...Olen elämän väsyttämä, kuten varmasti moni. Liekö heikko luonnoltani olen, kun periksi tahtoisin antaa?
Haluaisin vain silmäni sulkea ja ikiuneen nukahtaa. Uupunut olen.
Mieleni ajan saatossa murtui, kehoni kokemusteni syviä arpia kantaa, sieluni huutaessa kivusta hiljaa. Kärsin ja riudun.
Olen olemassa ja hengitän. Tunnistan liikkeen, mutten tunne. Liekö jokin sisältäni kuoli koettelemusteni tiellä?
Näen toisten haaveilevan, iloitsevan ja rakastavan. Se on kaunista.
Voiko rikkinäinen sydän toista pyytteetömästi ja aidosti rakastaa? Varjoani pelkään, joka arpiani varjostaa.
Voiko usko, toivo ja rakkaus parantaa sieluni haavat, antaen voimaa kohdata oman mieleni murtumat? Muistaa kuka olen ja mitä sisälläni kannan?
Ajatusteni virtaa...
Anonyymi-ap
3
77
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hyvää pohdintaa.
- Anonyymi00002UUSI
Anna anteeksi itsellesi. Anna anteeksi muille. Pysyttele erossa ihmisistä jotka haluavat vain nähdä maailman tulessa. Seiso omien sanojesi takana. Pysyttele totuudessa ja opettele luottamaan. Keskustele niin haavat korjautuu.
Voin samaistua. Voimia sinulle ja älä jää katkeraksi. - Anonyymi00003UUSI
Vasyais on kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514