Tojo Yaris Cross - Suomen suosituin auto kääpiöille?!

Anonyymi-ap

Onko se niin että ihminen vanhetessaan kutistuu ja 65 vuotiaana alkaa jo mahtua Tojoon sisälle? En keksi parempaakaan selitystä Yaris Crossin suosiolle.

22

111

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Syksyllä tulee uusi toyota malli pappa65

• Anonyymi00004

Crossien rengasmelu on sietämätöntä. Koskee myös rollan Crossia. Se ei mene kaupaksi meluisuuden takia.

• Anonyymi00006

Vaarit ovat tottuneet kovaan meluun ja kuulokin jo heikentynyt. Heille ne myydään taas kerran mullistavana uutuutena, hihiii!
        Naapurin vaarikin vaihtoi aikanaan vuoden vanhan Corollansa uuteen kun siihen oli tullut mullistava uusi asia , eli katalysaattori ja olihan vanhalla ajettu jo melkoiset 3000km.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Vaarit ovat tottuneet kovaan meluun ja kuulokin jo heikentynyt. Heille ne myydään taas kerran mullistavana uutuutena, hihiii!
        Naapurin vaarikin vaihtoi aikanaan vuoden vanhan Corollansa uuteen kun siihen oli tullut mullistava uusi asia , eli katalysaattori ja olihan vanhalla ajettu jo melkoiset 3000km.

Nuoremmilla ei niissä tehoputkimopoissa ja paukkupemareissa rengasäänet erotukaan muun melun alta niin luulevat että sitä kuuluu vain hiljaisemmissa autoissa joissa ei ole sitä muuta taustamelua niin paljon.

• Anonyymi00005

Jos ostaa uuden Toyotan, niin ainakin aivot ovat jo alkaneet kutistumaan kovaa vauhtia.

• Anonyymi00007

Parasta on helppo ulospääsy. Kun avaa apukuskin oven, niin mamma putoaa ulos itsestään.

• Anonyymi00008

Pieni päältä, suuri sisältä eli ohuet ovet ja pienet penkit

• Anonyymi00009

Onneksi Suomi on vielä vapaa maa, jossa jokainen voi ostaa tai ostaa osamaksulla haluamansa auton.. On vai raaka totuus, että Suomalaiset haluaa ostaa eniten Toyotaa ja kaikki tietää syyn miksi!

• Anonyymi00034
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Onneksi Suomi on vielä vapaa maa, jossa jokainen voi ostaa tai ostaa osamaksulla haluamansa auton.. On vai raaka totuus, että Suomalaiset haluaa ostaa eniten Toyotaa ja kaikki tietää syyn miksi!

Minille se on ainakin suuri mysteeri. Minulla valinta on osunut aina muihin merkkeihin 80-luvun kertavahingon jälkeen.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Minille se on ainakin suuri mysteeri. Minulla valinta on osunut aina muihin merkkeihin 80-luvun kertavahingon jälkeen.

Isälläsi kertavahinko sattui jo paljon sitä ennen.

• Anonyymi00010

Jaa no en tiiä onko se jotenkin ahdas mutta näin vanhaksi eläessä olen huomannut että ihmisiä on eri kokoisia, nuorempia ja vanhempiakin.

• Anonyymi00012

kääpiöille haaaaaaaaaaa

• Anonyymi00015

kääpiö auto

• Anonyymi00016

toyota kääpiöille

• Anonyymi00017

Mitä pienempi auto, niin yleensä sitä isompi kuski. Möhköfanttiautoilla ne kääpiöt ajavat, kun pönkittävät egoansa. Saavat istua korkeammalla nämä oikeat käppänät.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mitä pienempi auto, niin yleensä sitä isompi kuski. Möhköfanttiautoilla ne kääpiöt ajavat, kun pönkittävät egoansa. Saavat istua korkeammalla nämä oikeat käppänät.

No miksi sitten Toytan omistavat ostavat paljon Yaris crossia, kuvittelevat ajavansa kunnon möhköfantti autolla..

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Yarikseen ja Corollaan ei pitkäkoipinen kahlaaja mahdu. Etupenkin istuintyyny ihan liian lyhyt. Skodassa ja Kiassa on aikuisille ihmisille mitoitetut penkit. Fabiaa ja Rio:a myöten.

• Anonyymi00019

Yariskin herättää kateutta rupumerkkejä edustavien keskuudessa.

• Anonyymi00029

No ihan varmasti herättää jotakin, vaikka sääliä.

• Anonyymi00026

suosituin

• Anonyymi00030

auto

• Anonyymi00032

jep

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1450
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1160
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      678
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      45
      640
    7. 50
      624
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      552
    Aihe