Oletko luonteeltasi ylpeä ja minkälaisissa asioissa tai tilanteissa se ilmenee?
Kadutko jotain, missä olet antanut ylpeyden ohjata tai estää jotain tapahtumasta?
Jotain muita ajatuksia ylpeydestä?
Ylpeydestä
27
99
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miksi pitäisi olla ylpeä?
- Anonyymi00009UUSI
Ei aloitus ollut mikään kehotus 😂
- Anonyymi00021UUSI
Koska se syntistä yksi seitsemästä, kuten lumikin kääpiöt. Sivusta naiselta
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Koska se syntistä yksi seitsemästä, kuten lumikin kääpiöt. Sivusta naiselta
Also sinä elät kuolemanpelossa se on varmaa, sinä palat helwetin tulessa
- Anonyymi00002UUSI
En ole ylpeä luonne, mutta omanarvontuntoinen kyllä. En suostu poljettavaksi.
Ylpeys ei ole siis aiheuttanut minulle elämässä mitään haittaa. - Anonyymi00003UUSI
Tämä on taas näitä. Onko mies ylpeä ja nainen oman arvonsa tunteva?
- Anonyymi00010UUSI
Ei tämä ole mitään näitä.
Joku tuolla kommentoi, että "omat syntinsä ovat olleet pelkuruus ja ylpeys ja siitä tämä tuli mieleen". Miten kukakin asian kokee.
Jokaisesta meistä varmasti löytyy ylpeyttä ja joskus se voi olla ihan paikallaankin. Olla ylpeästi oma itsensä! Toisaalta, joskus voi huomata itsessään, että olisi voinut toimia toisinkin, eikä antaa ylpeyden ohjata.
Onko nöyryys ylpeyden vastakohta 🤔Onko siis ylpeys paha ja nöyryys hyvä 🤔?
- Anonyymi00004UUSI
Rehellisesti runkku olen kiitos kysymästä.
- Anonyymi00011UUSI
Ylpeä runkku? Ja miksi?
- Anonyymi00026UUSI
On public demand me too
- Anonyymi00005UUSI
Ylpeys käy lankeamuksen edelle tarkoittaa käytännössä mitä ylpeä ihminen tekee jopa enemmän virheitä kuin edes laki sallii mutta moinenhan ei koskaan tee mitään vääriin niin kuinka voisi tehdä virheitä
- Anonyymi00012UUSI
Niin tosiaan, myöntääkö ylpeä ihminen olevansa ylpeä... toisinaan varmaankin. Onhan olemassa tokaisu, että ylpeys ei anna myöten tai käy itsetunnon päälle mm.
- Anonyymi00006UUSI
ei kukaan muu sitä näe tai huomaa koska ei tunne nykyistä minua mutta minä olen ylpeä siitä mihin suuntaan olen muuttunut esim viimeisen vuoden aikana :) pienin askelin kohti terveempää olemista
- Anonyymi00007UUSI
Mä oon ite aina sanout, että hittoon pienet askeleet, valtavia harppauksia joka hetki.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mä oon ite aina sanout, että hittoon pienet askeleet, valtavia harppauksia joka hetki.
olen minäkin joskus 19-25 harpponut menemään haalin vastuita ja ongelmia kunnes ymmärsin jotain
- Anonyymi00013UUSI
Hyvä, siitä saakin tai pitääkin olla ylpeä 😊
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mä oon ite aina sanout, että hittoon pienet askeleet, valtavia harppauksia joka hetki.
Se on hyväksi silloin, jos se sopii omaan luonteeseen ja myös jos ei sillä tyylillä pala loppuun.
Vaaran paikkoja myös, että kovalla vauhdilla saattaa tulla vauhtisokeus ja miten sitten jos tulee takapakkeja, onko kykyä jatkaa ja riittääkö energia.
Monesti pienin askelin tulee kestävämpää. Ihmisen aivoilla kestää tietyn aikaa tottua uuteen esimerkiksi rutiiniin. En muista kauanko se oli mutta joitain kuukausia. - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
olen minäkin joskus 19-25 harpponut menemään haalin vastuita ja ongelmia kunnes ymmärsin jotain
Ruokkoi tuli ja meni?
- Anonyymi00023UUSI
Sama täällä asenne ja puheet kovenee o hiljaa tai väännän suntista stna
- Anonyymi00015UUSI
Olen elämästäni ja itsestäni ylpeä. Ei oo helppoa silti oon tehnyt parhaani.
- Anonyymi00016UUSI
Hienoa, pitää olla ylpeä itsestään, silloin kun siihen on aihetta 😊!
Ihminen ei voi tehdä kuin parhaansa. - Anonyymi00017UUSI
Terve ylpeys on jees:)
- Anonyymi00018UUSI
Sokea ylpeys vain satuttaa.
- Anonyymi00019UUSI
Tarkennatko vähän! Satuttaako toisen ylpeys vai oma ylpeys itseä? Ja tarkoitatko sokealla ylpeydellä sitä, ettei itse tiedosta olevansa ylpeä?
Vai onko nyt kyse vain ihmisestä, josta puhutaan että on nenä pystyssä ns. ylpeä.
- Anonyymi00020UUSI
Olen en kerro/avaa
En
Ei - Anonyymi00028UUSI
Katuva ei kaadu pystyyn pää
- Anonyymi00029UUSI
Toivottavasti en ole luonteeltani ylpeä, vaan ennemmin nöyrä. Tiedän silti yleensä mitä haluan ja mitä en halua. Ja pyrin toimimaan sen mukaan. Joskus pitää ottaa tiukka linja asioihin, mutta ei ylpeyden vuoksi, vaan jotta oikeus toteutuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498