Moikka
Kuten otsikossa kerrotaan, etsin naista joka olisi lähdössä 3.7 iltalähdöllä Viking Gracelle ja haluaisi saada hyvää suuseksiä tällaiselta 43v tavalliselta iskävartalon omaavalta mieheltä?
Nuoltavaa naista Viking Gracella 3.7 iltalähtö?
16
413
Vastaukset 16
Kovin vähän asiasta oikeasti kiinnotuneita on
- Anonyymi00003
Ei ihmiset niin tyhmiä ole, että netissä tälläisiä sovitaan
On sitä joskus täältä saanut sähköpostiin hyvätkin keskustelut. Ei täällä tartte tosiaan sopia, mutta kontakti ensin tätä kautta ja jatko sähköpostilla
- Anonyymi00015
Oral_m kirjoitti:
On sitä joskus täältä saanut sähköpostiin hyvätkin keskustelut. Ei täällä tartte tosiaan sopia, mutta kontakti ensin tätä kautta ja jatko sähköpostilla
Keskustelut on eri kuin lähteä viikon varoitusajalla pitkälle matkalle lunastamaan asiaa joka oikeassa tilanteessa onkin mahdoton. Itsekin olen tutustunut netissä naisiin ja yhden kanssa pidettiin monta vuotta yhteyttä ennen ekaa tekstiviestiä ja puhelua. Tapaamiseen meni varmaan yli viisi vuotta, ja vaikka oli juteltu ”asioita” niin kädestä pitämistä tai halaamista enempää ei ollut. Tämäkin nainen sanoi, että jos kahdella ihmisellä on sopiva tilanne, niin on asioita joissa ei tarvitse pyytää.
- Anonyymi00006
Nuoletko persereikää mieluusti ja nussit persereikää kielelläsi?
- Anonyymi00018
Kyllä kunhan on paskan kuorruttama
- Anonyymi00007
Johtuu että aloitus on kömpelö joka ei herätä mielenkiintoa.
- Anonyymi00011
Kuka on perseen lipomisesta puhunut? ei ainakaan aloittaja, mutta ymmärrän, jos kaikki eivät osaa oikeasti lukea.
- Anonyymi00013
Ei tässä tainnut olla kyse turskan nuolemisestakaan. Mutta eihän se ole mies eikä mikään, jos ei naisen pillua nuole
- Anonyymi00014
Edelleen vain hiljaista
- Anonyymi00016
Sinkkuna voisi kiinnostaa. Nyt olen liian varattu.
- Anonyymi00021
Mikä on liian varattu? Jos on vain vähän varattu nin onko silloin ok pettää?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mikä on liian varattu? Jos on vain vähän varattu nin onko silloin ok pettää?
Tapailen avoimesti mutta vakituisesti erästä.
Tunteitakin on.
Ei taida löytyä, vaikka sellainen kokeilaan tikulla jäätä yritys tämä olikin
- Anonyymi00023
Löytyyky naista joka tahtoo nuolentaa mutta ei ole lähdössä viking linella minkään? :D
Helsingissä olisi 45v herrasmies valmiina palvelemaan tasokkaita leidejä ;) - Anonyymi00027
Oltiin tossa jokin aikaa sitten laivalla ja huomasin miten vieraat miehet katseli mun muijan persettä. Se oli kiihottavaa ja myös teki myös ihan vähän mustasukkaiseksi..
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri651722- 931048
- 591000
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi45834Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa41800Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus284789Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,257707- 55687
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied92642Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l114593