Kun heti ruvetaan raivoamaan. Oli soitto vanhuksen oma hoitajalle mutta joku muu vastasi.....ei oikeesti kyllä nyt on jossain joku vika kun lupasi tilata lääkäri ajan ja soittaa takaisin,...mutta koskaan ei soittoa tullut,.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Nii. Kokoomuksen on kansa ihan itse äänestänyt valtaan. Miksi valitat? Tämä on sen puolueen tahtotila, että vain varakkaat saavat palvelua, eikä se ole missään vaiheessa historiaa ollut salaisuus.
En tajua miksi ihmiset valittaa maan tilasta, ja silti sama puolue on ollut paskomassa maata vuosikymmeniä. Ja on varmaan ensi vaalienkin jälkeen. Ja sitten taas valitetaan kun tavan kansalaisella on asiat vielä huonommin. Ja mennään seuraavissa vaaleissa äänestämään taas samaa puoluetta. En tiedä. Vetää vähän hiljaiseksi. Niin kauan kuin kokoomus, persut, tai keskusta on hallituksessa, suunta on tämä. Yksikään niistä ei voi olla hallituksessa, tai mikään ei tule muuttumaan. Yksikään.- Anonyymi00003
Eiköhän se sote ollut perintöä jo Haloskan ajoilta jonka samariini viimeisteli.
- Anonyymi00004
Kyllä ainakin keskustapuolue ja jotkut toisetkin puolueet ovat selväsanaisesti vastustaneet näitä Satakunnan hyvinvointialueen tilajärjestelypäätöksiä. Se, on tosiasia, että palvelut karkaavat koko ajan kauemmaksi ja palvelumaksut nousevat. Näyttää siltä, että kohta täytyy joka asia hoitaa Porissa ja näitä arviointikeskuksia perustetaan. Kysynpä vain mitä Harjavallan sairaalassa olevan arviointikeskuksen työntekijä tietää Huhtamon mummon elinolosuhteista arviointia tehdessään. Huittisten tk on nyt sote-keskus, mutta minä en ainakaan tiedä kuka on omahoitajani tai omalääkärini, enkä tiedä mihin muuhun kuin 112 soittaisin, jos joku hätä tulisi. Kait jostain neuvontanumerosta sen tiedon joltakin digihenkilöltä saisi, jotta voisi istua kotona puhelimen vieressä pari päivää takaisinsoittoa odotellen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511