Savonlinnan kaupunki on lähtenyt Suomen pridekunnaksi. Ainoa kunta joka järjestää priden. Luin tästä ja ilmoitan, että Savonlinna jää pois yritykseni ja vieraideni jokavuotisesta vierailusta oopperajuhlilla. Voitte siellä juhlia keskenänne sairasta prideä. Tiedän muitakin jotka ovat näin vetäneet johtopäätöksen.
Go woke go broke
37
258
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt on hyvä ja tervetullut kannanotto. Kiitos.
- Anonyymi00002
Muualla Suomessa ei kunnat järjestä pridea. Ja moni luopunut liputuksestakin. Maailmalla yritykset ja valtiot luopuvat tästä. Asiakasreaktiot olleet kovia ja yrityksiä mennyt nurin.
- Anonyymi00004
Joku palstaperseilijä turakännissä katkerana kuvitelmissaan leikkii palstalla yrittäjää!!!
Ja niitä Pride kaupunkeja on tänä vuonna yli 60 ja liputus järjestetään n. 50 pride tapahtumaan kunniaksi suomen sekä sateenkaarilipulla!!
Kaiken lisäksi kaikissa kaupungeissa joissa valtuusto on hyväksynyt Pridejuhlan liputuksineen niin kunta tavalla tai toisella osallistuu tapahtumaan virallisestikin,,,
Ja sitä paitsi suomen ensimmäiset Pridekaupungit olivat Helsinki, Turku ja Tampere joissa kaupunki osallistui virallisesti Pride tapahtuman järjestämiseen.
Sekä itse asiassa Ylöjärven kaupungin nuorisotyö järjesti yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa Ylöjärvi Priden jo 2020 kuten nyt Savonlinnan kaupungin nuorisotyö järjestää yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa Savonlinna Priden
Jotenka nauran huvittuneena kippurassa🤣🤣🤣- Anonyymi00008
On varmaan kaunis nauru ilman "leegoja" 😂
- Anonyymi00009
250 kuntaa ei edes liputa prideideologiaa, joka on punaviherpaskaa. Lapsille tekopeniksiä, draqshowta, sadomasokistishowta, setan saateenkaaripotaskaa, sukupuolenvaihto- ja hormonihoito-oikeuksien ajamista. Sairasta touhua. Onneksi muualla menossa alas.
- Anonyymi00012
Kuvittele vain niin. Ja ihmettele sitten kun turistien määrä vähenee. Kauppojen, ravintoloiden, oopperajuhlien ja hotellien kassat tyhjenee. Verot ja maksut nousee. Kaupunki autioituu.
- Anonyymi00038UUSI
Pride porukka lippuineen voisivat hypätä linnan virtaan,mutta siinäkin tapahtuisi ympäristö rikos kun saasteet joutuu veteen
- Anonyymi00005
Tuskimpa kukaan kaipaa sinun tai vieraidesi vierailua😂
- Anonyymi00006
Viime vuoden 2025 Savonlinna Pride-kulkueeseen osallistui virallisen arvion mukaan noin 300 ihmistä, meinasitko nyt tänä vuonna ajaa kaikki pois Savonlinnasta vai maksatko taasen penikoille häirinnästä kun itse piilottelet pimeässä kotona pelkurina kiljupäöhnässä,,,
- Anonyymi00010
Joo meitä on muuten valtaosa asukkaistakin joka ei tätä prideideologiaa hyväksy. Kaupunginhallitus yrittää tätä pakkosyöttää, mutta muutos tulee kyllä. Palkkasivat oikein koordinaattorin tätä tekemään. Samaan aikaan nyt miettivät leikkauksia.
- Anonyymi00011
Eipä ihme että täältä muuttaa väki pois ja turistivirrat ehtyy tuolla asenteellasi.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joo meitä on muuten valtaosa asukkaistakin joka ei tätä prideideologiaa hyväksy. Kaupunginhallitus yrittää tätä pakkosyöttää, mutta muutos tulee kyllä. Palkkasivat oikein koordinaattorin tätä tekemään. Samaan aikaan nyt miettivät leikkauksia.
Pieni mölyävä vähemmistö teitä on . Heippa vaan, maailma meni jo.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pieni mölyävä vähemmistö teitä on . Heippa vaan, maailma meni jo.
Valtaosa ihmisistä ei kannata pridekulttia. Ei edes valtaosa homoistakaan. Pride on nykyään seksuaalikulttia, jota paljastavat nämä viimeaikaiset kohutut uutisetkin. Tekopenisten tekemistä lapsille, draqshowta lapsille, fetissibileitä muun muassa verileikkien kanssa ilman ikärajaa, setan sateenkaariopetusta lapsille. Pridekulttiin kuuluu myös salailu ja autoritäärinen johtamistyyli, josta nämä kohu uutiset Helsinkipridestäkin kertovat. Onneksi tuuli on kääntynyt ja pride on menossa sinne minne se kuuluukin. Ihmiset ovat alkaneet näkemään totuuden tuosta seksuaalikultista ja sen aiheuttamasta tuhosta erityisesti lapsille ja nuorille.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Valtaosa ihmisistä ei kannata pridekulttia. Ei edes valtaosa homoistakaan. Pride on nykyään seksuaalikulttia, jota paljastavat nämä viimeaikaiset kohutut uutisetkin. Tekopenisten tekemistä lapsille, draqshowta lapsille, fetissibileitä muun muassa verileikkien kanssa ilman ikärajaa, setan sateenkaariopetusta lapsille. Pridekulttiin kuuluu myös salailu ja autoritäärinen johtamistyyli, josta nämä kohu uutiset Helsinkipridestäkin kertovat. Onneksi tuuli on kääntynyt ja pride on menossa sinne minne se kuuluukin. Ihmiset ovat alkaneet näkemään totuuden tuosta seksuaalikultista ja sen aiheuttamasta tuhosta erityisesti lapsille ja nuorille.
Suosittelen hankkimaan ammatti-apua.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Valtaosa ihmisistä ei kannata pridekulttia. Ei edes valtaosa homoistakaan. Pride on nykyään seksuaalikulttia, jota paljastavat nämä viimeaikaiset kohutut uutisetkin. Tekopenisten tekemistä lapsille, draqshowta lapsille, fetissibileitä muun muassa verileikkien kanssa ilman ikärajaa, setan sateenkaariopetusta lapsille. Pridekulttiin kuuluu myös salailu ja autoritäärinen johtamistyyli, josta nämä kohu uutiset Helsinkipridestäkin kertovat. Onneksi tuuli on kääntynyt ja pride on menossa sinne minne se kuuluukin. Ihmiset ovat alkaneet näkemään totuuden tuosta seksuaalikultista ja sen aiheuttamasta tuhosta erityisesti lapsille ja nuorille.
Pikku välihuomio täältä todellisuuden puolelta
Arvioitu myönteinen suhtautuminen Prideen / HLBTQ+-yhdenvertaisuuteen
Kaikki suomalaiset noin 60–75 %
Naiset noin 70–85 %
Miehet noin 50–65 %
18–34-vuotiaat noin 75–90 %
35–54-vuotiaat noin 60–75 %
55 vuotta täyttäneet noin 45–65 %
HLBTQ+-ihmiset yli 90 %
Kaupunkilaiset (erityisesti pääkaupunkiseutu) noin 70–85 %
Maaseudulla asuvat noin 50–70 %
Jos puhutaan Pridestä tapahtumana niin
Erittäin myönteinen: noin 35–45 %
Myönteinen / hyväksyy: noin 25–35 %
Neutraali / ei erityistä mielipidettä: noin 15–25 %
Kielteinen: noin 10–20 % - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Pikku välihuomio täältä todellisuuden puolelta
Arvioitu myönteinen suhtautuminen Prideen / HLBTQ -yhdenvertaisuuteen
Kaikki suomalaiset noin 60–75 %
Naiset noin 70–85 %
Miehet noin 50–65 %
18–34-vuotiaat noin 75–90 %
35–54-vuotiaat noin 60–75 %
55 vuotta täyttäneet noin 45–65 %
HLBTQ -ihmiset yli 90 %
Kaupunkilaiset (erityisesti pääkaupunkiseutu) noin 70–85 %
Maaseudulla asuvat noin 50–70 %
Jos puhutaan Pridestä tapahtumana niin
Erittäin myönteinen: noin 35–45 %
Myönteinen / hyväksyy: noin 25–35 %
Neutraali / ei erityistä mielipidettä: noin 15–25 %
Kielteinen: noin 10–20 %ja kysely oli tehty pride kulkueeseen osallistuneiden kesken ....
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Suosittelen hankkimaan ammatti-apua.
Mielestäni noiden pridekultistien jotka järjestää lapsille tekopeniskursseja ja järjestää fetissipileitä pitäisi laittaa hoitoon. Ja sinäkin näytät jo olevan niin sekaisin pridekultistina ettet näe mitään kriittistä tuossa touhussa. Aiotteko kaupungin piikkiin täälläkin järjestää tällaista pridetoimintaa ?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Pikku välihuomio täältä todellisuuden puolelta
Arvioitu myönteinen suhtautuminen Prideen / HLBTQ -yhdenvertaisuuteen
Kaikki suomalaiset noin 60–75 %
Naiset noin 70–85 %
Miehet noin 50–65 %
18–34-vuotiaat noin 75–90 %
35–54-vuotiaat noin 60–75 %
55 vuotta täyttäneet noin 45–65 %
HLBTQ -ihmiset yli 90 %
Kaupunkilaiset (erityisesti pääkaupunkiseutu) noin 70–85 %
Maaseudulla asuvat noin 50–70 %
Jos puhutaan Pridestä tapahtumana niin
Erittäin myönteinen: noin 35–45 %
Myönteinen / hyväksyy: noin 25–35 %
Neutraali / ei erityistä mielipidettä: noin 15–25 %
Kielteinen: noin 10–20 %😂😂😂 tietenkin kaikki suomalaiset kannattaa tasa-arvoa. Mutta suomalaisista vain pieni määrä kannattaa sairasta pridekulttia. Enään iso osa edes homoista ei kannata pridea kun ovat nähneet sen ahdasmielisyyden ja totalitäärisen hulluuden. Vai mitä olet mieltä Helsinkipriden työntekijöille asetetuista 40.000 euron sakkomaksuista, jos puhuu edes jälkikäteen työyhteisön asioista ?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Pikku välihuomio täältä todellisuuden puolelta
Arvioitu myönteinen suhtautuminen Prideen / HLBTQ -yhdenvertaisuuteen
Kaikki suomalaiset noin 60–75 %
Naiset noin 70–85 %
Miehet noin 50–65 %
18–34-vuotiaat noin 75–90 %
35–54-vuotiaat noin 60–75 %
55 vuotta täyttäneet noin 45–65 %
HLBTQ -ihmiset yli 90 %
Kaupunkilaiset (erityisesti pääkaupunkiseutu) noin 70–85 %
Maaseudulla asuvat noin 50–70 %
Jos puhutaan Pridestä tapahtumana niin
Erittäin myönteinen: noin 35–45 %
Myönteinen / hyväksyy: noin 25–35 %
Neutraali / ei erityistä mielipidettä: noin 15–25 %
Kielteinen: noin 10–20 %Mikä on lähde ja miten kysely on tehty vai keksitkö päästäsi noita tuloksia harhaisessa maailmassasi ?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
ja kysely oli tehty pride kulkueeseen osallistuneiden kesken ....
Näin tuo on varmasti tehty tai ton pridefanaatikon päässä kun prosentitkin heittelee. 😂
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mikä on lähde ja miten kysely on tehty vai keksitkö päästäsi noita tuloksia harhaisessa maailmassasi ?
- Anonyymi00022UUSI
Tein muuten samanlaisen johtopäätöksen. Ettekö Savonlinnassa ole kärryillä, että pride jakaa ihmisiä ? Monet ihmiset kokevat sen erityisesti viime aikojen uutisoinnin valossa todella vastenmielisenä. Vai mitä mieltä olette muun muassa fetissibileistä ilman ikärajaa ja tekopenisten tekemisestä. Kunnan ei kannattaisi sekaantua prideen millään tavalla. Saattaa johtaa oopperajuhlienkin yleisökatoon.
- Anonyymi00023UUSI
Palstalaisten pyynnöstä suora lähetys Helsinki Priden kulkueesta olkaa hyvä!!!
https://areena.yle.fi/1-78333596
Hyvä ilma, tullee rikkoutumaan todennäköisesti reilusti 100 000ihmisen raja osallistujissa,,,- Anonyymi00024UUSI
Kahjojen karnevaali live 🤪💩
- Anonyymi00026UUSI
Ei siellä tuollaista määrää ollut viime vuonnakaan. YLE suurentelee ja pienentelee agendansa mukaan. Tästä oli hyviä ilmakuvia viime vuodesta, joka näytti totuuden. 20000-30000. Siinä on suomen pridefanaatikkojen kokonaismäärä lähtenyt liikkeelle. Täällä oli parisataa prideuskovaista.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei siellä tuollaista määrää ollut viime vuonnakaan. YLE suurentelee ja pienentelee agendansa mukaan. Tästä oli hyviä ilmakuvia viime vuodesta, joka näytti totuuden. 20000-30000. Siinä on suomen pridefanaatikkojen kokonaismäärä lähtenyt liikkeelle. Täällä oli parisataa prideuskovaista.
PalstaTurat voisivat edes opetella tavaamaan auttavasti artikkelit!!!
Arvio 100 000 osallistujasta 2025 oli POLIISIN arvio eikä YLE:N itse keksimä arvio
- Anonyymi00025UUSI
Kahjot saastakristityt äärioikeisto kavereineen ovat aloittaneet omat, muutaman ihmisen, protestin eduskuntatalon edessä yli kymmeneen vuoden tauon jälkeen,,,
- Anonyymi00027UUSI
Kommennttisi kuvastaa juuri priden ahdasmielisyyttå ja suvaitsemattomuutta. Vastenmielinen prideideologia.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kommennttisi kuvastaa juuri priden ahdasmielisyyttå ja suvaitsemattomuutta. Vastenmielinen prideideologia.
Priden ahdasmielisyyttä???
Luuleeko äärioikeistolainen saastakristitty että Pride tapahtumiin osallistuu vain sukupoli vähemmistön edustajia eikä lainkaan tolkun kristittyjä ja heteroita!!!
- Anonyymi00028UUSI
Järjestääkö Savonlinnan kaupungin pride tällaista ?
https://www.reddit.com/r/snappijuorutofftopic/comments/1uf3jyy/helsinki_pride_järjestää_tekopenistyöpajan/- Anonyymi00029UUSI
https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000012094289.html
Tai tällaisia pridepalvontamenoja ? - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000012094289.html
Tai tällaisia pridepalvontamenoja ?Pirulle kun annat pikkusormen vie se koko käden
- Anonyymi00035UUSI
Ai että tekee gutaa kun täällä persut ja uskovaiset (kaksi inhokkiryhmääni) on aivan raivoissaan Pridestä :D Okei varmaan joku kepulilainenkin porukassa.
- Anonyymi00036UUSI
Tuollaista se elämä on, kun mieli sairastaa ja saa kiksejä kummallisista asioista 🤪
- Anonyymi00037UUSI
Kristofasistit äärioikeisto kavereineen saavat taasen säännöllisesti itkupotkuraivareita palstallakin kun ovat vilkkaimmat Pride kuukaudet meneillään ja ilmat sen kun vaan paranee jumalan armosta🤣🤣🤣
- Anonyymi00039UUSI
Go woke, go gold ❤️
- Anonyymi00041UUSI
Pride hihhulit tehkää kaikille palvelus ja menkää kulkueena Eko Kemille
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402