Hoitoalan ammattilaiset

Anonyymi-ap

Viisi vanhusta murhannut 'myrkkyhoitaja" Aino Nykopp anoo neljättä kertaa vapauttamistaan. Nimensäkin vaihtanutta, nyt jo 75 vuotiasta hoitajaa joka kärsii elinkautista, tuskin enää tarvitaan hoitoalalla joten melko turhaa hommaa tuo vapauden hakeminen. Satakunnan hyvinvointialue on ainoa joka saattaisi puoltaa hänen anomustaan, ja palkata hänet hoitajaksi. Sellaisia on Satakunnan hyvinvointialue ennenkin palkannut.

37

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      On hyvä, että sosiopaatti pysyy pakkolaitoksessa. Ilmeisesti olisi "auttelemassa" naapurin mummoja hyvinkin pian vapauduttuaan ja taas olisi ruumiita tiedossa.

      • Anonyymi00002

        tiedän muutaman mymmelin jota saisi hieman auttaa, päästäkää Aino vapaaksi


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        tiedän muutaman mymmelin jota saisi hieman auttaa, päästäkää Aino vapaaksi

        Olisiko kyseessä Purra persuista.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Olisiko kyseessä Purra persuista.

        Ei purra olla vielä mymmeli-iässä?


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ei purra olla vielä mymmeli-iässä?

        No, ettei tulisikaan.


      • Anonyymi00016

        meillä on paljon narsisteja sekä psykopaatteja vapaana ja erilaisissa viroissa


      • Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        meillä on paljon narsisteja sekä psykopaatteja vapaana ja erilaisissa viroissa

        hyvä hoitaja auttaisi heidät pois kärsimyksistään :D


      • Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        hyvä hoitaja auttaisi heidät pois kärsimyksistään :D

        myös heidän läheisiään pitää auttaa, myös lapsille nurmikkoa kitaan :D


    • Anonyymi00006

      Kolkyt riittää

      • Anonyymi00007

        Näyttää vanhemmalta, mutta niin kai se sekapäisyys sen teettää.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Näyttää vanhemmalta, mutta niin kai se sekapäisyys sen teettää.

        Opetelkaa käyttäytymään kuin ihmiset.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Opetelkaa käyttäytymään kuin ihmiset.

        Joo. Aloimme pohtia montako turvamiestä säästettävistä olevista verorahoista Purran turvamiehet tulevat syömään budjetista ensivaaleissa.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Joo. Aloimme pohtia montako turvamiestä säästettävistä olevista verorahoista Purran turvamiehet tulevat syömään budjetista ensivaaleissa.

        Mikähän siinä on, että oikeistolaiset riistäjät ei pärjää ilman suojelua.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Mikähän siinä on, että oikeistolaiset riistäjät ei pärjää ilman suojelua.

        Kuka sinua on nyt riistänyt?


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Kuka sinua on nyt riistänyt?

        Kuka on väittänyt minua olevan riistetty, tämän hallituksenjohdosta. Seuraan vain asioita ja teen niistä havaintoja. Oma näkemykseni mukaan persut on mennyttä Purran johtamalla oikeistopolitiikalla. Voin tosin olla väärässäkin, jos lähtökohtana pidetäisiin pienituloisten työläisten työttömien ja vähäosaisten toimeentuloa mittarina, joita persuissa ei kuitenkaan ole näitä äänestäjinä.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Joo. Aloimme pohtia montako turvamiestä säästettävistä olevista verorahoista Purran turvamiehet tulevat syömään budjetista ensivaaleissa.

        Olet väärässä. Riikka tulee saamaan mainetta ja kunniaa, ja mitalin isänmaan pelastamisesta.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Opetelkaa käyttäytymään kuin ihmiset.

        ime sinä vaikka ovenkahvaa mutta älä puutu fiksumpies juttuihin


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Olet väärässä. Riikka tulee saamaan mainetta ja kunniaa, ja mitalin isänmaan pelastamisesta.

        pimpulaa se saa :D


      • Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Näyttää vanhemmalta, mutta niin kai se sekapäisyys sen teettää.

        haluan puristella tomaattejasi


    • Anonyymi00012

      Mahtaiskohan tämän monologin pitäjän olla syytä lähteä psykiatrian akuuttipolille?

      • Anonyymi00013

        Ei kannata. Ovet on lukossa akat kaffeella ja aikoja ei saa.


      • Anonyymi00015

        Mene vaan uudestaan.


    • Anonyymi00017
    • Anonyymi00018

      Näköki o muuttunut!

      • Anonyymi00019

        Joo-o, Aino leikkautti itteään ja esiintyy nykyään Petterinä, kova kieroilemaan


      • Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Joo-o, Aino leikkautti itteään ja esiintyy nykyään Petterinä, kova kieroilemaan

        piilokorotkin on kuten Petterillä


    • Anonyymi00020

      Parasta olisi antaa hänen valita oman lääkkeensä ja vankilan välillä. Kuitenkin ymmärän monen vanhuksen pyytäneen häneltä viimeistä pilleriä.

      • Anonyymi00021

        Etpäs ymmärrä.


    • Anonyymi00025

      Porissa on vapaana muutama psyko, siis terveydenhuollossa

    • Anonyymi00026

      Eihän häntä olisi pitänyt alunperinkään tuomita. Vanhoja vaivaisia kuhia avusti vain eutanasiassa. Kaikki voittivat yhteiskunnasta lähtien.

    • Anonyymi00028

      Onx toi Milla Pillerikosken mutsi?

    • Anonyymi00029
      UUSI

      Onko toi myrkkyhoitaja Satakunnan hyvinvointialueelta?

      • Anonyymi00033
        UUSI

        Helsinki taitaa olla tekokunta,


    • Anonyymi00030
      UUSI

      Porista pitäisi laittaa nurmikon alle kaksi lääkäriä ja muutama hoitaja sekä eräs labra-apina, ehkä viikatelotto suosiikin heitä ja heidän läheisiään :D

      • Anonyymi00035
        UUSI

        Tyydyt aika vähään.


      • Anonyymi00040
        UUSI

        Toivottavasti heidän kakarat saavat palvelua, kunnon Ainohierontaa :D


    • Anonyymi00041
      UUSI

      Kattokaa sellaista nettisivua, kuin virallinen lehti. Sen voi lukea sähköisesti.
      Viime lehdessä oli eräältä porilaiselta tunnetulta naislääkäriltä viety lääkärinoikeudet.
      Uutisessa mainittiin nimi ja syntymäaika.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe