Jos me törmättäis toisiimme.
Kannattaisko ottaa selko missä mennään.
Pistää tossuhin vähän vipinää.
Mitäs tuumaat nainen?
Toimintaa toivoo mies landelta
Nainen mitä tehtäis
12
197
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Toimintaa toivon minäkin…
- Anonyymi00005UUSI
Asialle pitää sitten tehdä jotakin eikä odottaa että toinen tekisi jotakin.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Asialle pitää sitten tehdä jotakin eikä odottaa että toinen tekisi jotakin.
Ala kipittää sitten tänne
- Anonyymi00002UUSI
Toivoisin tosi paljon jotain uutta tähän tilanteeseen.
- Anonyymi00006UUSI
Mitä on paljon?
Mysteeri tilanne?
- Anonyymi00003UUSI
Ehdotuomasti odotan sua meidän elämään❤️ rakkaus meidät yhdessä pitää❤️sinä minä ja meidän lapset, kiitos tuleva mieheni, painajainen vihdoin ohi❤️
- Anonyymi00004UUSI
Monikko muoto häiritsee. Minulla ei ole lapsia, toki haluaisin niitä tehdä, naisen kanssa josta tulisi vaimoni. Nän ajattelee mies.
- Anonyymi00007UUSI
Oikein BÖNDE MÄÄN 🥰😘💋💋💋
Kyllä nyt suomalainen turjake mieheni saa vähäksi aikaa luvan jäädä venaileen.
Hän voi käydä sillä aikaa vaikka vähän JÄNKHÄLLÄ juoksemassa, kun minä vähäksi aikaa keskityn BÖNDE MÄNIIN!
Ilmoittelen kyllä täällä jos ei haittaa vaikka uppoat sinne JÄNKHÄÄN! - Anonyymi00009UUSI
No alahan tulla sieltä landelta sitten tänne kaupunkiin niin saadaan toimintaa!
- Anonyymi00011UUSI
…Espoo
- Anonyymi00012UUSI
Riihimäelle hopi hop!
- Anonyymi00013UUSI
Esson tebarille tiiät kyl🍺
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602