Nyt sitten saatiin Sotkamoon uusi hauturi. Ei voi muuta sanoa kuin, että onneksi kyseisiä palveluita saa vielä kajaanistakin.
Vastaukset 38
- Anonyymi00001
Kannattaa kilpailuttaa, helposti säästää tonnin.
- Anonyymi00002
Minnes tämä entinen sitten mennyt sieltä?
- Anonyymi00003
Eläkkeelle.😊
- Anonyymi00005
Muutos parempaan, hyvä, hyvä. Ainoastaan karsee puhelinnumeron alku 666... taivas vai helvetti?
- Anonyymi00006
Kiva että tuli uusi tyyppi sinne
- Anonyymi00007
Ei kannata kuolla sotkamossa. Parempi kuolla kajaanissa.
- Anonyymi00008
Aha vai niin
- Anonyymi00009
En aio kuolla.
- Anonyymi00010
Antakaa nyt uudelle yrittäjälle edes mahdollisuus,älkääkä heti sotkamolaiseen tyyliin lytätkö .Hyvänen aika sentään...
- Anonyymi00011
Normi Sotkamolaisuutta
- Anonyymi00030
Samaa mieltä,toivottakaa vaan tervetulleeksi uusi yrittäjä. Täytyy unohtaa Sotkamolaisten tapa olla katelinen...
- Anonyymi00012
Turvattu työpaikkka, kun kuolleisuus noussut vuodesta 2021 alkaen. 💉
- Anonyymi00014
Toivotan onnea ja menestystä uudelle hautaustoimiston yrittäjälle .
- Anonyymi00015
Ai se olikin hautaustoimiston tyyppi eikä seurakunnan hautausmaan hauturi tyyppi.
- Anonyymi00016
Kylllä asiansa hoitaa
- Anonyymi00017
Hyvä ettei tartte itse tehdä sitäkin... tee se itse mies.
- Anonyymi00018
Toivoo kuolevia kun toivottaa tervetulleeksi asioimaan.🙄
- Anonyymi00020
Voihan sitä nyt käydä pelkkiä kukkia ostamassa,idiootti.
- Anonyymi00021
Taas mielensä pahoittajia asialla
- Anonyymi00022
Hautaako halvemmalla ja syvemmälle kuin entinen?
- Anonyymi00023
Haudankaivuu on seurakunnan hommia. Haudan syvyys riippuu maalajista yleensä.
- Anonyymi00024
Siirtyy nykyiseltä paikaltaan syyskuuhun mennessä entisen nordean tiloihin.
Eli saavat nyt isot tilat käyttöönsä sekä ihan asiallista henkilökuntaa siellä on töissä ja ystävällisiä.
Joten turha täällä pahaa oloaan on purkaa tästä paikasta. - Anonyymi00026
Monen monta yritystä takana tällä yrittäjällä. Ihmiset on kohdattava surussaan niin pukeutumisen ja käytöksen osalta, kaikki eivät ole alalle sopivia.
- Anonyymi00029
Mitä yrityksiä on ollu?
- Anonyymi00027
Hyvä palvelu ei moitittavaa
- Anonyymi00028
Monttu löytyy jokaiselle
- Anonyymi00031
Sotkamolaiset tottuneet hyvään palveluun. Annen grilli vaihtoi omistajaa, ei kelvannut Pirjon makuparkki vaihtoi omistajaa, ei kelvannut, Risto lopetti saa nähdä kelpaako uusi yrittäjä tässä sotkamolaisille.
- Anonyymi00032
Köyhät kiittää👍
- Anonyymi00033
Jos pysytään asiallisena.
- Anonyymi00034
Kaikki on asiallista, vain totuus sattuu.😎
- Anonyymi00035
Kaikki kuollaan, eivät jätä tänne näytille. Omaiset voi valita mieluisen hauturin jos vainaja ei toiveita esittänyt. Näillä mennään
- Anonyymi00036
Kyllä raha kelpaa ja sillä saa palvelua mitä hakee
- Anonyymi00037
Kuka tarttee hauturia? Kävelee itse krematorioon ja sanoo, että pankaas masuuni päälle!
- Anonyymi00038
Hauturi hymistelijät käyttää vaan omaisten hädänalaista tilaa hyväkseen ja laskuttavat tonnikaupalla mokomasta hoidosta.
- Anonyymi00039
Ajjaa ruumiit jostain murskaimesta läpi ja kylyvää pellolle lannotteeksi palijon järkevämpää.
- Anonyymi00040
Kannattaa kysyä hintoja, jopa 500-1000 euroa säästää.
- Anonyymi00041
Hyvä palvelu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a457932- 57598
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160583- 51555
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä165545Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.232514Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.72477Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20456Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta93451Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187430