Hänet erotettiin kokoomuksesta häiriintyneen ja epäterveen käytöksen johdosta. . Hänet otettiin persuihin ( Petturipersuihin ) sinne minne kaikki epäterve jäte valuu.. #Petosjytky.
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Wille Rydmania ei erotettu kokoomuksesta, vaan hän erosi puolueesta itse.
- Anonyymi00002
Orpo potkaisi tämän isopäisen pikkutyttöjen ahistelijan pihalle kun oli iso mainehaitta Kokoomukselle.!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Orpo potkaisi tämän isopäisen pikkutyttöjen ahistelijan pihalle kun oli iso mainehaitta Kokoomukselle.!
Tytti tuppuran vuokra asunnon kk 1800e
- Anonyymi00010
Ei varsinaisesti erotettu mutta Orpo laittoi sivuraiteelle luottamuspulan takia.
kokoomuksella ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa kuin laittaa tilanne Rydmannin osalta sellaiseen tilaan, että Rydman ymmärsi itse lähteä.
- Anonyymi00004
Kajaanissa se isotissinen loikkasi kokoomukseen.
- Anonyymi00007
Ja pikkumunanen loikki kepuun, jo toisen kerran. 😀
- Anonyymi00005
Hei persut tulkaa järkiinne ja loikatkaa toiseen puolueeseen kun on vielä mahdollisuus teille on tulossa massiivinen tappio seuraavissa vaaleissa !
- Anonyymi00006
Näin me teemme! Hyviä esimerkkejä löytyy.
- Anonyymi00008
Ei niitä kukaan täysjärkinen huoli. Ne on mainehaitta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Voip olla hyviinnii mahollista juu.
- Anonyymi00016
Anonyymi00006 kirjoitti:
Näin me teemme! Hyviä esimerkkejä löytyy.
Suomi tarvitsee PS:a puolustamaan omaa maata, sen pientä kansaa, suomalaisuutta ja sen perinteisiä arvpja. Kok. häärää hallituksessa, PS on syypää kaikkeen. Ihan hirveää, jos ääriaatteellinen vihervassaridemariRKP taas pääsee hallitukseen sekoilemaan, sekoittamaan koko Suomen. Hieveä oli sen edellinen hallitus eikä taida olla sen kummenpi vastaava seuraa va hallitus.
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinä et ehkä tarvitse PS:a, mutta Suomi tarvitsee PS:a tänä aikana enemmän kuin koskaan.
- Anonyymi00011
Rydman tekee persuissa sen verran hyvää työtä, että moni kokoomukselainen katuu Rydmanin siirtymistä persuihin ja pitävät sitä Orpon typeränä virheenä. Toisaalta ei Rydmanilla ollut helppoa katsoa kokoomuksen konttaamista liberaalin viherpiiperryksen ja täysin Suomen edunvastaisen ja sinisilmäisen maahanmuuton kanssa.
- Anonyymi00012
Itsekkin entinen kokoomuslainen.
- Anonyymi00013
Vieläkö wikipediassa lukee rydmanin natsi ylpeilyt ja harmittelut monumenttien rappeutuminen?
- Anonyymi00014
RYDMAN on paras ministeri. Kokoomuksessa kannatetaan PRIDE PERVOILUA
- Anonyymi00015
Stuppikin veti prideliput salkoon pihamaalleen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Stuppikin veti prideliput salkoon pihamaalleen.
Stupilla on tapana mielistellä kaikkia, järjesti Haavistonkin kansainvälisiin töihin. Olisiko Haavisto tehnyt saman presidenttiehdokaskilpailijana, jos olisi voittanut kilvassa Stubbin? Ei varmasti. Eipä Haavistosta ole kuulunut mitään YK:ssa. Varmaan työntää maahanmuuttajia Suomeen Halosen kanssa. Sehän on hänen suorastaan intohimonsa. Muussa hän ei ole ansioitunut, vaikka kokemusta on kartuttanut politiikassa kauan.
- Anonyymi00019
Pedo, ihan nilkin näköinen muutenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.365842- 100842
- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei129551Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540