Ghostasit aikaisemmin kylmästi, kun sua lähestyin? Vuosia sitten tapahtui.
Miksi otit yhteyttä, kun...
14
162
Vastaukset
- Anonyymi00001
No herranen aika jos vuosia sitten, liekö edes elossa enää.
- Anonyymi00003
Olin silloin niin uupunut töistä, että en jaksanut mitään.
- Anonyymi00004
En vastaa ilman tunnistetta!
- Anonyymi00006
Etpä vastannut tunnisteiden kanssakaan, kun ihan suoraan laitoin herralle viestiä. Ei mitään uutta!
- Anonyymi00005
Selitän sitten IRL…
- Anonyymi00007
Etpä ole selittänyt.
- Anonyymi00014
Kuinka monta vuotta ajattelit odottaa tpimiaksesi kun et ehdota tapaamista?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuinka monta vuotta ajattelit odottaa tpimiaksesi kun et ehdota tapaamista?
En halua tavata koskaan minua paljon nuorempaa henkilöä!
- Anonyymi00008
En muista kaikkea enää niin hyvin mutta näin kävi varmaan ainakin pari kertaa----
En kuullut kunnolla mitä sanoit jäädyin ja kaikki mitä sanoit jäi omassa mielessäni arvailujen varaan. Tilanteen mentyä ohi siihen oli vaikeaa palata. Minähän yritin palata joihinkiin tilanteisiin tekstareilla jotka oli ehkä liian epäselviä ja ujoja ei liian suoria koska jännitin... Sitten koska viesteistäni ei saanut irti oikein mitään vastasit neutraalisti ja kohteliaasti että olen käsittänyt väärin.
Silloin en tajunnut sitä ja luulin että ne oli pakit ja vetäydyin sitten vähän. Tarkoitus oli viesteillä jne. Korjata jäätymis tilanteitani mutta torsoksi jäi olin surkea ymmärrän sen nyt ja enää en edes uskalla enää edes yrittää. Tuossa oli pääpiirtein selitykseni. - Anonyymi00009
Mietin asioita ja tajusin tehneeni väärin. Kadutti! Halusin osoittaa, että olen kypsynyt mies, mutta se oli myöhäistä. Sinä et halunnut enää antaa minulle uutta mahdollisuutta. Kiitos ja anteeksi! Ja ei muuta kuin eteenpäin sanoi mummo lumessa.
- Anonyymi00011
Olisin kuullut tuon mieluusti sinulta suoraan. Miten paljon väärinymmärrystä voikaan olla. Ei se mukavalta tuntunut kun varmasti ymmärsit miten paljon ghostaus satutti.
- Anonyymi00010
Ihan kuin minun kirjoitus. En itsekkään ollut varma, että kuulinko oikein.
- Anonyymi00013
Teki mieli vara römpsää.
- Anonyymi00016
Noin ajattelin sen olevan, mutta et tiennyt sitä, että lopetin seksin harrastamisen jo yli 13 vuotta sitten! Hihii, mitään et olisi koskaan saanut minulta, muuta kuin olisin haukkunut sinut!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622