Sorry, se vain tapahtuu, joten ei mahda mitään.
Rakastuin toiseen
25
308
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kehen muka trolli?
- Anonyymi00002UUSI
Voitte vanhat sedät rakastua toisiinne ihan rauhassa 😂
- Anonyymi00003UUSI
🤣🤣🤣
- Anonyymi00004UUSI
Ihana kuulla, lämmintä ja sopuisaa kesää.
- Anonyymi00005UUSI
M to M 💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦
- Anonyymi00006UUSI
Joillain on pyjama partyt näillä on s perma partyt🥳
- Anonyymi00007UUSI
Okay then bye bye then 👋
- Anonyymi00009UUSI
Then then then 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00008UUSI
Olen iloinen puolestasi. Itselläkin mielenkiinto loppui aikoja sitten. Minua ei ole vieläkään onni kohdannut, enkä ole rakastunut keheenkään, mutta on minullakin useita ihastuksia ollut ja s*ksisuhteita.
- Anonyymi00010UUSI
Erikoista kirjoitella tuollaisia asiaan kuulumattomia ikäväpalstalla, mutta kukin taaplaa tyylillään 😂
- Anonyymi00011UUSI
Anna mulle vähä huomioo yeah.
Huomioo.
Anna mulle vähä huomioon.
Miks luulet, etten tarvii sult enää huomioo?
Huomioon.
Anna mulle vähä huomioo. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Anna mulle vähä huomioo yeah.
Huomioo.
Anna mulle vähä huomioon.
Miks luulet, etten tarvii sult enää huomioo?
Huomioon.
Anna mulle vähä huomioo.Jos nuo on jotain lyriikoita, niin ei mistään ruuneperistä ole kyllä kyse! 🤣
- Anonyymi00012UUSI
Mieheltäkö?
- Anonyymi00022UUSI
Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mieheltä naiselle.
J??? Taas?
- Anonyymi00013UUSI
Onneksi olkoon! Nimittäin et ole minun tyyppiä laisinkaan enkä koskaan suostuisi seurustelemaan sinun kanssa saati harrastamaan seksiä kanssasi. Nyt sitten vaan nauttimaan uudesta suhteesta, unohdat minut ja lopetat täällä minulle kirjoittelun!
- Anonyymi00014UUSI
Kenen kanssa hänellä on uusi suhde?
- Anonyymi00016UUSI
Ok, niinhän sulle tuppaa tapahtumaan, ei se mitään, muista kertoa myös puolisollesi tällä kertaa :) Minullehan sinä et oikeastaan ole tilivelvollinen mistään.
- Anonyymi00017UUSI
Exälle tiedoksi.
Ap- Anonyymi00019UUSI
Miten kukaan anonyymi ex voisi tietää, että kirjoitat täällä. Ei mitenkään. Pitäisi olla laittomat keinot, jos tietää.
- Anonyymi00021UUSI
Et ole exällesi tilivelvollinen tai muutenkaan velvollinen kuin lapsien suhteen, jos niitä on!
- Anonyymi00018UUSI
Mieheltä naiselle..
- Anonyymi00020UUSI
joo 😂 anna mennä va
- Anonyymi00023UUSI
Miks luulet etten tarvii sult enää huomioo...
- Anonyymi00025UUSI
J mies??? Taas uusi nainen löytynyt? Jättikö edellinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603