Jos kosisit.
Olisi se älytöntä
7
170
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Etkö halua elämyksiä. Elämässä mitään ei pidä tehdä pakolla vaan jos jokin asia tuntuu hyvältä, sen voi toteuttaa jos molemmat innostuvat.
- Anonyymi00005UUSI
Minunko pitäisi innostua naimisiinmenosta? Minä minä siitä saisin? Joutuisin siivoamaan, laittamaan ruokaa ja pesemään pyykkiä! Menettäisin elämänhaluni lopullisesti.
- Anonyymi00002UUSI
Haluatko että teen niin?
- Anonyymi00003UUSI
Et uskalla
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Et uskalla
Ei se uskaltamisests ole kiinni.
- Anonyymi00008UUSI
omassa elämässä kihlautuminenkin oli pelkkä naurettava tilanne kaukana mistään todellisesti välittämisestä
- Anonyymi00009UUSI
Joo. Kosisin naista mutta pöhköä se olisi nyt kun en tiedä mitään hänen ajatuksistaan ja rakkaudestaan. Salattuja ovat minulta. Kiltisti kosisin ja alkaisin häneb miehekseen, jos hän sitä tahtoo. Mieheltä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841432- 801080
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77865
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp83777- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 18548