Oliko kivaa jussina Apparalla?

Anonyymi-ap

Ahvenistolla moottorisaha lauloi. Rääpälepoika sahaili akkumoottorisahalla penkeistä paloja, toinen kakara kuvasi, jokunen kannusti ja pikkuhupakot juoksivat ympärillä. Nyt video nähtävissä Hämeen Sanomien sivuilta. Löysävehkeinen poliisi on jo kiirehtänyt sanomaan, että tätä ilkivaltaa ei sitten tutkita.

Nuorissa on tulevaisuus.....

41

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lapsesi toteuttivat itseään ja sinulla tulevaisuus kuritta kasvaneiden lasten vahinkojen maksumiehenä.

• Anonyymi00002

Avaus voidaan ymmärtää anteeksi pyyntönä !

• Anonyymi00003

Löytyykö tuota videota maksumuurittomana.

Missä tuollainen poliisin lausunto on. Ei siinä mitään tuo on kyllä Hämeen poliisin linja yleensäkin.

• Anonyymi00004

Hämeen poliisi on vuosia antanut tätä signaalia, että tehkää mitä huvittaa.

• Anonyymi00006

Ei löydy Youtubesta, ilmeisesti kyse poliisin hallussa olevasta valvontakamera-nauhoituksesta.

• Anonyymi00005

Olisit heittänyt sahan järveen ja räkänokan perässä.

• Anonyymi00007
      • Anonyymi00008

Jos virkarikoskeissit menee oikeuteen syyttäjän kautta, ja syyttä harkitsee noudattakko lakia, kuva valvoo kaalimaata. Ei kukaan, pässeillä on onnen päivät.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jos virkarikoskeissit menee oikeuteen syyttäjän kautta, ja syyttä harkitsee noudattakko lakia, kuva valvoo kaalimaata. Ei kukaan, pässeillä on onnen päivät.

Lapsesi saavat jatkaa pahan tekoa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Lapsesi saavat jatkaa pahan tekoa.

Ja miten mahtaa olla kirjoitustaidon laita noilla geeneillä?
        Syyttä harkitsee noudattakko ja kuva valvoo kaalimaata. Jep jep. Näinpä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Geelit on paremmat kuin Fonziella onnen päivissä.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mitä koittaa sine sanova?

• Anonyymi00026

Virkavallalla on harkintavalta noudattaako lakia vaiko eikä.

Se on totta, kun otetaan lähtökohdaksi vapaa tahto, vastakohtana determinismille; jos elämä olisi determinististä, olisi koko rikos -rangaistusjärjestelmä merkityksetön.

Ylisyyttäjä siten kategorisesti sisällyttää ratkaisuihinsa periaatteellisen filosofisen lausuman, ja jättää oman harkintavaltansa myötä sen enempää puuttumisen samassa pullossa olevaan lajitoveriinsa kaalimaan vartijana.

Kyllä kaali on sitten hyvää.

• Anonyymi00011

Katsoin videon. Ei porukassa kenellekään ollut järkeä puuttua tuhotyöhön. Ei niillä pissaliisoilla, eikä kenelläkään muullakaan.

• Anonyymi00012

Miksi jollain on moottorisaha uimarannalla?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miksi jollain on moottorisaha uimarannalla?

Suomi on metsäteollisuusmaa, kaalinhajusta sen huomaa.

• Anonyymi00013

Milläs vehkeellä aiemmin kaadettiin kiipeilyradan puita?

• Anonyymi00014

nuoruus ja huoruus, siitä se lähtee noillakin sankareilla.

• Anonyymi00015

Vanhuus taas on sun juttus

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Vanhuus taas on sun juttus

Okei, olen yli 30 v. Eli kai vanha. Sujuu ainakin paremmin se kuin noilta hauskanpito. Moottorisaha kädessä känniperseily ei ole hauskaa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Okei, olen yli 30 v. Eli kai vanha. Sujuu ainakin paremmin se kuin noilta hauskanpito. Moottorisaha kädessä känniperseily ei ole hauskaa.

Sanotaan kuten on olet yli 70v.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei ku olen 30. Katselin Onnen päiviä jo 30 vuotta ennen kristusta eiku syntymääni.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kai minä ikäni paremmin tiedän kuin sinä. :-) Kolmekymmentä ohittui.

Vanhukseksi nimittely kertoo susta aika paljon.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sehän on ikävää kun et muista ees ikääsi.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Sehän on ikävää kun et muista ees ikääsi.

Sehän on ikävää kun et kykene muuhun kuin lässytykseen.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00020 kirjoitti:

On se 70 vuotiaallakin 30 ohitettu

• Anonyymi00031
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Onko sun mielestä nimittelyä jos jotain kutsutaan vanhukseksi? Mitä sulla on vanhuksia vastaan

• Anonyymi00023

Kuri puuttuu. Kaikkea ollaan vaatimassa ja haluamassa. Mitään vastuuta ei ole kellään. Aika surullista on touhu jo tälläkin kylällä. Viimeksi eilen Kaurialassa näyttivät taitonsa. En oikein tiedä mistä johtuu tämmöinen. Itse jo 60 luvulla syntynyt ja tuollaiset räkänokat laitettiin kyllä kuriin ennen. Toki esim. tuo Suvivirsi keissi kertoo kaiken tämän päivän tilasta. No toivottavasti junnut jossain vaiheessa aikuistuvat

• Anonyymi00025

Videon poika hädin tuskin osaa käyttää sahaa. Ilmeisesti isän vehkeellä leikkii.

Olisipa isä pitänyt vehkeensä paremmin hallinnassa. Jo silloin 15-16 v. sitten.....

• Anonyymi00028

Tyhmä poika ainakin. Edestä kulkee nättejä pimuja ja poika vaan säätää vehjettään.

• Anonyymi00030

Nuoret on aina tehnyt vastaavia tempauksia.

• Anonyymi00032

Ja maksaneet viulut, kun ovat jääneet kiinni. Toivottavasti jäävät nytkin.

• Anonyymi00033

Minkä värisiä nämä nuoret olivat ?

• Anonyymi00034

Kantasuomalaisia tyhmän näkösiä kuten voi arvata.

• Anonyymi00035

Vanhus veti rasismikortin tähänkin. Punainen kortti ylläpidolta vanhukselle heti! Mikä lie 60-luvulla syntynyt kolmekymppinen eli vähän lapsi vieläkin.

• Anonyymi00036

60 luvulla syntynyt ei ottanut kantaa etniseen asiaan. Se on silti mielenkiintoista että aina kun puhutaan jostain pahan teosta tai muutenkin rikoksista niin kovasti on halukkaita porukat lokeroimaan ihmisiä. Sillä mitä tarkoitin tuosta kurin puutteesta ja välinpitämättömyyttä olevasta asenteesta. Mitään vastuuta ei ole. Kukaan ei saa puuttua mihinkään ettei tule paha olo. Sinänsä surullista että jos johonkin ottaa kantaa niin on vanhus tai jopa rasisti tai joku muu. Yhteiskunta on aika paljon muuttunut sen jälkeen kun itse olin nuori ja pitää myöntää ettei aina hyvään suuntaan. Yhteisöllisyys on kadottanut jne. Nyt on aika paljon vaan minä, minä jne. Uskon ja luotan kuitenkin että nuoret kuitenkin kasvavat ja viisastuvat. Sitten kun on omia lapsia niin ehkä se ajattelu muuttuu. No nauttikaa kesästä vanhat ja nuoret

• Anonyymi00037

Pidä lapsesi viimein sitten kurissa äläkä lässytä.

• Anonyymi00038

Aivan niin, ja ennen oli "nuokkareitakin".

• Anonyymi00039

Minun lapset ovat jo maailmalla työelämässä . Kunhan nyt vaan ihmettelen tätä menoa. Sekä myöskin nämä keskustelu palstat näyttää kyllä tasonsa. . Tässäkin viestiketjussa sellaista kommentteja ettei ole ihme jos kasvatus hieman menee vinoon. T 60 luvulla syntynyt

• Anonyymi00040
        UUSI

Jos ihmisellä ei ole muuta elämää kuin sättiä muita keskustelupalstalla, niin sitten ei ole.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Jos ihmisellä ei ole muuta elämää kuin sättiä muita keskustelupalstalla, niin sitten ei ole.

Minusta se on hauskaa joten haisteleppas vaikka v***u

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1643
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      420
      1041
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      962
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      81
      699
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe