Go woke go broke

Anonyymi-ap

Savonlinnan kaupunki on lähtenyt Suomen pridekunnaksi. Ainoa kunta joka järjestää priden. Luin tästä ja ilmoitan, että Savonlinna jää pois yritykseni ja vieraideni jokavuotisesta vierailusta oopperajuhlilla. Voitte siellä juhlia keskenänne sairasta prideä. Tiedän muitakin jotka ovat näin vetäneet johtopäätöksen.

37

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Nyt on hyvä ja tervetullut kannanotto. Kiitos.

    • Anonyymi00002

      Muualla Suomessa ei kunnat järjestä pridea. Ja moni luopunut liputuksestakin. Maailmalla yritykset ja valtiot luopuvat tästä. Asiakasreaktiot olleet kovia ja yrityksiä mennyt nurin.

    • Anonyymi00004

      Joku palstaperseilijä turakännissä katkerana kuvitelmissaan leikkii palstalla yrittäjää!!!

      Ja niitä Pride kaupunkeja on tänä vuonna yli 60 ja liputus järjestetään n. 50 pride tapahtumaan kunniaksi suomen sekä sateenkaarilipulla!!
      Kaiken lisäksi kaikissa kaupungeissa joissa valtuusto on hyväksynyt Pridejuhlan liputuksineen niin kunta tavalla tai toisella osallistuu tapahtumaan virallisestikin,,,

      Ja sitä paitsi suomen ensimmäiset Pridekaupungit olivat Helsinki, Turku ja Tampere joissa kaupunki osallistui virallisesti Pride tapahtuman järjestämiseen.
      Sekä itse asiassa Ylöjärven kaupungin nuorisotyö järjesti yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa Ylöjärvi Priden jo 2020 kuten nyt Savonlinnan kaupungin nuorisotyö järjestää yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa Savonlinna Priden

      Jotenka nauran huvittuneena kippurassa🤣🤣🤣

      • Anonyymi00008

        On varmaan kaunis nauru ilman "leegoja" 😂


      • Anonyymi00009

        250 kuntaa ei edes liputa prideideologiaa, joka on punaviherpaskaa. Lapsille tekopeniksiä, draqshowta, sadomasokistishowta, setan saateenkaaripotaskaa, sukupuolenvaihto- ja hormonihoito-oikeuksien ajamista. Sairasta touhua. Onneksi muualla menossa alas.


      • Anonyymi00012

        Kuvittele vain niin. Ja ihmettele sitten kun turistien määrä vähenee. Kauppojen, ravintoloiden, oopperajuhlien ja hotellien kassat tyhjenee. Verot ja maksut nousee. Kaupunki autioituu.


      • Anonyymi00038
        UUSI

        Pride porukka lippuineen voisivat hypätä linnan virtaan,mutta siinäkin tapahtuisi ympäristö rikos kun saasteet joutuu veteen


    • Anonyymi00005

      Tuskimpa kukaan kaipaa sinun tai vieraidesi vierailua😂

      • Anonyymi00006

        Viime vuoden 2025 Savonlinna Pride-kulkueeseen osallistui virallisen arvion mukaan noin 300 ihmistä, meinasitko nyt tänä vuonna ajaa kaikki pois Savonlinnasta vai maksatko taasen penikoille häirinnästä kun itse piilottelet pimeässä kotona pelkurina kiljupäöhnässä,,,


      • Anonyymi00010

        Joo meitä on muuten valtaosa asukkaistakin joka ei tätä prideideologiaa hyväksy. Kaupunginhallitus yrittää tätä pakkosyöttää, mutta muutos tulee kyllä. Palkkasivat oikein koordinaattorin tätä tekemään. Samaan aikaan nyt miettivät leikkauksia.


      • Anonyymi00011

        Eipä ihme että täältä muuttaa väki pois ja turistivirrat ehtyy tuolla asenteellasi.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Joo meitä on muuten valtaosa asukkaistakin joka ei tätä prideideologiaa hyväksy. Kaupunginhallitus yrittää tätä pakkosyöttää, mutta muutos tulee kyllä. Palkkasivat oikein koordinaattorin tätä tekemään. Samaan aikaan nyt miettivät leikkauksia.

        Pieni mölyävä vähemmistö teitä on . Heippa vaan, maailma meni jo.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Pieni mölyävä vähemmistö teitä on . Heippa vaan, maailma meni jo.

        Valtaosa ihmisistä ei kannata pridekulttia. Ei edes valtaosa homoistakaan. Pride on nykyään seksuaalikulttia, jota paljastavat nämä viimeaikaiset kohutut uutisetkin. Tekopenisten tekemistä lapsille, draqshowta lapsille, fetissibileitä muun muassa verileikkien kanssa ilman ikärajaa, setan sateenkaariopetusta lapsille. Pridekulttiin kuuluu myös salailu ja autoritäärinen johtamistyyli, josta nämä kohu uutiset Helsinkipridestäkin kertovat. Onneksi tuuli on kääntynyt ja pride on menossa sinne minne se kuuluukin. Ihmiset ovat alkaneet näkemään totuuden tuosta seksuaalikultista ja sen aiheuttamasta tuhosta erityisesti lapsille ja nuorille.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Valtaosa ihmisistä ei kannata pridekulttia. Ei edes valtaosa homoistakaan. Pride on nykyään seksuaalikulttia, jota paljastavat nämä viimeaikaiset kohutut uutisetkin. Tekopenisten tekemistä lapsille, draqshowta lapsille, fetissibileitä muun muassa verileikkien kanssa ilman ikärajaa, setan sateenkaariopetusta lapsille. Pridekulttiin kuuluu myös salailu ja autoritäärinen johtamistyyli, josta nämä kohu uutiset Helsinkipridestäkin kertovat. Onneksi tuuli on kääntynyt ja pride on menossa sinne minne se kuuluukin. Ihmiset ovat alkaneet näkemään totuuden tuosta seksuaalikultista ja sen aiheuttamasta tuhosta erityisesti lapsille ja nuorille.

        Suosittelen hankkimaan ammatti-apua.


      • Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Valtaosa ihmisistä ei kannata pridekulttia. Ei edes valtaosa homoistakaan. Pride on nykyään seksuaalikulttia, jota paljastavat nämä viimeaikaiset kohutut uutisetkin. Tekopenisten tekemistä lapsille, draqshowta lapsille, fetissibileitä muun muassa verileikkien kanssa ilman ikärajaa, setan sateenkaariopetusta lapsille. Pridekulttiin kuuluu myös salailu ja autoritäärinen johtamistyyli, josta nämä kohu uutiset Helsinkipridestäkin kertovat. Onneksi tuuli on kääntynyt ja pride on menossa sinne minne se kuuluukin. Ihmiset ovat alkaneet näkemään totuuden tuosta seksuaalikultista ja sen aiheuttamasta tuhosta erityisesti lapsille ja nuorille.

        Pikku välihuomio täältä todellisuuden puolelta

        Arvioitu myönteinen suhtautuminen Prideen / HLBTQ+-yhdenvertaisuuteen

        Kaikki suomalaiset noin 60–75 %
        Naiset noin 70–85 %
        Miehet noin 50–65 %
        18–34-vuotiaat noin 75–90 %
        35–54-vuotiaat noin 60–75 %
        55 vuotta täyttäneet noin 45–65 %
        HLBTQ+-ihmiset yli 90 %

        Kaupunkilaiset (erityisesti pääkaupunkiseutu) noin 70–85 %
        Maaseudulla asuvat noin 50–70 %

        Jos puhutaan Pridestä tapahtumana niin

        Erittäin myönteinen: noin 35–45 %
        Myönteinen / hyväksyy: noin 25–35 %
        Neutraali / ei erityistä mielipidettä: noin 15–25 %
        Kielteinen: noin 10–20 %


      • Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Pikku välihuomio täältä todellisuuden puolelta

        Arvioitu myönteinen suhtautuminen Prideen / HLBTQ -yhdenvertaisuuteen

        Kaikki suomalaiset noin 60–75 %
        Naiset noin 70–85 %
        Miehet noin 50–65 %
        18–34-vuotiaat noin 75–90 %
        35–54-vuotiaat noin 60–75 %
        55 vuotta täyttäneet noin 45–65 %
        HLBTQ -ihmiset yli 90 %

        Kaupunkilaiset (erityisesti pääkaupunkiseutu) noin 70–85 %
        Maaseudulla asuvat noin 50–70 %

        Jos puhutaan Pridestä tapahtumana niin

        Erittäin myönteinen: noin 35–45 %
        Myönteinen / hyväksyy: noin 25–35 %
        Neutraali / ei erityistä mielipidettä: noin 15–25 %
        Kielteinen: noin 10–20 %

        ja kysely oli tehty pride kulkueeseen osallistuneiden kesken ....


      • Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Suosittelen hankkimaan ammatti-apua.

        Mielestäni noiden pridekultistien jotka järjestää lapsille tekopeniskursseja ja järjestää fetissipileitä pitäisi laittaa hoitoon. Ja sinäkin näytät jo olevan niin sekaisin pridekultistina ettet näe mitään kriittistä tuossa touhussa. Aiotteko kaupungin piikkiin täälläkin järjestää tällaista pridetoimintaa ?


      • Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Pikku välihuomio täältä todellisuuden puolelta

        Arvioitu myönteinen suhtautuminen Prideen / HLBTQ -yhdenvertaisuuteen

        Kaikki suomalaiset noin 60–75 %
        Naiset noin 70–85 %
        Miehet noin 50–65 %
        18–34-vuotiaat noin 75–90 %
        35–54-vuotiaat noin 60–75 %
        55 vuotta täyttäneet noin 45–65 %
        HLBTQ -ihmiset yli 90 %

        Kaupunkilaiset (erityisesti pääkaupunkiseutu) noin 70–85 %
        Maaseudulla asuvat noin 50–70 %

        Jos puhutaan Pridestä tapahtumana niin

        Erittäin myönteinen: noin 35–45 %
        Myönteinen / hyväksyy: noin 25–35 %
        Neutraali / ei erityistä mielipidettä: noin 15–25 %
        Kielteinen: noin 10–20 %

        😂😂😂 tietenkin kaikki suomalaiset kannattaa tasa-arvoa. Mutta suomalaisista vain pieni määrä kannattaa sairasta pridekulttia. Enään iso osa edes homoista ei kannata pridea kun ovat nähneet sen ahdasmielisyyden ja totalitäärisen hulluuden. Vai mitä olet mieltä Helsinkipriden työntekijöille asetetuista 40.000 euron sakkomaksuista, jos puhuu edes jälkikäteen työyhteisön asioista ?


      • Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Pikku välihuomio täältä todellisuuden puolelta

        Arvioitu myönteinen suhtautuminen Prideen / HLBTQ -yhdenvertaisuuteen

        Kaikki suomalaiset noin 60–75 %
        Naiset noin 70–85 %
        Miehet noin 50–65 %
        18–34-vuotiaat noin 75–90 %
        35–54-vuotiaat noin 60–75 %
        55 vuotta täyttäneet noin 45–65 %
        HLBTQ -ihmiset yli 90 %

        Kaupunkilaiset (erityisesti pääkaupunkiseutu) noin 70–85 %
        Maaseudulla asuvat noin 50–70 %

        Jos puhutaan Pridestä tapahtumana niin

        Erittäin myönteinen: noin 35–45 %
        Myönteinen / hyväksyy: noin 25–35 %
        Neutraali / ei erityistä mielipidettä: noin 15–25 %
        Kielteinen: noin 10–20 %

        Mikä on lähde ja miten kysely on tehty vai keksitkö päästäsi noita tuloksia harhaisessa maailmassasi ?


      • Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        ja kysely oli tehty pride kulkueeseen osallistuneiden kesken ....

        Näin tuo on varmasti tehty tai ton pridefanaatikon päässä kun prosentitkin heittelee. 😂


      • Anonyymi00034
        UUSI

    • Anonyymi00022
      UUSI

      Tein muuten samanlaisen johtopäätöksen. Ettekö Savonlinnassa ole kärryillä, että pride jakaa ihmisiä ? Monet ihmiset kokevat sen erityisesti viime aikojen uutisoinnin valossa todella vastenmielisenä. Vai mitä mieltä olette muun muassa fetissibileistä ilman ikärajaa ja tekopenisten tekemisestä. Kunnan ei kannattaisi sekaantua prideen millään tavalla. Saattaa johtaa oopperajuhlienkin yleisökatoon.

    • Anonyymi00023
      UUSI

      Palstalaisten pyynnöstä suora lähetys Helsinki Priden kulkueesta olkaa hyvä!!!
      https://areena.yle.fi/1-78333596

      Hyvä ilma, tullee rikkoutumaan todennäköisesti reilusti 100 000ihmisen raja osallistujissa,,,

      • Anonyymi00024
        UUSI

        Kahjojen karnevaali live 🤪💩


      • Anonyymi00026
        UUSI

        Ei siellä tuollaista määrää ollut viime vuonnakaan. YLE suurentelee ja pienentelee agendansa mukaan. Tästä oli hyviä ilmakuvia viime vuodesta, joka näytti totuuden. 20000-30000. Siinä on suomen pridefanaatikkojen kokonaismäärä lähtenyt liikkeelle. Täällä oli parisataa prideuskovaista.


      • Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Ei siellä tuollaista määrää ollut viime vuonnakaan. YLE suurentelee ja pienentelee agendansa mukaan. Tästä oli hyviä ilmakuvia viime vuodesta, joka näytti totuuden. 20000-30000. Siinä on suomen pridefanaatikkojen kokonaismäärä lähtenyt liikkeelle. Täällä oli parisataa prideuskovaista.

        PalstaTurat voisivat edes opetella tavaamaan auttavasti artikkelit!!!
        Arvio 100 000 osallistujasta 2025 oli POLIISIN arvio eikä YLE:N itse keksimä arvio


    • Anonyymi00025
      UUSI

      Kahjot saastakristityt äärioikeisto kavereineen ovat aloittaneet omat, muutaman ihmisen, protestin eduskuntatalon edessä yli kymmeneen vuoden tauon jälkeen,,,

      • Anonyymi00027
        UUSI

        Kommennttisi kuvastaa juuri priden ahdasmielisyyttå ja suvaitsemattomuutta. Vastenmielinen prideideologia.


      • Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Kommennttisi kuvastaa juuri priden ahdasmielisyyttå ja suvaitsemattomuutta. Vastenmielinen prideideologia.

        Priden ahdasmielisyyttä???
        Luuleeko äärioikeistolainen saastakristitty että Pride tapahtumiin osallistuu vain sukupoli vähemmistön edustajia eikä lainkaan tolkun kristittyjä ja heteroita!!!


    • Anonyymi00028
      UUSI
      • Anonyymi00029
        UUSI

      • Anonyymi00030
        UUSI

    • Anonyymi00035
      UUSI

      Ai että tekee gutaa kun täällä persut ja uskovaiset (kaksi inhokkiryhmääni) on aivan raivoissaan Pridestä :D Okei varmaan joku kepulilainenkin porukassa.

      • Anonyymi00036
        UUSI

        Tuollaista se elämä on, kun mieli sairastaa ja saa kiksejä kummallisista asioista 🤪


    • Anonyymi00037
      UUSI

      Kristofasistit äärioikeisto kavereineen saavat taasen säännöllisesti itkupotkuraivareita palstallakin kun ovat vilkkaimmat Pride kuukaudet meneillään ja ilmat sen kun vaan paranee jumalan armosta🤣🤣🤣

    • Anonyymi00039
      UUSI

      Go woke, go gold ❤️

    • Anonyymi00041
      UUSI

      Pride hihhulit tehkää kaikille palvelus ja menkää kulkueena Eko Kemille

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe