Nuoltavaa naista Viking Gracella 3.7 iltalähtö?

Moikka

Kuten otsikossa kerrotaan, etsin naista joka olisi lähdössä 3.7 iltalähdöllä Viking Gracelle ja haluaisi saada hyvää suuseksiä tällaiselta 43v tavalliselta iskävartalon omaavalta mieheltä?

16

413

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kovin vähän asiasta oikeasti kiinnotuneita on

• Anonyymi00003

Ei ihmiset niin tyhmiä ole, että netissä tälläisiä sovitaan

• On sitä joskus täältä saanut sähköpostiin hyvätkin keskustelut. Ei täällä tartte tosiaan sopia, mutta kontakti ensin tätä kautta ja jatko sähköpostilla

• Anonyymi00015
        Oral_m kirjoitti:

On sitä joskus täältä saanut sähköpostiin hyvätkin keskustelut. Ei täällä tartte tosiaan sopia, mutta kontakti ensin tätä kautta ja jatko sähköpostilla

Keskustelut on eri kuin lähteä viikon varoitusajalla pitkälle matkalle lunastamaan asiaa joka oikeassa tilanteessa onkin mahdoton. Itsekin olen tutustunut netissä naisiin ja yhden kanssa pidettiin monta vuotta yhteyttä ennen ekaa tekstiviestiä ja puhelua. Tapaamiseen meni varmaan yli viisi vuotta, ja vaikka oli juteltu ”asioita” niin kädestä pitämistä tai halaamista enempää ei ollut. Tämäkin nainen sanoi, että jos kahdella ihmisellä on sopiva tilanne, niin on asioita joissa ei tarvitse pyytää.

• Anonyymi00006

Nuoletko persereikää mieluusti ja nussit persereikää kielelläsi?

• Anonyymi00018

Kyllä kunhan on paskan kuorruttama

• Anonyymi00007

Johtuu että aloitus on kömpelö joka ei herätä mielenkiintoa.

• Anonyymi00011

Kuka on perseen lipomisesta puhunut? ei ainakaan aloittaja, mutta ymmärrän, jos kaikki eivät osaa oikeasti lukea.

• Anonyymi00013

Ei tässä tainnut olla kyse turskan nuolemisestakaan. Mutta eihän se ole mies eikä mikään, jos ei naisen pillua nuole

• Anonyymi00014

Edelleen vain hiljaista

• Anonyymi00016

Sinkkuna voisi kiinnostaa. Nyt olen liian varattu.

• Anonyymi00021

Mikä on liian varattu? Jos on vain vähän varattu nin onko silloin ok pettää?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mikä on liian varattu? Jos on vain vähän varattu nin onko silloin ok pettää?

Tapailen avoimesti mutta vakituisesti erästä.
        Tunteitakin on.

• Ei taida löytyä, vaikka sellainen kokeilaan tikulla jäätä yritys tämä olikin

• Anonyymi00023

Löytyyky naista joka tahtoo nuolentaa mutta ei ole lähdössä viking linella minkään? :D

Helsingissä olisi 45v herrasmies valmiina palvelemaan tasokkaita leidejä ;)

• Anonyymi00027

Oltiin tossa jokin aikaa sitten laivalla ja huomasin miten vieraat miehet katseli mun muijan persettä. Se oli kiihottavaa ja myös teki myös ihan vähän mustasukkaiseksi..

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      65
      1722
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1048
    3. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      59
      1000
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      45
      834
    5. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      41
      800
    6. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      284
      789
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      257
      707
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      55
      687
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      92
      642
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      114
      593
    Aihe