Viisi vanhusta murhannut 'myrkkyhoitaja" Aino Nykopp anoo neljättä kertaa vapauttamistaan. Nimensäkin vaihtanutta, nyt jo 75 vuotiasta hoitajaa joka kärsii elinkautista, tuskin enää tarvitaan hoitoalalla joten melko turhaa hommaa tuo vapauden hakeminen. Satakunnan hyvinvointialue on ainoa joka saattaisi puoltaa hänen anomustaan, ja palkata hänet hoitajaksi. Sellaisia on Satakunnan hyvinvointialue ennenkin palkannut.
Hoitoalan ammattilaiset
37
115
Vastaukset
- Anonyymi00001
On hyvä, että sosiopaatti pysyy pakkolaitoksessa. Ilmeisesti olisi "auttelemassa" naapurin mummoja hyvinkin pian vapauduttuaan ja taas olisi ruumiita tiedossa.
- Anonyymi00002
tiedän muutaman mymmelin jota saisi hieman auttaa, päästäkää Aino vapaaksi
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
tiedän muutaman mymmelin jota saisi hieman auttaa, päästäkää Aino vapaaksi
Olisiko kyseessä Purra persuista.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olisiko kyseessä Purra persuista.
Ei purra olla vielä mymmeli-iässä?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei purra olla vielä mymmeli-iässä?
No, ettei tulisikaan.
- Anonyymi00016
meillä on paljon narsisteja sekä psykopaatteja vapaana ja erilaisissa viroissa
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
meillä on paljon narsisteja sekä psykopaatteja vapaana ja erilaisissa viroissa
hyvä hoitaja auttaisi heidät pois kärsimyksistään :D
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
hyvä hoitaja auttaisi heidät pois kärsimyksistään :D
myös heidän läheisiään pitää auttaa, myös lapsille nurmikkoa kitaan :D
- Anonyymi00006
Kolkyt riittää
- Anonyymi00007
Näyttää vanhemmalta, mutta niin kai se sekapäisyys sen teettää.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Näyttää vanhemmalta, mutta niin kai se sekapäisyys sen teettää.
Opetelkaa käyttäytymään kuin ihmiset.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Opetelkaa käyttäytymään kuin ihmiset.
Joo. Aloimme pohtia montako turvamiestä säästettävistä olevista verorahoista Purran turvamiehet tulevat syömään budjetista ensivaaleissa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joo. Aloimme pohtia montako turvamiestä säästettävistä olevista verorahoista Purran turvamiehet tulevat syömään budjetista ensivaaleissa.
Mikähän siinä on, että oikeistolaiset riistäjät ei pärjää ilman suojelua.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mikähän siinä on, että oikeistolaiset riistäjät ei pärjää ilman suojelua.
Kuka sinua on nyt riistänyt?
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuka sinua on nyt riistänyt?
Kuka on väittänyt minua olevan riistetty, tämän hallituksenjohdosta. Seuraan vain asioita ja teen niistä havaintoja. Oma näkemykseni mukaan persut on mennyttä Purran johtamalla oikeistopolitiikalla. Voin tosin olla väärässäkin, jos lähtökohtana pidetäisiin pienituloisten työläisten työttömien ja vähäosaisten toimeentuloa mittarina, joita persuissa ei kuitenkaan ole näitä äänestäjinä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joo. Aloimme pohtia montako turvamiestä säästettävistä olevista verorahoista Purran turvamiehet tulevat syömään budjetista ensivaaleissa.
Olet väärässä. Riikka tulee saamaan mainetta ja kunniaa, ja mitalin isänmaan pelastamisesta.
- Anonyymi00023
Anonyymi00008 kirjoitti:
Opetelkaa käyttäytymään kuin ihmiset.
ime sinä vaikka ovenkahvaa mutta älä puutu fiksumpies juttuihin
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Olet väärässä. Riikka tulee saamaan mainetta ja kunniaa, ja mitalin isänmaan pelastamisesta.
pimpulaa se saa :D
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Näyttää vanhemmalta, mutta niin kai se sekapäisyys sen teettää.
haluan puristella tomaattejasi
- Anonyymi00012
Mahtaiskohan tämän monologin pitäjän olla syytä lähteä psykiatrian akuuttipolille?
- Anonyymi00013
Ei kannata. Ovet on lukossa akat kaffeella ja aikoja ei saa.
- Anonyymi00015
Mene vaan uudestaan.
- Anonyymi00017
ainoa oikea tapa hoitaa virkarikollisongelma
https://theync.com/video/8423/classic-the-assassination-of-andrei-karlov/ - Anonyymi00018
Näköki o muuttunut!
- Anonyymi00019
Joo-o, Aino leikkautti itteään ja esiintyy nykyään Petterinä, kova kieroilemaan
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Joo-o, Aino leikkautti itteään ja esiintyy nykyään Petterinä, kova kieroilemaan
piilokorotkin on kuten Petterillä
- Anonyymi00020
Parasta olisi antaa hänen valita oman lääkkeensä ja vankilan välillä. Kuitenkin ymmärän monen vanhuksen pyytäneen häneltä viimeistä pilleriä.
- Anonyymi00021
Etpäs ymmärrä.
- Anonyymi00025
Porissa on vapaana muutama psyko, siis terveydenhuollossa
- Anonyymi00026
Eihän häntä olisi pitänyt alunperinkään tuomita. Vanhoja vaivaisia kuhia avusti vain eutanasiassa. Kaikki voittivat yhteiskunnasta lähtien.
- Anonyymi00028
Onx toi Milla Pillerikosken mutsi?
- Anonyymi00029UUSI
Onko toi myrkkyhoitaja Satakunnan hyvinvointialueelta?
- Anonyymi00033UUSI
Helsinki taitaa olla tekokunta,
- Anonyymi00030UUSI
Porista pitäisi laittaa nurmikon alle kaksi lääkäriä ja muutama hoitaja sekä eräs labra-apina, ehkä viikatelotto suosiikin heitä ja heidän läheisiään :D
- Anonyymi00035UUSI
Tyydyt aika vähään.
- Anonyymi00040UUSI
Toivottavasti heidän kakarat saavat palvelua, kunnon Ainohierontaa :D
- Anonyymi00041UUSI
Kattokaa sellaista nettisivua, kuin virallinen lehti. Sen voi lukea sähköisesti.
Viime lehdessä oli eräältä porilaiselta tunnetulta naislääkäriltä viety lääkärinoikeudet.
Uutisessa mainittiin nimi ja syntymäaika.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466