Halua irl kuulla yhtään valheita. Ehkä en sitten koskaan täysin ymmärrä sinua. Yritin ymmärtää ja välittää mutta jouduin kestämään kaikkea muuta
En enää vain
11
209
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voi sua rassua.
- Anonyymi00002
Sulla on pää niin sekasin mustasukkainenkin olet niin antaa olla susta ole mihinkään
- Anonyymi00005UUSI
Itse teit mustasukkaiseksi
- Anonyymi00004UUSI
Hienoa kun joku on tajunnut missä mennään, nyt vaan pitämään itsestä huolta ja näkyillään, eikä tarvii joka viikkonloppu ryypätä.
Tänään taas yhteen asti kaupungilla.- Anonyymi00006UUSI
Näin tehdään 😊
- Anonyymi00007UUSI
Mä jaksan kuunnella valheita, selityksiä tai mitä ikinä ovatkaan 😂 En itsekään ymmärrä miksi enkä välitäkään tietää. Elämäni ilo ja valo ei kenenkään sanoista tai teoista sammu.
Viimeyön hetket tais huumata mut 🌹- Anonyymi00008UUSI
👍👍👍
- Anonyymi00011UUSI
Valheet minäkin näen kaukaa, hätävalheet vielä helpommin, kalavalheet on jo ikivanha juttu, siinä mielessä umpitollo olen. Harmittaa vaan toisten puolesta keitä nekutetaan.
Ei minunkaan elämän iloa helpolla viedä moni on kyllä yrittänyt, sen verran on kokemisen tarvetta elämässä.
Näinköhän tänään vilauksen kaivatusta?
Huomenna ollaan sitten kylillä 🧡🧡🧡 - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Valheet minäkin näen kaukaa, hätävalheet vielä helpommin, kalavalheet on jo ikivanha juttu, siinä mielessä umpitollo olen. Harmittaa vaan toisten puolesta keitä nekutetaan.
Ei minunkaan elämän iloa helpolla viedä moni on kyllä yrittänyt, sen verran on kokemisen tarvetta elämässä.
Näinköhän tänään vilauksen kaivatusta?
Huomenna ollaan sitten kylillä 🧡🧡🧡Veikkaan, että ohi kun taidat olla nainen kuten minäkin
- Anonyymi00009UUSI
Mistähän mahtaa olla kysymys?
- Anonyymi00010UUSI
Juu kannattaa jatkaa eteenpäin, eipä tuollaista kannata jäädä katselemaan ja varsinkaan odottamaan, että josko muuttuisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437