Istuin tänään puistossa ja päähän putosi meteoriitti!
Tämä oli jo toinen kerta elämässäni kun päähän putoaa taivaalta meteoriitti.
Onko ketään muita jolle on näin käynyt?
Päähän putosi
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00002
Sellainen pienen-pieni komeettakin voi törmätä päähän, takioni-hiukkanen, aliatomin kokoinen meteorologikin voi törmätä päähäsi.
Kuokkalan "kirvesmiehestä" uutta tietoa: https://www.ksml.fi/paikalliset/9565445
Ammattihan tuokin on.... kirvesmies.- Anonyymi00006
Noita meteoriittejä voi löytää kun kerää katolta valuneen sadeveden ja siivilöi sen ja tutkii sitten voimakkaalla suurennuslasilla tai mikroskoopilla kaikki muruset mitä katolta sadeveden mukana on alas tullut.
Pienen meteoriitin tunnistaa siitä että sen pinta on sulaneen näköinen. Ei yhtään terävää särmää.
- Anonyymi00005
Kirvesmies on ihan ok, mutta koirapoliisi vähän arveluttaa.
- Anonyymi00007
Kummallinen kirjoitelma Marko Ahonen jostain uudesta sarjasta, mutta unohtaa kertoa sen sarjan nimen: https://www.ksml.fi/paikalliset/9566623
Sitä voi arvuutella, tai kysy Kuu-Ukkelilta, Googlen Gemini Robotilta.
Kuu-Ukkel Kemini Ropotti.
Tietäneekö Marko itsekään...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520