Oletko salaliitossa?
Ja miksi olet, rahan takiako?
Yksi halusi puolet, fifti fifti, en luvannut yhtään mitään.
Mutta suostui silti.
:/
Nainen, kerro nyt rehellisesti
11
112
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hän taisi ymmärtää jotakin.
:/ - Anonyymi00003
En ole tainnut vielä sisäistää; sinullakin on jotakin vastuuta tässä elämässä. Sinua ei ole todellakaan tähän maailmaan luotu toisten ihmisten elämää pilaamaan. Pydähdy ja mieti asiaa ja oikeesti, myös omaa kohtaloasi.
- Anonyymi00010
Mitä sinä mistään tiedät?
- Anonyymi00004
No minä vaa tässä vähän kaikkea kikkailen
- Anonyymi00005
Uskon sen että haluat kikkailla muiden rahoilla ja tunteilla ja ehkäpä jopa ajattelet että voisit saada jonkun tai jotkut ihmiset sekoamaan omalla toiminnallasi. Entäs jos käykin niin, että yhtäkkiä muut eivät olekaan sinun vainoamisen kohteena, vaan oletkin pahin vihollinen itsellesi, teet pahaa itsellesi etkä enää toisille ihmisille, etkä välttämättä edes huomaa oman tajuntasi muutosta.
- Anonyymi00011
Älä jaksa ihan oikeasti.
- Anonyymi00006
En ole salaliitossa. Seuraan Jeesusta. Häneltä on peräisin kaikki hyvä. Muista se.
- Anonyymi00007
Uskovaiset ovat ikävä kyllä usein kaikkein pahiten "ulkona" elämän realiteeteista ja oikeudenmukaisuudesta.
- Anonyymi00012
Harva seuraa Jeesusta.
Monet niistä "seuraajista" kuulevat tämän:
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
- Anonyymi00008
Olen. Kaivatun kanssa meillä on salaliitto. Hän on mun puolikas, minä hänen. Hän on mun vasen käsi minä hänen oikea 😜
- Anonyymi00009
En oo missään liitossa kenenkään kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681