Kyllä on kaunis ja herkullinen nainen.
Martina vilautti herkkupeppuaan
17
140
Vastaukset
- Anonyymi00001
Katsokaa Seiskan ig:n kommentteja niin olette viisaampia.
- Anonyymi00006
Outoa että linnun laulu puuttuu.
- Anonyymi00002
Suloinen likka.
- Anonyymi00011
Häh?
- Anonyymi00015
Aina kun joku sanoo suloiseksi ja kauniiksi käyn tarkastamassa sen Gekkosen Tallinnassa otetun kuvan.
- Anonyymi00003
Voisin tikata saumaan.
- Anonyymi00004
Milloin Sofia julkaisee meikkittömän kuvan?
- Anonyymi00005
Kukaan ei tunnistaisi sitä. Varmaan ei ole elättäjäkään nähnyt sitä ilman meikkiä.
- Anonyymi00007
En koskis pitkällä tikullakaan
- Anonyymi00008
Et todellakaan. Martina ei ole sinusta kiinnostunut.
- Anonyymi00009
Huhuuu, vanha salarakas kulahtaneet tekotissit, naama kursittu mesolangoilla. Vanhaa kauraa.
- Anonyymi00010
Vilauttelemalla koettaa saada elättäjän. Enää ei saa elättäjää , muilla keinoilla.
- Anonyymi00012
Kuka se nyt saunassa ja suihkussa käy vaatteet päällä. Olisko pitänyt laittaa mummo housut jalkaan Martsun? 😂.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuka se nyt saunassa ja suihkussa käy vaatteet päällä. Olisko pitänyt laittaa mummo housut jalkaan Martsun? 😂.
Minä käytän pikkuhousuja ja saunamyssyä. En halua istua muiden istumilla lauteilla ilman pikkuhousuja ja pefletit ovat epämiellyttäviä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä käytän pikkuhousuja ja saunamyssyä. En halua istua muiden istumilla lauteilla ilman pikkuhousuja ja pefletit ovat epämiellyttäviä.
Osta vaikka kirpparilta käsin kudottu poppanaliina ja käytä sitä pepun alla, niin ei tarvi pikkareissa saunassa olla.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Osta vaikka kirpparilta käsin kudottu poppanaliina ja käytä sitä pepun alla, niin ei tarvi pikkareissa saunassa olla.
En varmasti osta kenenkään muun tekemää poppanaa. Ties mihin sitä käytetty.
- Anonyymi00017
Ihana tarakka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584