Oletko varautunut jotenkin ? Erikoisesti Salon seudulla voidaan mitata ennätyslämpötiloja.
https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/c4ba0d32-4f7b-4e0a-9f4a-3a56f5a33564
Joko helle on pelmahtanut sinun seudullesi ?
13
<50
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Mattopyykillä ja uimarannalla oli rutosti sakkia, eli on se helle paikalle pelmahtanut.
- Anonyymi00002
Ei pahemmin vielä pk-seudulla, mutta huomenna voi olla kuumempaa.
Pakko alkaa sopeutua, sitähän voi kestää viikkoja ? - Anonyymi00003
Tänään oli täällä Hesassa +27, se riittää, yhtään enempää ei tarvita. Minulla on ilmanviilentäjä ollut jo monta vuotta, sillä olen pärjännyt, vaikkei se niin tehokas olekaan kuin ilmalämpöpumppu.
- Anonyymi00004
22,5 C maksimissaan sisällä.
Ei tarvi suunnitella että laittais pääkytkimestä virran ilmalämpöpumppuun
Eka asuinkerros, kerrostalo
- Anonyymi00005
Kyllä se tästä vielä kuumenee.
- Anonyymi00006
Huomenna on vielä kuumempaa, mutta kauanko sitä jatkuu ?
Kiitos ei viikkokaupalla. Ei terveys kestä. - Anonyymi00007
Kattohommia tuli tänään tehtyä.
Ei tuo helteellä tuntunut.
Rännienlaitto jäi ensi viikkoon.
En ole katsonut mittaria, mutta tuskin näillä kymmenillä kattohommissa jaksais. - Anonyymi00008
Meillä päin tehdään asfalttihommia. En kadehdi.
- Anonyymi00009
Hyvältä näyttää ennusteet, ei tule liian lämmintä lähiaikoina.
- Anonyymi00010
Onneksi ei vielä ole helteitä liiemmin ollut. Viime kesänä normalista halvalla ostamani pieni ilmanviilennin toimi hyvin pienessä yksiössä. Onneksi ei aurinko paista suoraan asuntoon kun illalla hetken aikaa ja silloinkin vain vinosti ikkunasta pienelle alueelle, muulloin terassin yli ulottuva katto ja parinkymmenen metrin päässä oleva metsä rajoittaa paahdetta.
- Anonyymi00011
Onneksi tulee "sadekausi".
- Anonyymi00013
Monsuunikos vallan?
- Anonyymi00012
Asun etelärannikolla. Eilen oli todella hiostava helle. Kävin kauppa-asioilla ja porukkaa kauppakeskus täynnä. Monella kai jonkinlainen 'tilipäivä'. Ja kuuma kauppojen käytävilläkin. Kotiin tultua olin hikinen ja olo kuin urheilusuorituksen tehneellä, kyllä kivennäisvesi maistui!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1721869Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541340Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221985- 71897
- 56820
- 46765
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757- 90737
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151636