Tylsää täällä on!! Niin kuin aina!!
Pppppppppp.....
4
62
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Onko ” VETÄÄ RANTEET AUKI ” fiilis?
Jos on niin suosittelen lämmöllä sinuakin alkamaan JARI SILLANPÄÄ FANIKSI!
Ajattelin, että jos lähettäisin hänelle FANI POSTIA.
En ole kenellekkään vielä IKINÄ LÄHETTÄNYT FANI POSTIA.
Mainitsen, että : Olen kunniaton FANISI ja laitan, että minä ajattelin alkaa myös PETRI NYGÅRD FANIKSI ja lähettää hänelle myös FANI postia, koska me ollaan PETRIN KANSSA ASUTTU NAAPUREINA RUOTSISSA. Täytän 56vuotta, mutta päätin alkaa myös HELLO KITTY JA MELODY FANIKSI.- Anonyymi00002UUSI
Lisään, että voin laittaa FANINA KIRJEISIIN, että SAIN FANINA FB:SSÄ KUNNIAN LOUKKAUS TUOMIOT JA OLEN SENTÄÄN OLLUT KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINAKIN VANKILASSA FANINA JA SAIN UUDEN TUOMION TAAS FB FANINA!
Nykysin en ole enään FB FANI VAAN IHAN TAVIS FANI JOKA LUKEE NETIN KAUTTA FANINA MITÄ ÄIJÄ DUUNAA NYKYISIN. - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lisään, että voin laittaa FANINA KIRJEISIIN, että SAIN FANINA FB:SSÄ KUNNIAN LOUKKAUS TUOMIOT JA OLEN SENTÄÄN OLLUT KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINAKIN VANKILASSA FANINA JA SAIN UUDEN TUOMION TAAS FB FANINA!
Nykysin en ole enään FB FANI VAAN IHAN TAVIS FANI JOKA LUKEE NETIN KAUTTA FANINA MITÄ ÄIJÄ DUUNAA NYKYISIN.Lisään, että laitan : Kuuntelen musiikkia mielelläni jossa on iloinen sävel, koska se vaikuttaa myös minun mielialaan. Harrastan nykyisin KUNTO KÄVELYÄ kävelymatolla ja musiikki sekä rytmi on hyvänä apuna, kun reippaasti kävelen ja kävely sujuu niin, kuin TANSSI eli heiluttelen käsiä, napsuttelen välillä sormia sekä läpsytän käsiä reisille eli haen vähän nopeampaa RYTMIÄ musiikille. En minä mikään pika-kävelijä Sari Essayja ole vaan kävelen matelu vauhtia eli vauhti on noin 3kilometriä tunnissa ja jaksoin vasta kävellä noin 20-25 minuuttia ilman taukoa, mutta kyllä minulle kauhea HIKI vaikka vauhti oli niin hidas. En muistanu mainita, että kyllä minäkin biletin ja bailasin ihan PIMPPI paljaana päissään, mutta FB kunniallisten mielestä se oli KUNNIAN LOUKKAUS!
Freud Marx Engels & Jungin Pekka Myllykosken kanssa tavattiin myös, mutta en tiennyt hän oli bändin laulaja jonka keikalle olin mennyt kavereiden kanssa bilettään. Juttelin yhden kanssa, koska hänellä oli niin KOMEA PARTA JA VIIKSET eli tunnistin hänet kyllä ja sanoin hänelle, että : Sun kanssa voisin ottaa selffien, koska siehän oot ROUDARINA!
Muut oli lavalla soittamassa joten Freud Marx Engels & Jungin bändin ROUDARILLA oli aikaa keskustella.
Voin kertoa, että Suomi 100vuonna eli 2017 olin ensimmäisen kerran PELLE MILJOONAN KEIKALLA Suomi 100 panostajana ja PELLE EHTI SENTÄÄN LAULAA MONTA BIISIÄ. Kyseessä oli harvinaisia KEIKKOJA ja oli niin harvinainen keikka, että Portsari seiso turvallisesti minun vieressä katsomassa keikkaa ja minua alko väsyttämään joten laitoin silmät kiinni ja heräsin siihen, kun käsi ilmestyi olkapäälle ja joku sano: Kyllä sinä voit nyt herätä!
Ei Pelle Miljoonallakaan ole varaa alkaa vaatimaan KUNNIOITTAMAAN häntä, koska hänelle on myös viina maistunut ja ihan VARMASTI ON SAMMUNUTKIN USEITA KERTOJA ELÄMÄNSÄ VARRELLA!
Tästä tulee ihan varmasti MAAILMAN PARAS FANI KIRJE JONKA KUNNIATON FANI KIRJOITTAA! - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Lisään, että laitan : Kuuntelen musiikkia mielelläni jossa on iloinen sävel, koska se vaikuttaa myös minun mielialaan. Harrastan nykyisin KUNTO KÄVELYÄ kävelymatolla ja musiikki sekä rytmi on hyvänä apuna, kun reippaasti kävelen ja kävely sujuu niin, kuin TANSSI eli heiluttelen käsiä, napsuttelen välillä sormia sekä läpsytän käsiä reisille eli haen vähän nopeampaa RYTMIÄ musiikille. En minä mikään pika-kävelijä Sari Essayja ole vaan kävelen matelu vauhtia eli vauhti on noin 3kilometriä tunnissa ja jaksoin vasta kävellä noin 20-25 minuuttia ilman taukoa, mutta kyllä minulle kauhea HIKI vaikka vauhti oli niin hidas. En muistanu mainita, että kyllä minäkin biletin ja bailasin ihan PIMPPI paljaana päissään, mutta FB kunniallisten mielestä se oli KUNNIAN LOUKKAUS!
Freud Marx Engels & Jungin Pekka Myllykosken kanssa tavattiin myös, mutta en tiennyt hän oli bändin laulaja jonka keikalle olin mennyt kavereiden kanssa bilettään. Juttelin yhden kanssa, koska hänellä oli niin KOMEA PARTA JA VIIKSET eli tunnistin hänet kyllä ja sanoin hänelle, että : Sun kanssa voisin ottaa selffien, koska siehän oot ROUDARINA!
Muut oli lavalla soittamassa joten Freud Marx Engels & Jungin bändin ROUDARILLA oli aikaa keskustella.
Voin kertoa, että Suomi 100vuonna eli 2017 olin ensimmäisen kerran PELLE MILJOONAN KEIKALLA Suomi 100 panostajana ja PELLE EHTI SENTÄÄN LAULAA MONTA BIISIÄ. Kyseessä oli harvinaisia KEIKKOJA ja oli niin harvinainen keikka, että Portsari seiso turvallisesti minun vieressä katsomassa keikkaa ja minua alko väsyttämään joten laitoin silmät kiinni ja heräsin siihen, kun käsi ilmestyi olkapäälle ja joku sano: Kyllä sinä voit nyt herätä!
Ei Pelle Miljoonallakaan ole varaa alkaa vaatimaan KUNNIOITTAMAAN häntä, koska hänelle on myös viina maistunut ja ihan VARMASTI ON SAMMUNUTKIN USEITA KERTOJA ELÄMÄNSÄ VARRELLA!
Tästä tulee ihan varmasti MAAILMAN PARAS FANI KIRJE JONKA KUNNIATON FANI KIRJOITTAA!Voin laittaa, että Pekka Myllykoski on hyvä esimerkki siitä, että ei julkisuuden henkilö ole ihmistä kummempi minusta, mutta ymmärrän sen, että NARKKARI JUOPOT OVAT KYLLÄ FB KUNNIANSA ANSAINNEET JA OPETTIVAT SENTÄÄN MINULLE PORUKALLA, ETTÄ MINUN ALKOHOLIN KÄYTTÖ LOUKKAA NARKKARI JUOPPOJEN KUNNIOITA JOTEN LOPETIN ALKOHOLIN KÄYTÖN JA EN OLE KATUNUT PÄIVÄÄKÄÄN, MUTTA TUPAKOIN EDELLEEN ENKÄ KOE SITÄ ONGELMANA, KOSKA EI MINUN TERVEYS SIITÄ KÄRSI, MUTTA EN MAKSA KUNNIAN LOUKKAUS SAKKOA VAAN MENEN ILOISIN MIELIN VANKILAAN NIIN FB KUNNIALLISET NARKKARI JUOPOT SAAVAT KUNNIAA!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2081655- 811110
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm101915- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp86812- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19586