vaikuttaa sen sortin

Anonyymi-ap

Kollektiiviselta ongelmalta, että jos ei katumus tule itsestään, niin sitten laitetaa katumaan, ei oppi ojaan kaada.

27

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Periaatteen hahmottaminen ei varmaan ole kauhean vaikeaa.

    • Anonyymi00002

      Puhut varmaankin sakinhivutuksesta. Hmmm. Hepseää.

      • Anonyymi00003

        Saako tulla kahtelemaan ku ei ole varaa vapaaottelulippuihin?


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Saako tulla kahtelemaan ku ei ole varaa vapaaottelulippuihin?

        Jaa, onkos kyseessä mies joka pitäis ny saada jotain tekosiaan katumaan?


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Jaa, onkos kyseessä mies joka pitäis ny saada jotain tekosiaan katumaan?

        Mies ja nainen. Nainen siltä osin että esittänyt vakavia syytöksiä kohdistuen toiseen naiseen. Kyseisen naisen sukulainen on jopa käynyt koulumatkalla olevaa lasta puhuttelemassa.

        Jatkanko? Kyllä jatkan, eiköhän tämä eskaloidu.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Jaa, onkos kyseessä mies joka pitäis ny saada jotain tekosiaan katumaan?

        Emmää nii muatoillut käsittääkseni


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Mies ja nainen. Nainen siltä osin että esittänyt vakavia syytöksiä kohdistuen toiseen naiseen. Kyseisen naisen sukulainen on jopa käynyt koulumatkalla olevaa lasta puhuttelemassa.

        Jatkanko? Kyllä jatkan, eiköhän tämä eskaloidu.

        Kiinnostava tarinallisuus gubbe- kai niitä muksuja on vielä kovisteltu koulumatkalla ja kaikkea? Ja jostain syystä sukulaiset tai jonkun sukulainen istuu kerrontaan saumattomasti


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kiinnostava tarinallisuus gubbe- kai niitä muksuja on vielä kovisteltu koulumatkalla ja kaikkea? Ja jostain syystä sukulaiset tai jonkun sukulainen istuu kerrontaan saumattomasti

        Eiköhän se selviä sullekin mikä gubbe mä sulle olen, gubbe.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Eiköhän se selviä sullekin mikä gubbe mä sulle olen, gubbe.

        Ahaa. No ookoo kuulosti guben kerronnalta, joten ajattelin puuttua peliin jotta läyhääjillä ja skeemojen rakentajilla olisi vaikeampaa mutuilla joutavia. Ei kai siinä, tarkemmin kun miettii, niin kyllähän naisetkin sortuu vaikka ja mihin, mm ns miesten puolesta ulisemaan joutavia tms. Epäilen kuitenkin, että viittauksesi aiheuttaa juurikin mm luuskissa aiheetonta tarinankerrontaa ja käy propagandaansa paremmin kuin hyvin. Toivotaan, että asia selkenee


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Mies ja nainen. Nainen siltä osin että esittänyt vakavia syytöksiä kohdistuen toiseen naiseen. Kyseisen naisen sukulainen on jopa käynyt koulumatkalla olevaa lasta puhuttelemassa.

        Jatkanko? Kyllä jatkan, eiköhän tämä eskaloidu.

        Onko lapsi vielä lapsi vai onko aikaa mennyt tarpeeksi.?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Onko lapsi vielä lapsi vai onko aikaa mennyt tarpeeksi.?

        Jaha sieltä ensimmäinen skeemoja kehittelevä keke ilmestyi sommittelemaan. Mitä mää ätmihunter sanoin. T naiselta


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Jaha sieltä ensimmäinen skeemoja kehittelevä keke ilmestyi sommittelemaan. Mitä mää ätmihunter sanoin. T naiselta

        Some very keen and young spirit clout chaser


    • Anonyymi00004

      Mitä muuten on ns tehokas kastuminen rikosprosesseissa- kirjoittavatko ne esseen?

      • Anonyymi00005

        Katuminen* tarkemmin miätittyäni tuumaan, että


    • Anonyymi00006

      Onko joku muka eri mieltä siitä että joskus ei olisi paikallaan vanha kunnon turphiinveto? Sivust

      • Anonyymi00009

        Gladiator kasakka 😉 alkaa netissä huutelu sen jälkeen maistua siltä miltä pitääkin


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Gladiator kasakka 😉 alkaa netissä huutelu sen jälkeen maistua siltä miltä pitääkin

        Mieheksiluulija eli t nainen wannabe eli gubbelson saanee ensimmäisen rykäyksen


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Mieheksiluulija eli t nainen wannabe eli gubbelson saanee ensimmäisen rykäyksen

        Onko kanssasi aina noin vaikea pelata yhteen?


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Onko kanssasi aina noin vaikea pelata yhteen?

        On. Pelaan paremmin irl, haluatko testata?


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        On. Pelaan paremmin irl, haluatko testata?

        Uskon sen olevan lähes mahdotonta irl, mutta toivottavasti pelaat ns vastapuolen suohon sinäkin.- TT


      • Anonyymi00023

        Sinähän se olet se naisten hakkaaja luuseri ja kyseessä ei ole tälläkään kertaa mikään vapaaehtoisuuteen perustuva sopimus.Perinteinen mies kuka on jätetty,omaisuus rosvottu ja täten häpäisty juntti kuka yrittää pelastaa itsensä esittämällä jotain mukavaa miestä.Kaikki naiset nauraa sulle kusetettu juntti.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Sinähän se olet se naisten hakkaaja luuseri ja kyseessä ei ole tälläkään kertaa mikään vapaaehtoisuuteen perustuva sopimus.Perinteinen mies kuka on jätetty,omaisuus rosvottu ja täten häpäisty juntti kuka yrittää pelastaa itsensä esittämällä jotain mukavaa miestä.Kaikki naiset nauraa sulle kusetettu juntti.

        Lisään olet vieläpä vanha ,keski-ikäinen haiseva paiseruttopesä.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Sinähän se olet se naisten hakkaaja luuseri ja kyseessä ei ole tälläkään kertaa mikään vapaaehtoisuuteen perustuva sopimus.Perinteinen mies kuka on jätetty,omaisuus rosvottu ja täten häpäisty juntti kuka yrittää pelastaa itsensä esittämällä jotain mukavaa miestä.Kaikki naiset nauraa sulle kusetettu juntti.

        Väärin. Syön mainitsemiasi miehiä aamupalaksi


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Väärin. Syön mainitsemiasi miehiä aamupalaksi

        Sitten olemme ystäviä😃


    • Anonyymi00007

      en minä tunne vielä tulevaa miestäni ja eksää aika ajoin täällä vain ikävöin. silti en haluais siihen palata.

    • Anonyymi00020

      Puhaltelee Jäämereltä päin.

    • Anonyymi00025

      How you like me now?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe