25hp kakstahti

Anonyymi-ap

Ei löydy vastusta isommistakaan koneista. Minun pienehkö itse tehty vene ja 2T 25hp kulkee niin että jää jälkeen kaikki uisteluvenert vaikka olis 200 heppasia. ...koska niillä täytyy olla isompi ja painavampi vene.

43

222

Vastaukset 43

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hei, vanha äitisi täällä. Mitäs me ollaan puhuttu siitä netissä trollaamisesta?

• Anonyymi00002

Onko moottorina Terhi. Vihreä vai valkoinen?
      Terhi herättää minussa lämpimiä muistoja, olin siinä Jyskässä hitsarina muinoin Terhi tehtaan vieressä.
      Voi niitä aikoja.

• Anonyymi00003

Ei oo kun evikka. Vtec ukot kateellisia

• Anonyymi00004

pienessä veneessä on se paino erityisen ratkaisevaa ja 2T on kevyt
      5km/h voi olla ero nelariin

• Anonyymi00006

Olen kyllä saanut useamman kerran testata niin suuret veneet jää kuin paikoilleen kun minun diy vene lähtee kiittämään 25 heppaisella 2T koneella.

• Anonyymi00007

Joo minun 1998 Yamaha 2hp on ihan uskomattoman kevyt. Ei sillä viitsi vesille lähteä kun tuuli vie enemmän venettä kuin moottori. Mutta tärkeintä on kuulemma keveys?

• Anonyymi00005

osallistut varmasti sillä huomenna poker runniin ?

• Anonyymi00008

Kävin testaamassa niin kulkee pienen vastatuuleen 75km/h..mitä tuo lie solmuissa?

• Anonyymi00009

Ainoana tässä ketjussa jälkeenjääneenä pystyt tuota tuskin selvittämään!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ainoana tässä ketjussa jälkeenjääneenä pystyt tuota tuskin selvittämään!

En jää jälkeen 2T pedolla

• Anonyymi00017

Yamahan ja Jonhssonin 25hp moottoreilla olen ajanut ja kumpikaan ei kulkenut kuin 47-49 km/h
        Alla oli kevyt Tuussport. 30 HP Suzukilla pääsi 53 km/h. Mistä tuo 75km/h on keksitty?

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Yamahan ja Jonhssonin 25hp moottoreilla olen ajanut ja kumpikaan ei kulkenut kuin 47-49 km/h
        Alla oli kevyt Tuussport. 30 HP Suzukilla pääsi 53 km/h. Mistä tuo 75km/h on keksitty?

jos sen kuski on 30kg ja vene 80kg tuplarunko 🤣

• Anonyymi00011

2-tahdin huumaavassa melussa aivot tekevät tepposet. Luulet menevää lujempaa kuin todellisuudessa, koska kone rääkyy "miehekkäästi".

• Anonyymi00012

Menee niin lujasti että ääni jää vähän jälkeen.

• Anonyymi00013

30 hp 3-syl. 2-tahti Yamahan tyhjäkäynnin huomaa vain tarkistusvesisuihkusta normaalissa taajama"melussa", niin hiljainen se on.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

30 hp 3-syl. 2-tahti Yamahan tyhjäkäynnin huomaa vain tarkistusvesisuihkusta normaalissa taajama"melussa", niin hiljainen se on.

Paitsi että se tyhjäkäynti tuollaisessa kolmepyttyisessä on sitä raskasta yskähtelevää rumpsutusta. Vasta kierroksilla käy tasaisesti.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Paitsi että se tyhjäkäynti tuollaisessa kolmepyttyisessä on sitä raskasta yskähtelevää rumpsutusta. Vasta kierroksilla käy tasaisesti.

No ei ainakaan tuossa ollut.

• Anonyymi00014

Etec/2 tahti hörhö tehnyt palstasta ihan mt palstan,kaikki sen spämmit ihan pelkää mt paskaa saaairas katellinen pers aukinen luuseri jollei mitään muuta elämässään kui kauhea katellisuus ku joillakin paremmat perämoottorit ja veneet. Kateus ja katkeruus omaan surkeuteen näitten mt paska spämmien takana.

• Anonyymi00015

Kyllä taas tänään kulki vene niin älyttömän lujaa että hirvitti, ei ehdi kun kaasun vääntää täysille niin pitää alkaa jo hölläämään kun vastaranta lähestyy. Päijänteestä sentään kyse.
        Kyllä 2T koneen kun virittää huippuunsa ja itse tehty vene niin monttu auki seuraa 4T ukot

• Anonyymi00016

Ei niihin trollauksiin tarvitse kommentoida mitään kun nuo reppanat vaan innostuu.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kyllä taas tänään kulki vene niin älyttömän lujaa että hirvitti, ei ehdi kun kaasun vääntää täysille niin pitää alkaa jo hölläämään kun vastaranta lähestyy. Päijänteestä sentään kyse.
        Kyllä 2T koneen kun virittää huippuunsa ja itse tehty vene niin monttu auki seuraa 4T ukot

Vene ja kone ei liiku lainkaan, jos potkuri puuttuu. Ei edes itsetehty pieni ja kevyt vene 25 hp 2-t koneella.
        Väitteiden uskottavuutta ei ainakaan paranna, ettei potkuista kerrota mitään tietoja, eikä myöskään sitä minkä verran potkuista on vauhdissa vedessä, ja onko moottori kiinni hississä, vaiko kiinteällä korkeudella.
        Yksikään oikeasti kovaa ajanut kilpaveneilijä ei jättäisi noita seikkoja huomioimatta, koska niiden vaikutus on nopeassa veneessä valtava.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Vene ja kone ei liiku lainkaan, jos potkuri puuttuu. Ei edes itsetehty pieni ja kevyt vene 25 hp 2-t koneella.
        Väitteiden uskottavuutta ei ainakaan paranna, ettei potkuista kerrota mitään tietoja, eikä myöskään sitä minkä verran potkuista on vauhdissa vedessä, ja onko moottori kiinni hississä, vaiko kiinteällä korkeudella.
        Yksikään oikeasti kovaa ajanut kilpaveneilijä ei jättäisi noita seikkoja huomioimatta, koska niiden vaikutus on nopeassa veneessä valtava.

En minä mikään kilpaveneilijä ole kun tavis kalastaja. Ihan vakiopotkuri ja ihan normaalisti kiinnitetty. Ruuvit käsin vaan tiukalle ja sillä siisti.
        Kyllä tänäänkin vielä ihmettelin sitä lentoa ja ennen kaikkea sitä ärhäkkää lähtöä, pari milliä kun kääntää kaasukahvaa niin sen tuntee että nyt on voimaa, nyt on VOIMAA!
        Puolikaasulla monia jo hirvittäis kyydissä ja tuntui että nyt on kyllä maksimivauhti niin ehei...vielä riittää potkua ja neljännes vajaa täysi kaasu niin siinä tuntuu ettei enää voi kiihtyä mutta se viimeinen neljännes kaasua niin siinä se vasta lähtekiin. Ihan tajuton meno, käsittämätöntä!!

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En minä mikään kilpaveneilijä ole kun tavis kalastaja. Ihan vakiopotkuri ja ihan normaalisti kiinnitetty. Ruuvit käsin vaan tiukalle ja sillä siisti.
        Kyllä tänäänkin vielä ihmettelin sitä lentoa ja ennen kaikkea sitä ärhäkkää lähtöä, pari milliä kun kääntää kaasukahvaa niin sen tuntee että nyt on voimaa, nyt on VOIMAA!
        Puolikaasulla monia jo hirvittäis kyydissä ja tuntui että nyt on kyllä maksimivauhti niin ehei...vielä riittää potkua ja neljännes vajaa täysi kaasu niin siinä tuntuu ettei enää voi kiihtyä mutta se viimeinen neljännes kaasua niin siinä se vasta lähtekiin. Ihan tajuton meno, käsittämätöntä!!

nousee tyhjäkäynnillä plaaniin 🤣

• Anonyymi00021

Minun 4 tahti yamaha ei käynnisty, kuin hetkeksi ja samnuu, eilenkin nyin sitä käyntiin, jotta nyt on sormessa vesikello.

Pitänee etsiä 2t kone tai sähkövispilä ja sopiva lifepo4 akku.

• Anonyymi00023

Sellaista se on kun ostaa nelitahtirimpulan.

• Anonyymi00024

Etec/2 tahti seeekopää rutiköyhällä luuseri hörhöllä joka ketjun avasi 25 vähän piristetty n 30 hv n 40 v vanha Johnson röpötin ja veneenä Suvi 410 kippo no kone vähän iso moiseen kippoon mut ei paljoa yli 30 solmua kulje ja km n 55 km. Joten ihan täyttä paskaa taas 2 t hörhö spämmää. Pilannut palstan täysin paska spämmeillä sadat häipyneet mt trollauksen vuoksi ja ainut syy tuon iriootin trollaus. Äläpä kommentoi ja etsikää joku muu saitti keskusteluille kysymyksille ku mt trollin pilaama Suolen palsta.

• Anonyymi00025

Katos, ite karateka kid päässy " lomille".

• Anonyymi00026

Höpö höpö. Tänään taas ajoin lähes tyynellä kelilä, 76km/h meni eikä ollut ihan viimeiseen tappiin kaasu käännetty. 2T on voimaa

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Höpö höpö. Tänään taas ajoin lähes tyynellä kelilä, 76km/h meni eikä ollut ihan viimeiseen tappiin kaasu käännetty. 2T on voimaa

Tänään jäi jälkeen 50hp nelari Yamaha. Ei minkäänlaista vastusta.

• Anonyymi00040
        UUSI

niin 50km vilkkuu gps mun 20hv nelari ja kuskilla rutkasti ylipainoa

• Anonyymi00028

Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus ja puutteelinen lääkitys. . Löyty vanha ketju jossa mt etec/2 tahti hörhön 25 Johnson kulki suvi 410 kipossa 27 kn 50 km/h ny taas lääkitys ja elämän hallinta pielessä ni kippo kulkee 40 kn 75 km/h ihan saaairas toivoton mt trolli. Mt trolli pilannut tämän palstan täysin. Ei mitään kommenttia 2 T hulluuteen. .

• Anonyymi00029

Tuo minun 25 heppanen evikka 2T pätkii ja sitten menee hullun lailla. Kun saan pätkimisen pois niin uskon että 80/h raja paukahtaa rikki
        Kaikki epäilee tuota vauhtia. Mulla siis diy kalastusvene joka tehty Yamarin muotilla mutta itse veneen pohjaa ja perää muokannut sekä evikassa on muokattu potkuri. Potkuriin olen keksinyt idean mitä tuskin kukaan potkurin valmistaja tietää.
        Joten tervetuloa nelari ukot viivalle. Takaan että jäätte kuin tikku *askaan paikoil!enne kun evikka 2T syöksähtää plaaniin.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Tuo minun 25 heppanen evikka 2T pätkii ja sitten menee hullun lailla. Kun saan pätkimisen pois niin uskon että 80/h raja paukahtaa rikki
        Kaikki epäilee tuota vauhtia. Mulla siis diy kalastusvene joka tehty Yamarin muotilla mutta itse veneen pohjaa ja perää muokannut sekä evikassa on muokattu potkuri. Potkuriin olen keksinyt idean mitä tuskin kukaan potkurin valmistaja tietää.
        Joten tervetuloa nelari ukot viivalle. Takaan että jäätte kuin tikku *askaan paikoil!enne kun evikka 2T syöksähtää plaaniin.

Syrjäytyimisen ja yksinäisyyden, takia voi mennä juttelemaan ammattiauttajalle.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

potkurissa on vain se nousu ja se että pyörii ilmassa siis lavan kärki muutaman sentin koskettaa veteen yksi kerrallaan 🤣🤣🤣

• Anonyymi00030

Voisin myydä tuo 2T evikan. Täysin kunnossa ja läpi käyty ja säädelty.
      Ainostaan pätkii vähän pikkukaasulla ja suuremmallakin ja pakki ei mene päälle tai menee mutta rutisee ja hyppii kone.
      Halvalla sais, jotai 750e

• Anonyymi00032

Jos jotain kiinnostaa niin voin tehdä torile ilmoituksen ja nopein saa 5 euron alennuksen.
        Ps. Ei kiitos nelarinmiehet.

• Anonyymi00033

Alle 1000nm väännöllä olevat on leluja.

• Anonyymi00034

Alle 3000 hevosvoiman koneet on leluja

• Anonyymi00035

Aikoinaan jengi värkkäs "mäkäräisiä" vanerista. Kulki pienelläkin koneella hyvin.

• Anonyymi00042
        UUSI

nykyisellään tehdään hiilikuidusta

• Anonyymi00036

Juuri näin. Katsokaapa isoja laivoja, siellä ei nelareita näy, eikä nelarikuskeja neuvomassa. Siellä luotetaan TEHOON, eli 2tahtiin. Aivan samoin 2tahtiin luotetaan pienemmissäkin veneissä kun kuskina on laatuun luottava ihminen. Tosin nelarimiehet, nuo ”asiantuntijat” yrittävät päteä.

• Anonyymi00037

Joo. Tekisivät nelitahtikonetta vieläkin typerämmän koneen niin että mäntä tuottaa vain joka kolmannella liikkeellä voimaa🤣

• Anonyymi00043
      UUSI

käytätkö edelleen maapähkinäöljyä hessu merkkistä ?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      197
      1829
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      42
      991
    3. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      926
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      821
    5. 63
      704
    6. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      90
      696
    7. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      70
      639
    8. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      84
      586
    9. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      581
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      22
      575
    Aihe