Mitä minä nyt teen

Anonyymi-ap

Kun minua on alkanut maittamaan kovat seksihalut. Olen porilainen nainen ja miten saan nämä asiat hoidettua ??

20

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Mene runkkaamaan nyt ensi alkuun.

• Anonyymi00003

Voiko mieheltä kysyä suoraan, että haluan nyt lemmiskelemään. ????

• Anonyymi00004

Liian suoraa toimintaa naisen aivorakenteelle. Tarvitaan jo aamulla alkavaa vihjailua, rakentelua ja lämmittelyä. Sitten kun alkaa tulemaan valmista mies haluaa mennä nukkumaan.
        Näin meillä.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Liian suoraa toimintaa naisen aivorakenteelle. Tarvitaan jo aamulla alkavaa vihjailua, rakentelua ja lämmittelyä. Sitten kun alkaa tulemaan valmista mies haluaa mennä nukkumaan.
        Näin meillä.

Hopö juttuja. Jos naisella on jo se päällää, niin suora toiminta on parasta.

T. Lerza

• Anonyymi00006

Hanki dildo

• Anonyymi00007

Didlo tai mikä lie on huono, koska siinä joutuu kuitenkin itse tekemään työt. Mä haluan vain olla ja nauttia. Please ...

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Didlo tai mikä lie on huono, koska siinä joutuu kuitenkin itse tekemään työt. Mä haluan vain olla ja nauttia. Please ...

Mene pubiin tarjoamaan ittees

• Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Niinpä niin. " Mä vaan haluan olla ja nauttia". Mitäpä sen kumppanin nautinnosta, tehköön työt.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00007 kirjoitti:

keikkamiehesi (at) gmailpistecom hoitaa homman!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Osta semmonen patteriversio ja siihen kunnon akut niin voit suristella menemään vaikka kuinka kauan!

• Anonyymi00009

Tee niinkuin aina ennenkin, vedät pään täyteen räkälässä ja sitten annat kaikille.

• Anonyymi00010

ammu ittes huara

• Anonyymi00011

Viekö se halut pois, kun ampuu itsensä ? Taidat olla joku äijänköriläs, jota kukaan nainen ei huoli.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Viekö se halut pois, kun ampuu itsensä ? Taidat olla joku äijänköriläs, jota kukaan nainen ei huoli.

minua ei akat kiinnosta, mikähän jumalatar sinäkin kuvittelet olevasi
        sinun tussulla ei ole minuun minkäänlaista valtaa, olet tietysti tottunut että miehet miellyttävät sinua jotta saavat hameesi korviin, typerä kananjätös :D

• Anonyymi00012

Miksi puhut miehestä noin alentavaan säyyn, "äijäköriläs jota kukaan nainen ei huoli". Kuulostaa siltä, kuin kaikki naiset olisivat miehiä korkeampia ja arvostetumpia yksilöitä. Aika hubaa. Ei persettä keikuttamalla ja sentin pakkelilla älykkyys kasva eikä etenkään parisuhdekelpoisuus. Se että on pantavan näköinen, ei sinänsä aukaise tietä unelmien avioliittoon. Makuuhuoneeseen kyllä.

• Anonyymi00014

Lienet porilainen, mutta ehkäpä kannattaa katsella kokovertalopeilistä sitä omaa kroppaansa. Ettei siellä vaan killuttimet heilu...

• Anonyymi00015

Jokaisessa liitossa tulee vastaan parasta ennen päiväys. Mikään liitto ei kestä ehyenä, kaikissa liitoissa tulee ongelmia. Asennekysymys, ei avioliitto ole loppuelämän kärsimys jos ei toimi. Eikä ero ole maailmanloppu vaan uusi alku molemmille. Ei perisuhteetkaan kestä, miten avioliitot kestäisi sen paremmin. Eikä siinä olisi järkeäkään.

• Anonyymi00018

keikkamiehesi (at) gmailpistecom hoitaa nämäkin hommat.

• Anonyymi00019

Miksi täällä puhutaan seksihalujen yhteydessä avioliitosta, eihän ketjun aloittaja mistään avioliiton kaipuusta kirjoittanut, vaan seksihaluista. Sanon aloittajalle, että lähde siististi pukeutuneena ja maltillisesti meikattuna (jos olet nainen) ravintolaan, jossa luot pitkiä silmäyksiä vastakkaiseen sukupuoleen ja menet juttusille, niin eikö sieltä löydy apuja. Muista kuitenkin tämä uusi lainsäädäntö, että seksihalujen tyydyttäminen perustuu molemminpuoliseen suostumukseen ja yhteisymmärrykseen. Muista huolehtia omasta ja kumppanisi turvallisuudesta. Pelko tappaa seksihalut aika tehokkaasti.

• Anonyymi00022

mitään suostumuksia tarvita

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1093
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      525
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      464
    Aihe