Ylpeydestä

Anonyymi-ap

Oletko luonteeltasi ylpeä ja minkälaisissa asioissa tai tilanteissa se ilmenee?
Kadutko jotain, missä olet antanut ylpeyden ohjata tai estää jotain tapahtumasta?
Jotain muita ajatuksia ylpeydestä?

27

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Miksi pitäisi olla ylpeä?

      • Anonyymi00009
        UUSI

        Ei aloitus ollut mikään kehotus 😂


      • Anonyymi00021
        UUSI

        Koska se syntistä yksi seitsemästä, kuten lumikin kääpiöt. Sivusta naiselta


      • Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Koska se syntistä yksi seitsemästä, kuten lumikin kääpiöt. Sivusta naiselta

        Also sinä elät kuolemanpelossa se on varmaa, sinä palat helwetin tulessa


    • Anonyymi00002
      UUSI

      En ole ylpeä luonne, mutta omanarvontuntoinen kyllä. En suostu poljettavaksi.

      Ylpeys ei ole siis aiheuttanut minulle elämässä mitään haittaa.

    • Anonyymi00003
      UUSI

      Tämä on taas näitä. Onko mies ylpeä ja nainen oman arvonsa tunteva?

      • Anonyymi00010
        UUSI

        Ei tämä ole mitään näitä.
        Joku tuolla kommentoi, että "omat syntinsä ovat olleet pelkuruus ja ylpeys ja siitä tämä tuli mieleen". Miten kukakin asian kokee.
        Jokaisesta meistä varmasti löytyy ylpeyttä ja joskus se voi olla ihan paikallaankin. Olla ylpeästi oma itsensä! Toisaalta, joskus voi huomata itsessään, että olisi voinut toimia toisinkin, eikä antaa ylpeyden ohjata.
        Onko nöyryys ylpeyden vastakohta 🤔Onko siis ylpeys paha ja nöyryys hyvä 🤔?


    • Anonyymi00004
      UUSI

      Rehellisesti runkku olen kiitos kysymästä.

      • Anonyymi00011
        UUSI

        Ylpeä runkku? Ja miksi?


      • Anonyymi00026
        UUSI

        On public demand me too


    • Anonyymi00005
      UUSI

      Ylpeys käy lankeamuksen edelle tarkoittaa käytännössä mitä ylpeä ihminen tekee jopa enemmän virheitä kuin edes laki sallii mutta moinenhan ei koskaan tee mitään vääriin niin kuinka voisi tehdä virheitä

      • Anonyymi00012
        UUSI

        Niin tosiaan, myöntääkö ylpeä ihminen olevansa ylpeä... toisinaan varmaankin. Onhan olemassa tokaisu, että ylpeys ei anna myöten tai käy itsetunnon päälle mm.


    • Anonyymi00006
      UUSI

      ei kukaan muu sitä näe tai huomaa koska ei tunne nykyistä minua mutta minä olen ylpeä siitä mihin suuntaan olen muuttunut esim viimeisen vuoden aikana :) pienin askelin kohti terveempää olemista

      • Anonyymi00007
        UUSI

        Mä oon ite aina sanout, että hittoon pienet askeleet, valtavia harppauksia joka hetki.


      • Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Mä oon ite aina sanout, että hittoon pienet askeleet, valtavia harppauksia joka hetki.

        olen minäkin joskus 19-25 harpponut menemään haalin vastuita ja ongelmia kunnes ymmärsin jotain


      • Anonyymi00013
        UUSI

        Hyvä, siitä saakin tai pitääkin olla ylpeä 😊


      • Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Mä oon ite aina sanout, että hittoon pienet askeleet, valtavia harppauksia joka hetki.

        Se on hyväksi silloin, jos se sopii omaan luonteeseen ja myös jos ei sillä tyylillä pala loppuun.
        Vaaran paikkoja myös, että kovalla vauhdilla saattaa tulla vauhtisokeus ja miten sitten jos tulee takapakkeja, onko kykyä jatkaa ja riittääkö energia.
        Monesti pienin askelin tulee kestävämpää. Ihmisen aivoilla kestää tietyn aikaa tottua uuteen esimerkiksi rutiiniin. En muista kauanko se oli mutta joitain kuukausia.


      • Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        olen minäkin joskus 19-25 harpponut menemään haalin vastuita ja ongelmia kunnes ymmärsin jotain

        Ruokkoi tuli ja meni?


      • Anonyymi00023
        UUSI

        Sama täällä asenne ja puheet kovenee o hiljaa tai väännän suntista stna


    • Anonyymi00015
      UUSI

      Olen elämästäni ja itsestäni ylpeä. Ei oo helppoa silti oon tehnyt parhaani.

      • Anonyymi00016
        UUSI

        Hienoa, pitää olla ylpeä itsestään, silloin kun siihen on aihetta 😊!
        Ihminen ei voi tehdä kuin parhaansa.


      • Anonyymi00017
        UUSI

        Terve ylpeys on jees:)


    • Anonyymi00018
      UUSI

      Sokea ylpeys vain satuttaa.

      • Anonyymi00019
        UUSI

        Tarkennatko vähän! Satuttaako toisen ylpeys vai oma ylpeys itseä? Ja tarkoitatko sokealla ylpeydellä sitä, ettei itse tiedosta olevansa ylpeä?
        Vai onko nyt kyse vain ihmisestä, josta puhutaan että on nenä pystyssä ns. ylpeä.


    • Anonyymi00020
      UUSI

      Olen en kerro/avaa
      En
      Ei

    • Anonyymi00028
      UUSI

      Katuva ei kaadu pystyyn pää

    • Anonyymi00029
      UUSI

      Toivottavasti en ole luonteeltani ylpeä, vaan ennemmin nöyrä. Tiedän silti yleensä mitä haluan ja mitä en halua. Ja pyrin toimimaan sen mukaan. Joskus pitää ottaa tiukka linja asioihin, mutta ei ylpeyden vuoksi, vaan jotta oikeus toteutuu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      798
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe