sellainen ihminen, jota itse et kaipaa?
Kaipaako sinua täällä joku
47
373
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei, päinvastoin. Minä kaipaan sellaista ihmistä, joka ei kaipaa minua.
- Anonyymi00003
Sama tilanne itsellä kaikesta päätellen…Miten helppoa olisi laittaa tunnisteellinen viesti ihmisestä, jota kaipaa. Ei ole näkynyt, joten.
- Anonyymi00004
Kyllä hän muuten olisi jo vastannut.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä hän muuten olisi jo vastannut.
Vastannut missä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vastannut missä?
WA.
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sama tilanne itsellä kaikesta päätellen…Miten helppoa olisi laittaa tunnisteellinen viesti ihmisestä, jota kaipaa. Ei ole näkynyt, joten.
Oletko itse laittanut sellaisen tunnisteellisen, josta käy varmuudella ilmi?
- Anonyymi00030
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi kukaan laittais tai jos laittaisi niin ei olis kovin välkky kyllä. Täähän on vaan keskustelupalsta jossa keskustellaan yleisesti asioista mutta muiden asioista täällä ei saa keskustella ja jos näin olis niin suomi24 pitäis poistella ne heti.
Mut täällähän pyörii kaikenlaista porukkaa joten nää uteluviestit kannattaa jättää vastaamatta. - Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Miksi kukaan laittais tai jos laittaisi niin ei olis kovin välkky kyllä. Täähän on vaan keskustelupalsta jossa keskustellaan yleisesti asioista mutta muiden asioista täällä ei saa keskustella ja jos näin olis niin suomi24 pitäis poistella ne heti.
Mut täällähän pyörii kaikenlaista porukkaa joten nää uteluviestit kannattaa jättää vastaamatta.Aivan hyvin voisi laittaa jotain, jonka vain me tiedetään. En nyt tarkoita nimeä, osoitetta ja puhelinnumeroa vaan muuta tunnistettavaa yhteisistä tapahtumista.
- Anonyymi00002
No tuskimpa mua kukaan kaipailee.
- Anonyymi00005
Ei ole kaipaamisesta kiinni.
- Anonyymi00011
Mistä sitten?
- Anonyymi00031
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mistä sitten?
Niinpä. Kerro mistä kiikastaa?
- Anonyymi00007
Etsin vain yhteyttä, vaikea täältä löytää ketään tuttuakaan.
- Anonyymi00023
Anonyymipalstalta ei oo tarkoituskaan ketään löytää niitä tuttujakaam.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Anonyymipalstalta ei oo tarkoituskaan ketään löytää niitä tuttujakaam.
Kyllä jotkut täällä tunnistaa toisensa kuulemma.
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kyllä jotkut täällä tunnistaa toisensa kuulemma.
Haha…..just just joo.
- Anonyymi00010
En tiedä. Jossain välissä ehkä näin oli.
- Anonyymi00012
Varmaan kun en lähtökohtaisestikaan kaipaa
- Anonyymi00013
Kaikki onneksi KAIPAA MINUA vaikka minä en kyllä heitä kaikkia kaipaa!
Rakastan RAUHAA SEKÄ YKSITYISYYTTÄ ja siksi olen mielummin ANONYYMI NAINEN.
Jätin vielä vaihteeksi kerran kuussa KAUPASSA käynninkin väliin.
Ehkä ens kuussa käyn tai sitten en.
Olen yksi ONNEKAS joka SAI KESÄ-FLUNSSAN ja on sen sitkas flunssa, että en halua levittää tätä toisille.
Hänen jonka on pakko poistua kotoa voi hoitaa myös minun ostokset samalla.
Minulla oli yhden vuorokauden kuumetta, mutta tämä alkaa nauhalla ja yskä on limaista yskää.
Minulla sattu kylkiluihin, kun yskin.
En kyllä halua pienille lapsille ja vanhuksille tätä flunssaa, mutta PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJILLE KYLLÄ VOISIN TÄMÄN FLUNSSAN SUODA niin saatais KAIKKI KIINNI JOTKA KIISTÄÄ OLEVANSA ALKOHOLISTEJA!- Anonyymi00044
Esität siis palstaäijä anonyymia naista tahallisen yksinkertaisille ihmisille?
- Anonyymi00014
Joo ja olen yrittänyt kertoa etten kaipaa juuri sitä miestä täällä
- Anonyymi00016
Ketä miestä?
- Anonyymi00033
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ketä miestä?
Exää jonka nimi alkaa J kirjaimella.
- Anonyymi00038
Anonyymi00033 kirjoitti:
Exää jonka nimi alkaa J kirjaimella.
En kaipaa exää täällä. Ihan toista henkilöä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
En kaipaa exää täällä. Ihan toista henkilöä.
Erittäin jouheva feikkidialogi palstaäijä
- Anonyymi00015
Ikävä kyllä.
- Anonyymi00017
Mitä se haittaa? Vai trollastko trollasmisrn ilosta?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mitä se haittaa? Vai trollastko trollasmisrn ilosta?
Haittaa. Täällä on kaikenmaailman hulluja.
- Anonyymi00019
Ei tietenkään kaipaa. Ei kukaan tiedä kuka olen.
- Anonyymi00036
Ainoa älykäs oot vastaaja tyhmään kysymykseen.
- Anonyymi00020
Olen liian ujo ja ahdistun liian helposti. Siksi en voi olla yhdenkään naisen unelmien mies. Mutta en kyllä välitäkään olla kuin yhden.
- Anonyymi00021
Ootteko te oikeasti näin sekaisin? Mistä hlvetistä sitä ees tietää kuka kaipaa ketä anonyyminä.
- Anonyymi00024
Sano muuta. Alan olla tosi väsynyt siihen miten yksinkertaista porukkaa täällä on.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sano muuta. Alan olla tosi väsynyt siihen miten yksinkertaista porukkaa täällä on.
Joskus saattaa pitää toisia yksinkertaisina aivan perusteetta.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Joskus saattaa pitää toisia yksinkertaisina aivan perusteetta.
Kirjoitusten ja kuvitelmien laatu täällä puhuu kyllä omaa kieltään. Suurin osa porukasta ei edes yhdyssanoja osaa.
- Anonyymi00041
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vaikuttaa vähän kolmannen maailman ongelmalta, että onneksi olkoon jos tämä on elämäsi suurin ongelma ns. Sivusta
- Anonyymi00042
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kirjoitusten ja kuvitelmien laatu täällä puhuu kyllä omaa kieltään. Suurin osa porukasta ei edes yhdyssanoja osaa.
No sekin vielä yksäri
- Anonyymi00043
Anonyymi00027 kirjoitti:
Totta, mutta antaa kaikkien kukkien kukkia. Ei ole niin vaarallista ☺️
- Anonyymi00048
Anonyymi00024 kirjoitti:
ja silti viihdyt täällä?
- Anonyymi00028
Toivottavasti ei, se olisi ikävää.
- Anonyymi00029
Tää on anonyymipalsta joten ei voi tietää ja trollit täällä mesoaa joten tääkin aloitus vaan utelemista.
- Anonyymi00035
Joskus olen ollut tunnistavinaan täällä tiettyjä ihnisiä, mutta ei se ole haitannut. Jos joku kaipaisi, se olisi vain mukavaa.
Trollit täällä nyt kuuluu asiaan. Häiriköivät, mutta se on niin läpinäkyvää ja typerää, että ne ohittaa heti. - Anonyymi00037
95 %:n varmuudella kyllä.
- Anonyymi00039
Luin väärin aamukoomassa. 😂 Saa unohtaa.
- Anonyymi00045
😂 ei varmasti kaipaa 😂😂😂
- Anonyymi00046
No mahdollisesti jossain välissä eräs sellainen, joka on samaa sukupuolta kuin minä. Minä kaipaan sellaista, joka on eri sukupuolta.
- Anonyymi00047
Ei. Päinvastoin. Säälittävää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871294
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85832
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50701Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t249604Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 52552
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7550