua

    • Anonyymi00042
      UUSI

      Päivän vaan, vaiko koko vuorokauden?
      En osaa tai pysty vastata tähän.
      Sattuu pelkkä ajatuskin mitä tekisin jos....
      Kun en saa ikinä, niin jo haaveilu ja toivominen satuttaa enemmän kun mikään ikinä.

    • Anonyymi00044
      UUSI

      Ensin höyläisin ja sitten ottaisin sukset jalasta.

    • Anonyymi00046
      UUSI

      Päivän jälkeen hän olisi ikuisesti minun.

    • Anonyymi00047
      UUSI

      Kuulustelisin.

    • Anonyymi00049
      UUSI

      Kommunikoitaisiin Ikävä-palstan kautta ja hihiteltäisiin kuin räkäemojit.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1697
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1278
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      725
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe