Mistä sait idean tulla tänne ikävöimään?

Anonyymi-ap

🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

28

272

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Yhden kaverin vinkistä.

• Anonyymi00003

Keneltä kysyt?

• Anonyymi00004

Oli silloin siinä pisteessä pääkoppa, että oli pakko saada purkaa ne tunteet jonnekin.

• Anonyymi00005

mania

• Anonyymi00007

Jos kysyt tota kasvotusten niin vastaan kyllä

• Anonyymi00009

Kun ei häneen irl yhteyttä saa.

• Anonyymi00011

Jotain ihastusasioita googkailin, niin siten eksyin.

• Anonyymi00012

Valitettavasti tämä paikka oli tuttu jo ennestään.

• Anonyymi00013

Ystävältäni

• Anonyymi00014

Hilarius hiiri kertoi

• Anonyymi00024

😂
        Mitä se kertoi?

• Anonyymi00015

Pää oli sen verran sekaisin ajatuksista ja tunteista silloin, että taisin ihan vain googlettaa sanan ikävä. Kuvittelin varmaan löytäväni jotain neuvoja tai jotain. :/

• Anonyymi00016

Olen vuosia sitten ollut täällä kirjoittelemassa, tiesin paikan ja tulin purkamaan ajatuksiani tänne. Ei sen kummempaa.

• Anonyymi00017

Se oli vuosia sitten, kun eksyin palstalle. Jonnekin piti saada purkaa pahaa oloa, ettei ihan hajoa.

• Anonyymi00018

Ihmisiä ohjaa usein ihastuminen, intohimo ja limerenssi. Eli rakkauden voima joka saa ihmisen käyttäytymään ajattelemattomasti tai jopa itsetuhoisesti, mutta myös nauttimaan sädehtivistä ihastumishetkistä ja hetkistä jolloin rakkautta jaetaan tasapuolisesti.

https://www.youtube.com/watch?v=6vjlXmYAy6Q&list=RD6vjlXmYAy6Q&start_radio=1

• Anonyymi00019

Olen älykäs ja minulla on hyvä intuitio.

• Anonyymi00020

Sama tai olen ainakin suhteellisen älykäs ja intuitioni on vahva, vaikka välillä onkin haastavaa joissain asioissa luottaa siihen ja muistaa luottaa.
        Rohkeus ei tällä hetkellä ole vahvin laji erinäisistä syistä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sama tai olen ainakin suhteellisen älykäs ja intuitioni on vahva, vaikka välillä onkin haastavaa joissain asioissa luottaa siihen ja muistaa luottaa.

Intuitiioon luottaminen kasvattaa intuitiota. Välillä on hyvin haastavaa erottaa sitä pelosta.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Luotan aina intuitiooni, mitä tulee ihmisiin. Aistin nykyään heti ihmisestä, onko hän hyvä vai paha. Energia ei valehtele.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mistä syistä?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Luotan aina intuitiooni, mitä tulee ihmisiin. Aistin nykyään heti ihmisestä, onko hän hyvä vai paha. Energia ei valehtele.

Hyvin pitkälti juuri noin.
        Jäin miettimään, että onko ollut poikkeuksia matkan varrella... En muista. Niitä on ollut, että intuitiosta huolimatta on antanut ihmisille mahdollisuuksia osoittaa intuitioni vääräksi, mutta kyllä siinä on käynyt aina päinvastoin.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Mistä syistä?

Hänen toimiensa takia. Uskoisin, että hän tietää.

• Anonyymi00027

Hän johdatti mut tänne 👍

• Anonyymi00029

Sama!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1433
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1081
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      69
      916
    4. 68
      723
    5. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      713
    6. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      231
      655
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      599
    8. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      551
    9. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      527
    10. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      521
    Aihe