SK:ssa oli kuva A. Lipsasen sukukokoontumisesta. Jokainen saa tietysti pukeutua oman makunsa mukaan, mutta hiukan ihmetytti Dannyn asuvalinta. 83-vuotias mies tulee sukujuhliin sortseissa, urheilupaidassa, tummissa nilkkasukissa ja tennistossuissa. Vähäinen tukka hapsottaa joka suuntaan kun se on niin ohut ja kulunut, että päivä paistaa läpi. Eihän kuvassa kaikki muutkaan missään juhlatamineissa olleet, mutta vanhuksen sortsit on mauttomat sukujuhlassa. Kas kun ei Helmi ollut mukana bikineissä!!!!!! Minusta kyse on oudosta tyylistä ko. tilaisuuteen nähden, mutta en minä siitä mieltäni pahoittanut,
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Köyhät vaatteilla koreilee. Meneehän itse Donald Trumpkin huipputapaamisiin puku päällä ja kirkuvanpunainen lippis päässä. Rippipukuaika on mennyt jo.
- Anonyymi00002
Et juu pahoittanut. Mutta tänne siitä piti sitten oikein avautua.
Vai oliko jutussa joku muu pointti kuin tuo valitus? Se ei nyt kyllä valitettavasti auennut - Anonyymi00003
Ikä ei tule yksinään. Huomaat sen kyllä.
- Anonyymi00004
Älä vaan sekoa, kun Danny oli shortseissa. Pussinperällä muiden tekemiset harmittaa kovasti.
- Anonyymi00005
Pori ei ole mikään pussinperä. Dynaaminen keskisuuri kaupunki!
- Anonyymi00007
Olen nähnyt palvelutaloissa Dannyn ikätovereita samassa asussa, vaikka ulkona on pakkasta 20 astetta. Hoitajat eivät saa ylipuhuttua varusvaihtoon.
Danny on pukeutunut dynaamisessa keskisuuren Rauman kaupungin Merirauman kaupunginosassa lähtiessään pohjoiseen Poriin. Rauman rannalla on residenssi.- Anonyymi00008
Shortseista on helppo kusta, kun ei tartte riisua , kun kusee!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Shortseista on helppo kusta, kun ei tartte riisua , kun kusee!
näin tästä jo mielessäni videoleikkeen ja nauru pääsi
- Anonyymi00010
Puristeltiinko tomaatteja ??
- Anonyymi00011
ei, Kiurua ei oltu kutsuttu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.389959- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei234783- 82716
- 70690
- 70669
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43591