Mikset kertonut?
Sinulla on aikuisia lapsis
19
137
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei mulla ainakaan ole lapsia.
- Anonyymi00002UUSI
Ketä ne nuoret on jotka juoksee sinun luona yöllä.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ketä ne nuoret on jotka juoksee sinun luona yöllä.
Ei mun luona juokse ketään. Itekseni olelen.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei mun luona juokse ketään. Itekseni olelen.
Et sitten ole hän.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Et sitten ole hän.
Yllättävä käänne.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ketä ne nuoret on jotka juoksee sinun luona yöllä.
Voi olla vaihtanut hiusten väriä se yks ja sama nuori aikuinen.
- Anonyymi00006UUSI
Ai on vai
- Anonyymi00007UUSI
Parempi aikuiset lapset kuin pienet lapset.
- Anonyymi00011UUSI
En pidä ihmisistä ketkä salaa suhteensa ja lapsensa vaikka nämä olisikin aikuisia.En halua sekaantua perheisiin.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En pidä ihmisistä ketkä salaa suhteensa ja lapsensa vaikka nämä olisikin aikuisia.En halua sekaantua perheisiin.
Ei kukaan pakota siihen.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En pidä ihmisistä ketkä salaa suhteensa ja lapsensa vaikka nämä olisikin aikuisia.En halua sekaantua perheisiin.
Miksi salasit tuon mielipiteesi häneltä??
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En pidä ihmisistä ketkä salaa suhteensa ja lapsensa vaikka nämä olisikin aikuisia.En halua sekaantua perheisiin.
Kun joku on siinä iässä, että on jo aikuisia lapsia, niin se on kyllä pieni osa aikuisista, joilla EI ole lapsia. Suurin osa nimittäin lisääntyy.
- Anonyymi00008UUSI
Minä ainakin kerron aina rehellisesti. En ymmärrä miksei voisi kertoa. Omat lapset ovat kaikkein tärkeimpiä ja jos joku äijä ei sitä hyväksy, niin soronoo!
Marika- Anonyymi00013UUSI
Tämä on hyvä,mies voi valita mutta minun aloituksessani olikin että hän on salannut sen maailmalta.
- Anonyymi00009UUSI
On kyllä. Kenelle se olisi pitänyt kertoa.
Juorut liikkuu, mutta totuudet ei. Eikä, niin nuoria, että juoksentelisi kenenkään tonteilla.- Anonyymi00012UUSI
Niin, tuntuu että mun kohdalla niitä juoruja on liikkunut.
Syyllistetty syytöntä.
Ketkä on vastuussa mustamaalauksista, kysympähän vaan?
- Anonyymi00015UUSI
Onko se jokin este?
- Anonyymi00017UUSI
Kyllä se on .En halua sekaantua kenenkään perhe elämään.Jokaisella lapsella on myös Äiti ja ne ei välttämättä ole eron jälkeen halukkaita luovuttamaan exää jälleen muulle ja lapset olipa he alaikäiset tai aikuiset kärsii.En halua myöskään yhtään mielisairasta miehen exää kimppuuni.
- Anonyymi00019UUSI
Kummallistahan se on jos ei kerro olevansa vanhempi jos on jo aikuiset lapset.Eihän ne aikuiset lapsetkaan välttämättä hyvällä katso vanhempiensa uusia ja kuka haluaa tapella,en minä ainakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540