Tykkääkö miehet naida suuhun

Anonyymi-ap

Tapasin vanhan miespuolisen ystäväni ja joimme vähän viiniä. Illan kuluessa päädyimme sänkyyn. Tykkään ottaa suihin ja ohjasin tilanteen niin että mies nai minua suuhun pitkään.

En kuitenkaan huomannut missään vaiheessa että hän olisi tullut. Eikö hän siis pitänyt tästä?

Voiko mies kokea tuon jotenkin hyökkäävänä?

18

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Kyllä minä ainakin tykkään naida suuhun. Se kuuluu nykyään (onneksi) lähes jokaiseen aktiin jossain määrin. En sinne aina laukea vaikka todella mielellään teenkin, joskus laukeaa helposti ja joskus joutuu pikkuisen heittämään lopussa joko itse tai naisen toimesta vauhtia, mutta sitten kun roiskin työnnän suuhun, ai kuinka ihanalta se tuntuu kun saa roiskia mällit nieluun ja toinen korisee ja pärskii siellä. Välillä kun menee rajuksi saattaa tulla pikku haavoja, siksi olen vähän arka välillä, joskin kun himot vie niin ei haittaa ja nekin paranee.

• Anonyymi00012

Sillälailla porsas röh röh

• Anonyymi00003

Onhan se ihana laskea naisen suuhun kunnon lasti, niin että alkaa kakoa kun paksua spermaa suu täynnä. Aaahh

• Anonyymi00013

Porsas röh röh

• Anonyymi00005

En ole kokeillut naida suuhun, mutta ajatuksena kyllä kiihottaisi, kunhan olisi halukas neito.
      M44 Satakunta

• Anonyymi00007

Seurustelin yli kymmenen vuotta naisen kanssa joka tykkäsi suuseksistä. Juuri 69 asento oli parasta. Hän kiihottui valtavasti minun naidessa suuhun, hänen saadessa orkun sitten käännyimme, tulin pilluun.

• Anonyymi00010
      • Anonyymi00015

Sairasta paskaa

• Anonyymi00024

Tuota saamarin samaa paria päivästä toiseen tyrkyllä eri aiheiden keskusteluiden linkkeinä. Tuossa täytyy olla taustalla ihan rahan ansaita mielessä tehty katsoja markkinointi keskusteluryhmissä.

• Panisin suuhun... Ja panen suuhun aina kun voi kaikissa mahdollisissa asennoissa ja tilanteissa. Naisen suu on ihana paikka kyrvälle. Se imee, hieroo huolehtii ja siivoaakin, ottaa lastit ja antaa nautinnon. Kyllä, mielelläni panen suuhun.

• Anonyymi00016

Kamelin paska se taas sekoilee

• Anonyymi00011

En ole nainut suuhun ja vaikuttaa aikarajulta, joten ei yhtään sytytä.

• Anonyymi00017

Eipä niin kukaan tunge kusikeppiä kenenkään suuhun yök

• Anonyymi00018

Eräs Ammattikoulun opettaja-rouva oli aikoinaan innokas imemään kalua. Homma alkoi eräällä messu-reissulla missä yövyttiin hotellissa, oltiin hotellin baarissa luokkakavereiden kanssa lähes pilkkuun kun kaverit lähti nukkumaan tuli opettaja vielä puheilleni hänkin pienessä humalassa.. Olisko puolituntia mennyt kun oltiin minun huoneessa ja opettajatar imi kaluani ahnaasti ja leikitteli kielellä että olin laueta hänen kasvoilleen.. Jatkettiin tuota ihanaa "harrastusta" vuosia amiksen jälkeen sillä erotuksella että nussin opettaja-rouvaa käytännössä kaikkiin aukkoihin. Näistä tapahtumista on jo aikaa ja ymmärtääkseni tuo opettajatar on siirtynyt jo ajasta ikuisuuteen.. Mutta meillä oli mahtavaa ja muistot elää..

• Anonyymi00020

Kyllä kai ne tykkää, ainakin jotkut. Eivät välttämättä laukea siinä kuitenkaan, vaikka tykkäisivätkin.
      Minulla on kokemusta sellaisesta, että mies tykkäsi panna suuhun, mutta halusi kuitenkin lopuksi tulla päälle ja laueta pilluun. En tiedä onko joku biologinen vietti joillain tuo, että lopuksi pitää laueta kuitenkin pilluun?
      Toisilla sitä ei ole, nykyinen miesystävä tykkää laueta naamalle tai suuhun. Hänen kanssaan meillä sopii hyvin halut yhteen, kun mulla ei pillu jostain syystä oikein kestä kovaa panemista (jotenkin yliherkkä kapistus) kun taas suihin otan mielellään ja saa panna naamaan, otan kurkkuun ja kiihotun kun saan olla polvillani miehen edessä palvelemassa hänen elintään, ja hän taas mielellään työntää munaa suuhun ja alistaa.
      Omalle pillulle otan oikeastaan myös mieluummin suuseksiä ja hieromista, kuin panemista.

• Anonyymi00021

Ihan parasta tuollainen, tykkään miehenä juuri noin alistaa naista ja otattaa suihin. Itse lataan mällit nieluun, enkä roiski, en tykkää siitä lainkaan. Etenkin jos vaihdevuodet alkaa painamaan niin pillun limakalvot ei kestä samaan malliin. Sitten suuhun tai perseeseen joka hyvin liukastettuna kestää kyllä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ihan parasta tuollainen, tykkään miehenä juuri noin alistaa naista ja otattaa suihin. Itse lataan mällit nieluun, enkä roiski, en tykkää siitä lainkaan. Etenkin jos vaihdevuodet alkaa painamaan niin pillun limakalvot ei kestä samaan malliin. Sitten suuhun tai perseeseen joka hyvin liukastettuna kestää kyllä.

Peppu ei tosiaan ole yhtä herkkä kuin pillu, eli sinne voi panna huolettomammin jos vaan on hyvin liukastettu peppu ja rentoutettu sulkijalihas.
        Ja vaikka se ei olekaan yhtä herkkä kuin pillu, niin olen joskus saanut vielä viimeisen orkun pepusta, kun menty tällä kaavalla: ensin mies nuolee minulle orgasmin, sitten otan häneltä munaa kurkkuun, tämän jälkeen mies panee jonkin aikaa pilluun ja lopuksi kääntää minut vatsalleen, tulee päälle ja työntyy peppuun.
        Tässä ei mieskään enää kauaa kestä, ja parhaimmillaan molemmat tulee huutaen. Useimmiten kyllä vain mies, minä huudan sitten muusta syystä :D Mutta nautinnollista on, tosin sen jälkeen kun mies on nuollut mulle sen orgasmin mennään hänen nautinto edellä ja mukaudun siihen.

Suihinotossa nieluun laukeaminen on tietty siistein vaihtoehto kun ei tule mitään sotkua, ja onnistuu kaikkialla.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Peppu ei tosiaan ole yhtä herkkä kuin pillu, eli sinne voi panna huolettomammin jos vaan on hyvin liukastettu peppu ja rentoutettu sulkijalihas.
        Ja vaikka se ei olekaan yhtä herkkä kuin pillu, niin olen joskus saanut vielä viimeisen orkun pepusta, kun menty tällä kaavalla: ensin mies nuolee minulle orgasmin, sitten otan häneltä munaa kurkkuun, tämän jälkeen mies panee jonkin aikaa pilluun ja lopuksi kääntää minut vatsalleen, tulee päälle ja työntyy peppuun.
        Tässä ei mieskään enää kauaa kestä, ja parhaimmillaan molemmat tulee huutaen. Useimmiten kyllä vain mies, minä huudan sitten muusta syystä :D Mutta nautinnollista on, tosin sen jälkeen kun mies on nuollut mulle sen orgasmin mennään hänen nautinto edellä ja mukaudun siihen.

Suihinotossa nieluun laukeaminen on tietty siistein vaihtoehto kun ei tule mitään sotkua, ja onnistuu kaikkialla.

Sähän voisit olla ihan mun naisystävä. Täsmälleen samat tavat ja temput, ja nimenomaa mahalleen alle ja sitten tanakasti perseeseen. Joskus vain sinne ainoastaan. Tottakai sins yritän hoitaa naisen tarpeet, ja nykyisellä naisystävällä ne tarpeet täyttyy siinä kun saa tyydyttää minua. Ja kyllä lähes aina tulee siinä leikin tiimellyksessä. Naisella on kolme reikää minne voi panna ja ottaa nautinnon. Olisi synti olla käyttämättä niitä kaikkia.

Spermat kurkkuun on kyllä kans ehdoton suosikki ja nimenomaan tuon siisteyden kannalta. Esimerkiksi näin tässä saunapuhtaana sängyssä on mukava saada lopettaa suuhun ja narttu nielee ja nuolee spermat pois. Ei tarvi lähteä enää sykkii minnekään siitä

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      182
      1272
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      883
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      824
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      684
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      594
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      580
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      550
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      549
    Aihe