Ei ole kiva tajuta, että toinen ihminen ei välitä vaan yökötän häntä. Elämässä on onneksi muitakin ihmisiä kuin hän. Olisi pitänyt jo aiemmin tajuta, että rakkaus oli yksipuolista. Niinhän se monesti on. Pari vuotta sitä kesti, nyt se on ohi.
Vedin vähän happea
13
118
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Joskus tulee tämä tyrmistys ja voimattomuus, shokki, joka jatkaa itsepintaisesti olemassaoloaan tuossa rintakehän keskellä, aivan ku sisimpään olis isketty haava ja sitä särkee ja se tunne on niin vahva, että se on fyysinen...
Mutta se ensimmäinen asia, on kuitenkin se, että toinen voi tehdä mitä haluaa, ja pidän joka tapauksessa, mutta samalla tavalla, kuin en voi päättää ketä kohtaan tunnen syvästi, samalla tavalla en voi myöskään päättää miten tunnen, jos se toinen tekee jotain... ja se voi olla jopa kuvitelmaakin... 👍
sivusta- Anonyymi00009UUSI
Jaa, oiskohan aloittajaäijä kyseessä esim ihan vaan närästys?
- Anonyymi00002UUSI
Jahas, ei pidä paikkaansa. Et todellakaan yökötä minua, mistä sellaista oot saanut päähäsi?
- Anonyymi00003UUSI
Minäkin ihmettelin tätä.
- Anonyymi00004UUSI
Hänen mielestä olen yököttävä ja paha ihminen. Niin ja kuulun hoitoon.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hänen mielestä olen yököttävä ja paha ihminen. Niin ja kuulun hoitoon.
Olet se nainen tampereen suunnalta
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olet se nainen tampereen suunnalta
No mutta tämäpä spesifi nippelitieto naisia esittävä teennäinen länkyttäjä. Provoilusi on muuten ollut nk maanlaajuista välillä väität näille asustelevasi tyyliin nuorgamissa jne
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hänen mielestä olen yököttävä ja paha ihminen. Niin ja kuulun hoitoon.
Onko naisia esittävä selvittämättömiä asioita äitisi kanssa?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minäkin ihmettelin tätä.
Eikö ole vähän järkenvastaista ihmetellä palstaäijän sekavia aloituksia? Vastasit ed kommentissa muuten ko äijälle tukien sen vastenmielistä näytelmää. Et vaikuta kovin elämänmyönteiseltä ihmiseltä
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
No mutta tämäpä spesifi nippelitieto naisia esittävä teennäinen länkyttäjä. Provoilusi on muuten ollut nk maanlaajuista välillä väität näille asustelevasi tyyliin nuorgamissa jne
Sulla on kyllä mielenterveydessä pahasti joku vinossa kun sä et osaa millään muulla tyylillä kirjoittaa kun noilla idioottimaisilla knoppisanoillasi.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sulla on kyllä mielenterveydessä pahasti joku vinossa kun sä et osaa millään muulla tyylillä kirjoittaa kun noilla idioottimaisilla knoppisanoillasi.
No voi tätä surun päivää kun näin iloisesti alkaneen trollottelun pilasin. -TT
- Anonyymi00011UUSI
Menikö miehelle?
- Anonyymi00013UUSI
Oletko tuo sama jonka päivä meni pilalle tuossa yläpuolella kun dumasin palstaäijän aloituksen? Koita jaksaa ja kaikki järjestyy. Olet erittäin härö tapaus. T naiselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519