Aika jakautuu kahtia

Anonyymi-ap

aikaan ennen kuin tapasin sinut, ja sen jälkeiseen aikaan.

8

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Näin on mies. ❤️ k

• Anonyymi00002

Valvon vielä koska selkä jämähti tänään outoon kipuun.
      Vanhuus ei tule yksin...
      Tuskin tämä kuolemaksi on mutta hitsin kipeä on.

Uni-valverytmi on heittänyt tänä keväänä härän pyllyä.
      Jotenkin se pitäisi saada johonkin normaaliin loman aikana. En vain haluaisi kellottaa kesälomaa. Katsotaan miten se onnistuu.

Kirjoitan tähän aloitukseen koska se tuntui neutraalilta ja helpolta. En tee juurikaan aloituksia, luen ja kommentoin silloin kun käyn. Nykyään harvemmin. Kun kommentteja poistetaan käydessäni niin en ymmärrä poistojen merkitystä.

Joskus menneinä vuosina kirjoitin tänne aika henkilökohtaisesti. Liikaakin. Pientä katumusta tunnen siitä. Ymmärrän itseäni ja tunnen myötätuntoa silloiseen itseeni. Sille oli aikansa.

Hänestä... Se aika silloin oli elämässäni kriittistä ja kovin raskasta. Olin monella tavalla sisäisessä prosessissa. Sekaisin sieluni ja elämäni kanssa. Elämäni särkyi kanssasi. Hain ja sain apua itselleni, mutta jäljet jäivät minuun. Minä tykkäsin sinusta silloin tosi paljon ja tykkään edelleenkin. Kaikesta huolimatta. Joku ihmeen tärkeä yhteys syntyi silloin ja uskon,.että se on säilynyt vuosien läpi. ♡

Meillä ei ole enää livessä yhteyttä. En tiedä elämästäsi yhtään mitään. Ehkä kirjoittelet tänne. Siitäkään en voi olla varma. Yhteyden rakentaminen olisi ehkä tarpeen koska tiedän, että keskeneräiset asiat vaivaavat ihmistä elämän loppuun asti. Toki haluaisin nähdä sinua ja jutella kaikesta. Keskeneräisyys kuluttaa ihmistä.

Tällä hetkellä mietin, että ottelu ja erätauko olisi paikallaan. Elo-syyskuu tuntuisi hyvältä ajankohdalta miettiä josko joko yhteys tai tapaaminen olisi hyvä.
      Toki yhteys muutoin aiemminkin on mahdollinen.
      Anteeksi jos olen pahoittanut mielesi silloin joskus ja myöhemminkin. En tee sellaista tahallani. Toivon aina, että ihmisillä lähelläni olisi hyvä ja turvallinen olla.

Toivotan hyvää ja levollista yötä sinulle.
      Jaksamista kaikkeen sulle koska oot tärkeä.

🙏🏻🌾- kaisla

• Anonyymi00003

Ja ymmärrän ettei tämä liity ap: n aloitukseen. Herätti oman elämän mietteet mitä vieläkin mietin.

• Anonyymi00004

Minun perce ei ole härän pylly.Katoppas äitees percettä.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minun perce ei ole härän pylly.Katoppas äitees percettä.

Kiitos kommentistasi. Hyvä kun joku reagoi. Se on elämisen merkki. Hyviä unia nyhverölle 😴👶😊

• Anonyymi00006

[x]selkäkipua
        [x]unirytmi heittää häränpyllyä
        [x]tunnen katumusta joistain kirjoituksistani ehdottomasti
        [x]olin prosessissa, sanoin tämän ääneenkiin jollekin
        [x]elämä särkyi
        [x]hain apua
        [ ] ei ole koskaan ollut livessä yhteyttä

...

[x]olen varmasti kirjoittanut jotain josta on voinut loukkaantua

Jännä kun täällä monet aivan vähän aikaa sitten väitti, että heitä väsyttää kovasti, samaan aikaan oli itsellä väsymysjakso.

Ei muuta kuin netit kiinni jos vain ja tsemppiä! Kyllä kaikki järjestyy et ole yksin!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

[x]selkäkipua
        [x]unirytmi heittää häränpyllyä
        [x]tunnen katumusta joistain kirjoituksistani ehdottomasti
        [x]olin prosessissa, sanoin tämän ääneenkiin jollekin
        [x]elämä särkyi
        [x]hain apua
        [ ] ei ole koskaan ollut livessä yhteyttä

...

[x]olen varmasti kirjoittanut jotain josta on voinut loukkaantua

Jännä kun täällä monet aivan vähän aikaa sitten väitti, että heitä väsyttää kovasti, samaan aikaan oli itsellä väsymysjakso.

Ei muuta kuin netit kiinni jos vain ja tsemppiä! Kyllä kaikki järjestyy et ole yksin!

Ikävää, että kirjoitukseni herätti Sinussa nämä surulliset ja apeat ajatukset. En tarkoittanut loukata ketään. Meillähän on ollut hänen kanssaan myös live yhteys.
        Olin oikeasti pitkään terapiassa tämän tilanteen vuoksi. Toki siinä oli paljon muutakin. Etten syyllistäisi häntä.

Tästä oppineena jälleen jään varmasti täältä kesätauolle.
        Hyviin levollisiin uniin.
        🌾

• Anonyymi00008

Jakautuuko ihminenkin kahtia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      95
      1503
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      399
      905
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      880
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76