Miksi (monesti, ei aina) tälle S24 80+ -sivustolle tullessa Google tai Suomi24 katsoo tarpeelliseksi ilmoittaa, "Käyt sivustolla usein"?
Tiedän käyväni täällä "usein". Käyn usein muillakin sivustoilla.
Miksi tuo ilmoitus (ja nimenomaan täällä)?
Se antaa ymmärtää, että "sinua tarkkaillaan", "käyntejäsi rekisteröidään".
- Minkä hemmetin takia?
- Miksi juuri tämän sivuston kohdalla?
- Viesti on kuin syytös.
- Eikö saisi käydä?
Lukeeko muilla tuollaista?
Vastaan: "MITÄ SITTEN?"
"Käyt sivustolla usein"
11
50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minulla lukee
et käy sivulla usein mikset
ja
vastaan pskalintmaani ja sesa volanen
ja
se vastaa
selvä
vaikkei mikään ole selvä niiden kansa- Anonyymi00004
Mene lääkäriin persu.
- Anonyymi00002
mua se ei huomaakaa
ei mainitse yhtikäs mitään höh
mua ilmeisesti ei ole olemassakaan ,
ei haitaa
olen muutenki näkymätön
sulaudun joukon keskelle
huomaamaton , pööööö, - Anonyymi00003
Minulle ei ole tullut koskaan sellaista ilmoitusta ja käyn täällä lähes joka päivä.
- Anonyymi00005
Ei ole koskaan tullut, käytän läppäriä. Tuleeko tuo ilmoitus mobiilissa?
- Anonyymi00006
Tulee mobilessa minullekin sama ilmoitus.
En tiedä onko se hyvä vai huono asia.
Vähennän käyntejä.
Syytös minullekin tulee mieleen - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tulee mobilessa minullekin sama ilmoitus.
En tiedä onko se hyvä vai huono asia.
Vähennän käyntejä.
Syytös minullekin tulee mieleenJuu, kun siis laitan googleen haun "Suomi24 80+" se avaa sivuston, jossa sitten klikkaan vihreällä lukevaa "Suomi24 80+" päästäkseni tänne. Tuon tekstin yläpuolella lukee useasti, muttei aina, tuo seurantailmoitus...
Mikä tuon hölmön tiedonannon tarkoitus onkin, ei google / S24:n mieleen ole tietysti tullutkaan (?), että se on lievästi loukkaava. Tiedän kyllä millä sivustoilla käyn. Tämä on ainoa sivusto joka noin ilmoittaa käynneistäni. Mielestäni se ei periaatteessa saisi julkistaa, millä sivuilla laitteen omistaja käy. Tosin ei tuosta itselleni ole mitään vahinkoa tullutkaan. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Juu, kun siis laitan googleen haun "Suomi24 80 " se avaa sivuston, jossa sitten klikkaan vihreällä lukevaa "Suomi24 80 " päästäkseni tänne. Tuon tekstin yläpuolella lukee useasti, muttei aina, tuo seurantailmoitus...
Mikä tuon hölmön tiedonannon tarkoitus onkin, ei google / S24:n mieleen ole tietysti tullutkaan (?), että se on lievästi loukkaava. Tiedän kyllä millä sivustoilla käyn. Tämä on ainoa sivusto joka noin ilmoittaa käynneistäni. Mielestäni se ei periaatteessa saisi julkistaa, millä sivuilla laitteen omistaja käy. Tosin ei tuosta itselleni ole mitään vahinkoa tullutkaan.Itse laitan selaimeen suomi24+ikäryhmät. Tuleeko sinulle sama seurantailmoitus silloinkin?
- Anonyymi00008
ei kannata käydä tällaisilla pskasivustoilla
lukemassa sairaslintmaanin hesariylepostauksia mielenvikaisuuden kiimassa postattuja - Anonyymi00010
Kun menen firefoxilla, tulee ilmoitus: "
Ole varovainen. Jokin ei vaikuta olevan oikein." Suositellaan palaamista.
Kun menen internet explorerilla, ei tule mitään ilmoitusta.- Anonyymi00011
Onpas mielenkiintoista! Itsekin käytän pelkästään Firefoxia eikä koskaan ole tullut tuollaista ilmoitusta. F-Secure toisinaan varoittaa jos olen linkannut jotain juttulinkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422081- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 41806
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637