Heippa vaan sitten.
Okei. Etsin sitten toisen.
42
331
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eti mut?
- Anonyymi00003
En.
- Anonyymi00002
Miksi etsit mies. Kerran rakastan. ❤️
- Anonyymi00006
Voi olla että oot vähän tyhmä nainen.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
En taida olla, en todellakaan. 🙂
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
En taida olla, en todellakaan. 🙂
Oot inhottava.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oot inhottava.
Miten niin olen. En kyllä ole ollut?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miten niin olen. En kyllä ole ollut?
Oot surkimus, joka pilaa ihan itse kaikki tunteet itseään kohtaan koska se on susta hauskaat ja tykkäät siitä vähän silleen, koska oot sairas sado-masokisti.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oot surkimus, joka pilaa ihan itse kaikki tunteet itseään kohtaan koska se on susta hauskaat ja tykkäät siitä vähän silleen, koska oot sairas sado-masokisti.
No ei ole noin. 🙂 kannattaa sun puhua omalle hänelle, en ole minä kylläkään. Puhun hänelle kun nähdään
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
No ei ole noin. 🙂 kannattaa sun puhua omalle hänelle, en ole minä kylläkään. Puhun hänelle kun nähdään
Puhu ittes pussiin oikein tiukasti ja siitä järveen beibi.
- Anonyymi00035
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voi olla etä olet lukija vähän tyhmä ja katkera ihminen kun kitiset päivästä toiseen aloittajaäijän arvottomaan näytelmään ja odotat joko jotain tulosta tai eri tulosta. Koitahan löytää sielullesi rauha. Naiselta
- Anonyymi00036
Anonyymi00017 kirjoitti:
Puhu ittes pussiin oikein tiukasti ja siitä järveen beibi.
Ihanko tämän palataäijän melko sisällöttömän feikkidialoginko avulla joku puhuisi itsensä pussiin? Kerro ihmeessä missä asiassa tai millä perusteella. Voimia
- Anonyymi00041
Anonyymi00006 kirjoitti:
Taidat olla sitä ite. 😂
- Anonyymi00042
Anonyymi00035 kirjoitti:
Voi olla etä olet lukija vähän tyhmä ja katkera ihminen kun kitiset päivästä toiseen aloittajaäijän arvottomaan näytelmään ja odotat joko jotain tulosta tai eri tulosta. Koitahan löytää sielullesi rauha. Naiselta
Vanhalla Ap äijällä ei oo muuta elämää kun kehittelemänsä provotarinat suomi24 sinkkupalstalla muuta ei oo. Melkoisen säälittävää!
Hän on naisille katkera ja naiset on tietysti kaikki ”tyhmiä”. Elämää olis voinu muutenkin elää mutta hän jäi koukkuun suomi24:lle.
- Anonyymi00005
Ehdottomasti jos se noin helppoa sinulle on.
- Anonyymi00007
Eihän sua edes kestä järjissään.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eihän sua edes kestä järjissään.
En usko, että minulle kirjoitat. Mutta mene eteenpäin ihmeessä, suotta yrität kestää.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
En usko, että minulle kirjoitat. Mutta mene eteenpäin ihmeessä, suotta yrität kestää.
Jokainen askel susta poispäin on henkinen voitto.
- Anonyymi00013
Siksi he eivät halua, että saamme lapsia tai menemme avioon! Vain rahan takia!! Eivät halua, että turvaamme toistemme elämäå, kun tottakai toinen meistä kuolee aikaisemmin!
Vanhemmat perii! Tai jos he ehtii kuolla ennen meitä! Niin sisarrukset perii! Haluatko oikeasti, että he perii minut? Kun kuolen ennen sinua?- Anonyymi00016
Emt iha sama.
- Anonyymi00039
Ette lukijat varmaankaan ole kuin tahallisesti tai jopa ns tuottamuksellisesti🥱 niin typeriä, ettette osaisi muka lukea aloittajaäijän arvottomia näytelmiä joissa samat aiheet toistuu ketjusta toiseen. T naiselta
- Anonyymi00018
Jep. Käsitääkseni oot tehnyt niin muutenki. Et mitä se mulle kuuluu. Heippa
- Anonyymi00019
Noni sehän alkaa heräilee pikku hiljaa tyhmä ipana, kuka sut opetti pelaamaan tyhmiä pelejä toisilla kerroppa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Noni sehän alkaa heräilee pikku hiljaa tyhmä ipana, kuka sut opetti pelaamaan tyhmiä pelejä toisilla kerroppa.
Ipana vai niin oon sua vanhempi. Elämä kuule opettaa suakin vielä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ipana vai niin oon sua vanhempi. Elämä kuule opettaa suakin vielä.
Polje päätäs täällä palstalla, että saat vähän ryppyjä pyllynaamaas.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Näin teen. Hyvää jatkoa kaikkea hyvää elämääsi olkoon se onnellinen ja hyvää yötä. Toivottavasti emme kohtaa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Näin teen. Hyvää jatkoa kaikkea hyvää elämääsi olkoon se onnellinen ja hyvää yötä. Toivottavasti emme kohtaa.
Ei niin yksinkertaisesti mitään hyvää. Pöytien kääntäjä, sanojen sekaannuttaja, tunteiden turruttaja. Painu sairauksias viljelemään sinne missä sua ei kukaan ikinä pääse lähelle.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei niin yksinkertaisesti mitään hyvää. Pöytien kääntäjä, sanojen sekaannuttaja, tunteiden turruttaja. Painu sairauksias viljelemään sinne missä sua ei kukaan ikinä pääse lähelle.
Vai niin. Sepä ikävää. Minä huomenna painaudun lämpimään syliin. Mene nyt sinä etsimään onneasi. Kauniita, rypyttömiä, terveitä ihmisiä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vai niin. Sepä ikävää. Minä huomenna painaudun lämpimään syliin. Mene nyt sinä etsimään onneasi. Kauniita, rypyttömiä, terveitä ihmisiä.
Muuttukoon aivan kaikki mihin kosket sairauksiksi sinua vastaan ja mätänevästä sielustasi uliseva epäsointu sinetöiköön häpeällisen kohtalosi.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Muuttukoon aivan kaikki mihin kosket sairauksiksi sinua vastaan ja mätänevästä sielustasi uliseva epäsointu sinetöiköön häpeällisen kohtalosi.
Miks? Siksi kun joki netissä törkeyksiä kirjoitteleva äijä. Ei ollut kaipaukseni arvoinen koskaan edes. No voi että sieluni on musta. Vaadin kunnioittavaa käytöstä ihmisiltä joiden kanssa olen tekemisissä. Juu mut jatka toki. Ei herätä tunteita mihinkään suuntaan.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Miks? Siksi kun joki netissä törkeyksiä kirjoitteleva äijä. Ei ollut kaipaukseni arvoinen koskaan edes. No voi että sieluni on musta. Vaadin kunnioittavaa käytöstä ihmisiltä joiden kanssa olen tekemisissä. Juu mut jatka toki. Ei herätä tunteita mihinkään suuntaan.
Hahhah oot yhtä luuserin kuuloinen kuin yks narsisti S mies.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Hahhah oot yhtä luuserin kuuloinen kuin yks narsisti S mies.
Kiva.Kukahan sekin lie. En tunne S mies nimistä henkilöä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei uskois, että boomerisetä tuottaa näin teiniä tekstiä feikkidialogeissaan, mutta kun asia on näin, ”pyllynaamat” kasvamisia
- Anonyymi00043
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ei uskois, että boomerisetä tuottaa näin teiniä tekstiä feikkidialogeissaan, mutta kun asia on näin, ”pyllynaamat” kasvamisia
Ehkäpä gubbesedällä on jo alkava dementia? 🤣
- Anonyymi00030
Toisen uhrin etsit voi mies parkaa kun joutuu tollaisen paskan kynsiin onhan noita sinkkuja tuolla et löydä ketään jos ne olis löytäny.niin niitä ei olis siellä jotkut ollu monta vuotta mut eihän naisella ole tunteita ja eikä niin halujakaan
- Anonyymi00031
Koira kävi vetään just riplat pihalle joten hajua on.Kynnysmattoon teki ensin.
- Anonyymi00038
Hengästyttävää luettavaa aloittajaäijä purkamassa mielipahaa kohteelle mitä ei ole. Tiedetään, että naisvastainen ulina on ainoa ilosi elämässä sekä tämän naisvihan tuottaminen rakentamalla elämänkoululaisille typeriä skeemoja mihin eläytyä
- Anonyymi00032
Tämänkin viestin voisi laittaa suoraan. Trolli.
- Anonyymi00037
No ei se nainen jolle auot päätäsi palstaäijän, eli aloittajan avauksissa ole sulle mtn viestiä laittamassa pöyröö. Niin ja mitä trollaamiseen tulee, niin ko äijä on trolli, eikö suinkaan pakkomielteesi kohde jota syytät trolliksi viehättävään tyyliin
- Anonyymi00033
Onnea etsintään
- Anonyymi00034
moi
- Anonyymi00044
Heihei!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604