😘
Ei se uskaltais edes suukkoa antaa!!
16
197
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pelkäisin, että se olisi kuoleman suudelma eli en nyt vielä.
- Anonyymi00002
Pidätkö saman sukupuolen edustajasta, muttä hän ei välttämättä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pidätkö saman sukupuolen edustajasta, muttä hän ei välttämättä.
Pidän silleen vain toisesta sukupuolesta.
- Anonyymi00004
Mitä tarkoittaa kuoleman suudelma?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kuoleman suudelma?
Huono onni tarttuu toiseen tai kirjaimellisesti tauti tarttuu toiseen suudelmasta.
Juudas myös kavalsi Jeesuksen suudelmalla. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Huono onni tarttuu toiseen tai kirjaimellisesti tauti tarttuu toiseen suudelmasta.
Juudas myös kavalsi Jeesuksen suudelmalla.Jos tuolla asenteella pelkää suudelmaa, lentelisi saman tien helvetin tuuliin ja jos Juudas on niin tehnyt, se oli vaan yksi onneton surkea äijä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pidän silleen vain toisesta sukupuolesta.
Ilman lupaa ei kannata suudella? Lentosuukot vois olla myös kivoja 😘
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ilman lupaa ei kannata suudella? Lentosuukot vois olla myös kivoja 😘
Lentosuukon uskallan antaa, jos siihen saan luvan toiselta?
- Anonyymi00006
Ei alkuun mutta kuukausien kuluttua mahdollisesti. Jos rakkaus puskisi lävitse kuin
lämpösäteily, hyvä olo purkautuisi hänen huuliensa kautta.
https://www.youtube.com/watch?v=Rna46KFRXaw&list=RDRna46KFRXaw&start_radio=1- Anonyymi00007
Alkoiko ajanlasku nyt?
- Anonyymi00009
en henkilökohtaisesti halua ketään edes halata! paitsi lapsiani!
- Anonyymi00011
Selvästikään et ole kokenut mun tulisuudelmaa.
- Anonyymi00013
Olen liian arka rakkauteen. En uskalla enkä osaa avautua ja luottaa. Anteeksi nainen. Mieheltä.
- Anonyymi00014
eli kämmen kaulalle, peukalolla kokeilen korvanpiirteitä, tää on nyt jo tylsää en tiedä mitä toinen käsi tekee, lantiolle vain, täytyy varmaan odottaa että himot nousee, parempaan kertaan sitten
- Anonyymi00015
Yhelle S:lle pitäs antaa suukko poskelle, J.
- Anonyymi00016
Mojauta aivan itse se suudelma.💋💋💋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57873- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol73621