Mikähän ihme mies kulkee ouluntiellä, nuorehko maastopukuinen.
Saattaa useamman tunnin seistä samassa paikassa ja tuijotella metsään.
Lapsia pelottaa, onkohan vaaraton vai mikä ihme?
Maastopukuinen mies
23
1633
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Vartiomies.
- Anonyymi00002
Ouluntie on aika pitkä, missähän päin tietä kun en ole sattunut näkemään.
- Anonyymi00003
Onko tämä se joka ilman kenkiä sukat jalassa liikkuu ja saattaa istua puolipäivää tien laijassa ja tuijottaa yhteen paikkaan. Jos on nii tästä on ainaki kerran ilmotettu häkeen ja aikovat käyä tarkastaan mikä tyyppi on
- Anonyymi00004
Varmasti sama, välillä tosi resuiset vaatteet.
Yksi päivä seisoi 3h helteellä samassa paikassa ja tuijotti vaan samaan kohtaan.
- Anonyymi00005
Missä kohtaa Ouluntietä istuu?
- Anonyymi00006
Antaa miehen tuijottaa ja haaveilla!
- Anonyymi00007
Mitä jos se haaveilee lapsenlapsestasi?
- Anonyymi00008
Ajeli ees taas kylää pyörällä fairy pullo kädessä
- Anonyymi00009
Seo oikein. Parempi fairypullo ku viinapullo.
- Anonyymi00010
jos en nyt väärin nähnyt joku viikko sitten niin pyöräili pyörätiellä aselaukun kanssa ouluntien varressa illalla piipsjärven kohilla. katseli myös pellolle päin taas ja onhan tuo kaupasa näyttäny käyvä. kaippa se joku metästäjä on, vähän erikoiset tarkkailupaikat vaan omasta mielestä eikai siin.
- Anonyymi00012
Salakaatoa suunnittelee selkeesti
- Anonyymi00015
Samaa katsoin kans pari viikkoa sitten
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Samaa katsoin kans pari viikkoa sitten
Kyseessä on ihan vain kitaralaukku.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minäkin olen tätä koittanut tänne kommentoida, että kitaralaukku se on, mutta kommentini on jostain syystä poistettu 2 kertaa?
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minäkin olen tätä koittanut tänne kommentoida, että kitaralaukku se on, mutta kommentini on jostain syystä poistettu 2 kertaa?
Faktat ei siis ilmeisesti kelpaa täällä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
no hyvä, ei kerenny vaa erottaa ku autolla pyyhkäs ohitte, oletin aselaukuksi kun oli maastokamppeet
- Anonyymi00014
On vaaraton. Ihan ymmärrettävää kuitenkin että voi lapsia pelottaa kun on niin "normaalista poikkeava".
Ei kanna eikä omista aseita, eikä oo väkivaltainen.- Anonyymi00016
Ai tämä nuori mies joka kävelee tai pyöräilee kilpua oulainen välillä?
Täytyypä lapsille sanoa ettei tarvi pelätä
- Anonyymi00019
Kuka uskaltaa sanoa, että on vaaraton. Erittäin erikoiselta ja arvaamattomaltakin vaikuttaa.
- Anonyymi00021
Ulkoisesti katsomalla tehny tällasen havannon juttelematta/tuntematta? :D On sitä erikoisia ja erilaisia ihmisiä ollu aina, esim kylähullut. Ei se tee ihmisestä vaarallista tai arvaamatonta.
- Anonyymi00023
Kuka uskaltaa sanoa? Voisko olla vaikka joku joka tuntee henkilön ihan oikeasti.
- Anonyymi00022
Juupa juu
- Anonyymi00024
Tupakkaa pummaa välillä, ihan kohteliaasti pyytää ja tyytyy jos sanoo ettei polta. Vaikuttaa olevan jonkin sortin mielenterveys tapaus kun nii n pysäkillä olevalta välillä on ja tuo vaeltelutaipumus myös viittais siihen, ei ole tavallista lenkkeilyä tällä kaverilla. Harmiton muuten ilmeisesti on. Todennäköisesti on jonkinlaisen hoidon piirissä, näin pienellä paikkakunnalla kyllä joutuu jossain vaiheessa mt-syyniin, jos käytös huomiota herättävän poikkeavaa. Nykyään mt-häiriöiset pääasiassa hoidetaan avohoidossa, mikä sinänsä hyvä asia.
Kyllä tänne mahtuu olemaan kaikki omana itsenään ihmisten ilmoilla pyörimässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88718Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483