Kollektiiviselta ongelmalta, että jos ei katumus tule itsestään, niin sitten laitetaa katumaan, ei oppi ojaan kaada.
vaikuttaa sen sortin
27
163
Vastaukset
- Anonyymi00001
Periaatteen hahmottaminen ei varmaan ole kauhean vaikeaa.
- Anonyymi00002
Puhut varmaankin sakinhivutuksesta. Hmmm. Hepseää.
- Anonyymi00003
Saako tulla kahtelemaan ku ei ole varaa vapaaottelulippuihin?
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Saako tulla kahtelemaan ku ei ole varaa vapaaottelulippuihin?
Jaa, onkos kyseessä mies joka pitäis ny saada jotain tekosiaan katumaan?
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jaa, onkos kyseessä mies joka pitäis ny saada jotain tekosiaan katumaan?
Mies ja nainen. Nainen siltä osin että esittänyt vakavia syytöksiä kohdistuen toiseen naiseen. Kyseisen naisen sukulainen on jopa käynyt koulumatkalla olevaa lasta puhuttelemassa.
Jatkanko? Kyllä jatkan, eiköhän tämä eskaloidu. - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jaa, onkos kyseessä mies joka pitäis ny saada jotain tekosiaan katumaan?
Emmää nii muatoillut käsittääkseni
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mies ja nainen. Nainen siltä osin että esittänyt vakavia syytöksiä kohdistuen toiseen naiseen. Kyseisen naisen sukulainen on jopa käynyt koulumatkalla olevaa lasta puhuttelemassa.
Jatkanko? Kyllä jatkan, eiköhän tämä eskaloidu.Kiinnostava tarinallisuus gubbe- kai niitä muksuja on vielä kovisteltu koulumatkalla ja kaikkea? Ja jostain syystä sukulaiset tai jonkun sukulainen istuu kerrontaan saumattomasti
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kiinnostava tarinallisuus gubbe- kai niitä muksuja on vielä kovisteltu koulumatkalla ja kaikkea? Ja jostain syystä sukulaiset tai jonkun sukulainen istuu kerrontaan saumattomasti
Eiköhän se selviä sullekin mikä gubbe mä sulle olen, gubbe.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eiköhän se selviä sullekin mikä gubbe mä sulle olen, gubbe.
Ahaa. No ookoo kuulosti guben kerronnalta, joten ajattelin puuttua peliin jotta läyhääjillä ja skeemojen rakentajilla olisi vaikeampaa mutuilla joutavia. Ei kai siinä, tarkemmin kun miettii, niin kyllähän naisetkin sortuu vaikka ja mihin, mm ns miesten puolesta ulisemaan joutavia tms. Epäilen kuitenkin, että viittauksesi aiheuttaa juurikin mm luuskissa aiheetonta tarinankerrontaa ja käy propagandaansa paremmin kuin hyvin. Toivotaan, että asia selkenee
- Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mies ja nainen. Nainen siltä osin että esittänyt vakavia syytöksiä kohdistuen toiseen naiseen. Kyseisen naisen sukulainen on jopa käynyt koulumatkalla olevaa lasta puhuttelemassa.
Jatkanko? Kyllä jatkan, eiköhän tämä eskaloidu.Onko lapsi vielä lapsi vai onko aikaa mennyt tarpeeksi.?
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Onko lapsi vielä lapsi vai onko aikaa mennyt tarpeeksi.?
Jaha sieltä ensimmäinen skeemoja kehittelevä keke ilmestyi sommittelemaan. Mitä mää ätmihunter sanoin. T naiselta
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jaha sieltä ensimmäinen skeemoja kehittelevä keke ilmestyi sommittelemaan. Mitä mää ätmihunter sanoin. T naiselta
Some very keen and young spirit clout chaser
- Anonyymi00004
Mitä muuten on ns tehokas kastuminen rikosprosesseissa- kirjoittavatko ne esseen?
- Anonyymi00005
Katuminen* tarkemmin miätittyäni tuumaan, että
- Anonyymi00006
Onko joku muka eri mieltä siitä että joskus ei olisi paikallaan vanha kunnon turphiinveto? Sivust
- Anonyymi00009
Gladiator kasakka 😉 alkaa netissä huutelu sen jälkeen maistua siltä miltä pitääkin
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Gladiator kasakka 😉 alkaa netissä huutelu sen jälkeen maistua siltä miltä pitääkin
Mieheksiluulija eli t nainen wannabe eli gubbelson saanee ensimmäisen rykäyksen
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mieheksiluulija eli t nainen wannabe eli gubbelson saanee ensimmäisen rykäyksen
Onko kanssasi aina noin vaikea pelata yhteen?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onko kanssasi aina noin vaikea pelata yhteen?
On. Pelaan paremmin irl, haluatko testata?
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
On. Pelaan paremmin irl, haluatko testata?
Uskon sen olevan lähes mahdotonta irl, mutta toivottavasti pelaat ns vastapuolen suohon sinäkin.- TT
- Anonyymi00023
Sinähän se olet se naisten hakkaaja luuseri ja kyseessä ei ole tälläkään kertaa mikään vapaaehtoisuuteen perustuva sopimus.Perinteinen mies kuka on jätetty,omaisuus rosvottu ja täten häpäisty juntti kuka yrittää pelastaa itsensä esittämällä jotain mukavaa miestä.Kaikki naiset nauraa sulle kusetettu juntti.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sinähän se olet se naisten hakkaaja luuseri ja kyseessä ei ole tälläkään kertaa mikään vapaaehtoisuuteen perustuva sopimus.Perinteinen mies kuka on jätetty,omaisuus rosvottu ja täten häpäisty juntti kuka yrittää pelastaa itsensä esittämällä jotain mukavaa miestä.Kaikki naiset nauraa sulle kusetettu juntti.
Lisään olet vieläpä vanha ,keski-ikäinen haiseva paiseruttopesä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sinähän se olet se naisten hakkaaja luuseri ja kyseessä ei ole tälläkään kertaa mikään vapaaehtoisuuteen perustuva sopimus.Perinteinen mies kuka on jätetty,omaisuus rosvottu ja täten häpäisty juntti kuka yrittää pelastaa itsensä esittämällä jotain mukavaa miestä.Kaikki naiset nauraa sulle kusetettu juntti.
Väärin. Syön mainitsemiasi miehiä aamupalaksi
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Väärin. Syön mainitsemiasi miehiä aamupalaksi
Sitten olemme ystäviä😃
- Anonyymi00007
en minä tunne vielä tulevaa miestäni ja eksää aika ajoin täällä vain ikävöin. silti en haluais siihen palata.
- Anonyymi00020
Puhaltelee Jäämereltä päin.
- Anonyymi00025
How you like me now?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402