Mullakin puhelin värähteli pöydällä, tuli tekstiviesti, vähän tuhmakin, vastasin toisella vastaavalla
Skype-ystävä sättäili: katsoppa ykköseltä himoa.
Pari oikein tuhmaa video-meiliä oli tullut, lähetin tietenkin edelleen.
Suomi24-ikäryhmät tutkin tarkkaan ja myös chat-keskusteluun osallistuminen antaa ihmeesti viihdettä.
Äitini, saman ikäisenä istui ikkunansa ääressä , kolmannessa kerroksessa, josta oli hyvät näkymät pikkukaupungin pääkadulle.
Tiesi tarkkaan lähiseudun tulemiset ja menemiset. Kaikista keksi ilkeyksiä. Ei ollut kiva soitellä velvollisuussoittoja hänelle.
Ei ollut sen mummelin loppuelämässä paljon iloa, toisin kuin nyt meillä.
”Maailma auki taivasta myöten”, jos haluamme ja viitsimme.
On ihan ihanaa, tämä elämä
5
482
Vastaukset
Huomio, huomio Soilike, maa kutsuu.
Lonkkaa jomottaa, niska on kippee, piäta pakottaa ja verenpaine nousee.
Väliäkö vaivoista, oikeassa olet. ”Elämä in ihanaa, kun sen oikein oivaltaa”.
Mitäs se meillä ”Sinkku Elämää” viettävillä on ollessa.
Sen kun vaan ootellaan, mitä mukavaa seuraavaksi tapahtuu?Juuri tänään juttelin poikani kanssa eläkeläisen
ihanasta olotilasta.
Hänellä on vielä 27 vuotta eläkeikään!! :DDD
Jotta sopi mutsin puhua tulevaisuuden näkymistä,
kiireettömistä aamuista, päivistä joihin voi itse keksiä ohjelman mielensä mukaan.
Pääasia eläkeläisen elämässä on pitää itsensä hyvässä kunnossa ja kohtalaisen terveenä, niin voi sanoa että muori on vielä kova jätkä!- sisko
No en nyt sanoisi. Minulla oli mielestäni ystävä, hyvä luulin, mutta menetin hänet kesän alussa. Olen vieläkin hämmästynyt. Hän oli vuosia opettanut minua, etä älä soita, minä soitan sinulle. Minä tyhmä uskoin. Loppu tuli.
on siitä huono asia, kun ei voi ystävien kanssa ruotia mitä siellä keskustellaan ja keskustelijosta tehdä juttua jää pois hauskin homma kun saisi tehdä vitsiä ja nauraa mitä siellä kirjoitellaan, kuitenkin se aika minkä viettäisi toisien kanssa menee siinä kun kirjoittelee, ainoastaan siinä on hyvä puoli kun saa vaihtaa mielipiteitä sellaisten kanssa joita ei tunne ennestään ja joku saatta olla jopa tietävämpikin asioista ,vitsejä täällä viljellään liian vähän ,eivät uskalla heti menee riidaksijos jotain yrität, vaan parempi tämäkin kun ei mitään,ehkä seuraavat sukupolvet keksivät hauskempaa ajankulua,
- soilike
pääsky kirjoitti:
on siitä huono asia, kun ei voi ystävien kanssa ruotia mitä siellä keskustellaan ja keskustelijosta tehdä juttua jää pois hauskin homma kun saisi tehdä vitsiä ja nauraa mitä siellä kirjoitellaan, kuitenkin se aika minkä viettäisi toisien kanssa menee siinä kun kirjoittelee, ainoastaan siinä on hyvä puoli kun saa vaihtaa mielipiteitä sellaisten kanssa joita ei tunne ennestään ja joku saatta olla jopa tietävämpikin asioista ,vitsejä täällä viljellään liian vähän ,eivät uskalla heti menee riidaksijos jotain yrität, vaan parempi tämäkin kun ei mitään,ehkä seuraavat sukupolvet keksivät hauskempaa ajankulua,
Katsoppa, kuin ihania runoja on laatinut miespuolinen "pääsky" www.rakkausrunot.fi
Olette varmaan "sielunsisaria"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1559127Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492779Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312547- 572521
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971905- 971847
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231783Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481326Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 281191