Tuossa hieman miettivää näin helteiden jyllätessä ympäri Suomea.
Mikä ero on senssukalla ja Possolla?
28
148
Vastaukset
- Anonyymi00001
Isoposso on vuosia kertonut ettei häntä kiinnosta mitkään jahdit, koska hän pelkää merta. Tuo ei ole totta, sillä nimimerkillä zaphodbx hän oli vanha herra jolla oli Pranburin satamassa miljoonajahti. Sen jälkeen Senssusta yllättäen tuli mies jolla on vähintään viisi miljoonajahtia.
Pikkuposso on alusta saakka ollut HD-miehiä, tai itseasiassa aluksi nainen Chiang Maista.
On itsellä ja vaimolla tunatut pelit, ja vielä valtava Indian-prätkä näiden lisäksi. Unelmana Amerikka ja kellohametanssit. Isoposso kertoi ettei voisi vähempää kiinnostaa mitkään moottoripyörät ja liikenne pelottaa, mutta yllättäen muutama kuukausi sitten paukauttikin että jos olisi 30.000 euroa rahaa niin unelmansa olisi ajaa Harleylla Route 66 päästä päähän vaimon kanssa siten että vaimolla olisi oma pyörä.
On aika pasasmaista että mikään ei kiinnosta ja ei ole unelmia, mutta sitten yllättäen niitä unelmia onkin - jos olisi rahaa. Jos minulta kysytään niin unelmia saa ja pitääkin olla, vaikka ei olisi toteuttamiseen rahaa. Unelma elää ilman rahaakin.- Anonyymi00005
Kiitos taas possottelusta, väitän se ei ole ihan täysipäisen toimintaa mutta lahkolaisilta sen ymmärtää, ei minua ei kiinnosta moottoripyöräily, enkä pidä sitä minään vain paikasta A paikkaan b pääsemisena, ajoin 10 vuoden aina 155cm päivittäin vähintään kymmenen kilsaa, että pääsin näppärästi johoinkin vaikkapa syömään, tai lähi ostarille, täällä on tosin ostarille menen kesällä fillarilla, talvella dösällä, harvemmin omalla autolla, kyllä jos saisin 30.000 euroa voisin lähteä käymään vaimoni kanssa ajamassa route 66 päästä päähän, nimenomaan harrikalla, ei millään riisikupilla, jos saisin tuollaisen summan eläkkeeni lisäksi saattaisin harkita vielä uudelleen koko matkaa, olen matkustellun elämäni aikana yhdelle ihmiselle ihan tarpeeksi.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kiitos taas possottelusta, väitän se ei ole ihan täysipäisen toimintaa mutta lahkolaisilta sen ymmärtää, ei minua ei kiinnosta moottoripyöräily, enkä pidä sitä minään vain paikasta A paikkaan b pääsemisena, ajoin 10 vuoden aina 155cm päivittäin vähintään kymmenen kilsaa, että pääsin näppärästi johoinkin vaikkapa syömään, tai lähi ostarille, täällä on tosin ostarille menen kesällä fillarilla, talvella dösällä, harvemmin omalla autolla, kyllä jos saisin 30.000 euroa voisin lähteä käymään vaimoni kanssa ajamassa route 66 päästä päähän, nimenomaan harrikalla, ei millään riisikupilla, jos saisin tuollaisen summan eläkkeeni lisäksi saattaisin harkita vielä uudelleen koko matkaa, olen matkustellun elämäni aikana yhdelle ihmiselle ihan tarpeeksi.
Kovin on vaikeaa näiden rakkaiden elämä.
Tyttönenhän on nyt täällä Chiang Maissa ja kahden räpsyn päässä tavata minut, niin asia selviäisi, mutta ei.
Numba, Wasabi Sushi Citymarket Itis vkl 20 euroa nuppi, käykää ihmeessä, todella mahtava puffe.- Anonyymi00006
SENSSU kirjoitti:
Kovin on vaikeaa näiden rakkaiden elämä.
Tyttönenhän on nyt täällä Chiang Maissa ja kahden räpsyn päässä tavata minut, niin asia selviäisi, mutta ei.
Numba, Wasabi Sushi Citymarket Itis vkl 20 euroa nuppi, käykää ihmeessä, todella mahtava puffe.Ai itiksen puffessa? Mikä on puffe? Mitä tekemistä Chiang Mailla on itiksen puffen kanssa?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ai itiksen puffessa? Mikä on puffe? Mitä tekemistä Chiang Mailla on itiksen puffen kanssa?
Puffe on Posson sanastoa.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ai itiksen puffessa? Mikä on puffe? Mitä tekemistä Chiang Mailla on itiksen puffen kanssa?
Puffe on sellainen kuules että mene maistamaan kun joskus pääset .... Kirkonkylälle.
Kerroin vain tiedoksi että on erinomainen tarjoilu tuossa .... Ra vin te lis sa.
On simpukat ja lohet, vaikka mitä hyvää tarjolla, lienee Japanilaisten omistama.- Anonyymi00008
SENSSU kirjoitti:
Puffe on sellainen kuules että mene maistamaan kun joskus pääset .... Kirkonkylälle.
Kerroin vain tiedoksi että on erinomainen tarjoilu tuossa .... Ra vin te lis sa.
On simpukat ja lohet, vaikka mitä hyvää tarjolla, lienee Japanilaisten omistama.Chiang Main Senssu siis lupailee tapaamista Chiang Maissa jossa asuu mutta mainostaa Itäkeskuksen buffetia? Milloin olet viimeksi siellä syönyt? Koivukylän Osaka Sushi on vain 14,50 ja on aivan huippu. Täynnä joka päivä ja viikonloppuisin lounasaikaan.
laiffila - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Chiang Main Senssu siis lupailee tapaamista Chiang Maissa jossa asuu mutta mainostaa Itäkeskuksen buffetia? Milloin olet viimeksi siellä syönyt? Koivukylän Osaka Sushi on vain 14,50 ja on aivan huippu. Täynnä joka päivä ja viikonloppuisin lounasaikaan.
laiffilaOn varmaankin monta hyvää paikkaa ja Triptrapissa lisää.
Milloin olet viimeksi syönyt Pattayalla?
Vaihdoitko itse öljyt Volvo Pentaan? - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
On varmaankin monta hyvää paikkaa ja Triptrapissa lisää.
Milloin olet viimeksi syönyt Pattayalla?
Vaihdoitko itse öljyt Volvo Pentaan?Milloin viimeksi kyrvånsyylå on syönyt thaimaassa??
- Anonyymi00020
SENSSU kirjoitti:
On simpukat ja lohet, vaikka mitä hyvää tarjolla, lienee Japanilaisten omistama.Kiitos vinkistä taisimme kerran käydä, näitä puffetteja on ympäri pääkaupunki seutua, useita, yksi hyvä on myyrmäessä, tosin korealainen, lähellä kirjastoa, en pidä kauheasti sushista, joten yleensä tyydyn näissä salaatteihin, sekä riisi liha kana virityksiin, tuolla myymäessä on yleensä friteerattua banaania, joka on jäätelön kanssa, todella hyvää, eläkeläishinta 10,50 euroa, eli ei paha, vaimoni tykkää kovasti susheista, minusta niissä on vain riisi pallero, jo jotain muuta pieni viipale, sitä vihreää tahnaa wassabi tulee kyllä syötyä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kiitos vinkistä taisimme kerran käydä, näitä puffetteja on ympäri pääkaupunki seutua, useita, yksi hyvä on myyrmäessä, tosin korealainen, lähellä kirjastoa, en pidä kauheasti sushista, joten yleensä tyydyn näissä salaatteihin, sekä riisi liha kana virityksiin, tuolla myymäessä on yleensä friteerattua banaania, joka on jäätelön kanssa, todella hyvää, eläkeläishinta 10,50 euroa, eli ei paha, vaimoni tykkää kovasti susheista, minusta niissä on vain riisi pallero, jo jotain muuta pieni viipale, sitä vihreää tahnaa wassabi tulee kyllä syötyä.
Mulla alkaa riittämään tämä paikka, ja hommiakin pitää tehdä, tosin ilman stressiä, suoritin kiitettävästi sap kurssin, vanhasta osaamisesta oli hyötyä. varsin paljon, tämä claude tekoäly on aivan helvetin hyvä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mulla alkaa riittämään tämä paikka, ja hommiakin pitää tehdä, tosin ilman stressiä, suoritin kiitettävästi sap kurssin, vanhasta osaamisesta oli hyötyä. varsin paljon, tämä claude tekoäly on aivan helvetin hyvä.
Keep dreaming.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kiitos vinkistä taisimme kerran käydä, näitä puffetteja on ympäri pääkaupunki seutua, useita, yksi hyvä on myyrmäessä, tosin korealainen, lähellä kirjastoa, en pidä kauheasti sushista, joten yleensä tyydyn näissä salaatteihin, sekä riisi liha kana virityksiin, tuolla myymäessä on yleensä friteerattua banaania, joka on jäätelön kanssa, todella hyvää, eläkeläishinta 10,50 euroa, eli ei paha, vaimoni tykkää kovasti susheista, minusta niissä on vain riisi pallero, jo jotain muuta pieni viipale, sitä vihreää tahnaa wassabi tulee kyllä syötyä.
Ei liene tarpeen joka ravintolakäynnillä hinnalla niin suurta merkitystä.
Mainitsin paikan koska siellä kymmenkunta linjastoa, mutta vain yhdessä susheja, eli tarjonta todella runsasta muillakin ruokalajeilla.
>§< - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei liene tarpeen joka ravintolakäynnillä hinnalla niin suurta merkitystä.
Mainitsin paikan koska siellä kymmenkunta linjastoa, mutta vain yhdessä susheja, eli tarjonta todella runsasta muillakin ruokalajeilla.
>§<Olen käynyt kymmeniä kertoja itiksessä, joten tiedän paikan.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olen käynyt kymmeniä kertoja itiksessä, joten tiedän paikan.
Siksipä päätit itse ehdottaa sitä itsellesi.
- Anonyymi00002
Jaa että mikä ero...
Senssu https://ibb.co/8yw7hrz
Posso https://ibb.co/q34npbHT- Anonyymi00003
Kiitos kysymyksestä, toinen asuu vantaalla, toinen chiangmaissa, entä mitä yhteistä on laiffilalla, 2010, eläkeläisellä, kaikki asuvat samassa kattilassa, kattilan sijainti on tuntematon, piilotettu vpn palvelimen taakse.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiitos kysymyksestä, toinen asuu vantaalla, toinen chiangmaissa, entä mitä yhteistä on laiffilalla, 2010, eläkeläisellä, kaikki asuvat samassa kattilassa, kattilan sijainti on tuntematon, piilotettu vpn palvelimen taakse.
Anteeksi kuka asuu Chiang Maissa?
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sulla on varmasti hyvä peruste kun kerrot että toinen asuu chiang maissa, ette kuitenkaan tunne toisianne ettekä ole koskaan tavanneet.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sulla on varmasti hyvä peruste kun kerrot että toinen asuu chiang maissa, ette kuitenkaan tunne toisianne ettekä ole koskaan tavanneet.
Kuka tietää Flätätissisen ja Teollisuusvakoojan asuvan Vantaalla?
Ehkä joku seurapiiriläinen koska pariskunta on esiintynyt Roikkoutareen pukeutuen asuokonaisuuteen Praadaa ja Kutsia, sekä Herra Dressmanniin ym. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuka tietää Flätätissisen ja Teollisuusvakoojan asuvan Vantaalla?
Ehkä joku seurapiiriläinen koska pariskunta on esiintynyt Roikkoutareen pukeutuen asuokonaisuuteen Praadaa ja Kutsia, sekä Herra Dressmanniin ym.Se että asuuko joku Vantaalla tai ei, ei vastaa kysymykseen miksi Numba uskoo Senssun asuvan Chiang Maissa. Tuo aasinsilta ei vaan toimi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se että asuuko joku Vantaalla tai ei, ei vastaa kysymykseen miksi Numba uskoo Senssun asuvan Chiang Maissa. Tuo aasinsilta ei vaan toimi.
"Minä olen jo täällä", sanoi Numba kun Hua Hinissa asui kertoen tarinaa että muilla ei ole varaa asua Hua Hinissa. Numban piti Suomeen tullessaan muuttaa sairaalahoitojen ajaksi suvun mökkiin Hankasalmelle. Muuttikin Vantaalle ja on täällä edelleen liki kahden vuoden jälkeen kertoen tarinaa että on jo Vantaalla ja Vantaalla ei ole muilla varaa asua kuin hänellä.
Numbasta tuli kertaheitolla erittäin urbaani stadilainen joka on enemmän stadilainen kuin yksikään stadilainen.
Onhan hän kuitenkin kaupungin tavoitelluin poikamies
https://www.youtube.com/watch?v=EGfouDcuAjI - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
"Minä olen jo täällä", sanoi Numba kun Hua Hinissa asui kertoen tarinaa että muilla ei ole varaa asua Hua Hinissa. Numban piti Suomeen tullessaan muuttaa sairaalahoitojen ajaksi suvun mökkiin Hankasalmelle. Muuttikin Vantaalle ja on täällä edelleen liki kahden vuoden jälkeen kertoen tarinaa että on jo Vantaalla ja Vantaalla ei ole muilla varaa asua kuin hänellä.
Numbasta tuli kertaheitolla erittäin urbaani stadilainen joka on enemmän stadilainen kuin yksikään stadilainen.
Onhan hän kuitenkin kaupungin tavoitelluin poikamies
https://www.youtube.com/watch?v=EGfouDcuAjIDumba ottaa alueen ikäänkuin haltuunsa ja sitten ihmiset lähestyy häntä ja kertoo elämäntarinansa. Oli sitten narkkari, pullonkeräysmummo, romani, rostituoitu taikka urheilun vuoksi amputoitu kolmekymppinen lenkkeilijä niin Pasanen kuuntelee heidän tarinansa tarkkaavaisesti. Hänessä on sellaista kokemuksen tuomaa viisautta ja karismaa kuin kuningas Salomonissa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Dumba ottaa alueen ikäänkuin haltuunsa ja sitten ihmiset lähestyy häntä ja kertoo elämäntarinansa. Oli sitten narkkari, pullonkeräysmummo, romani, rostituoitu taikka urheilun vuoksi amputoitu kolmekymppinen lenkkeilijä niin Pasanen kuuntelee heidän tarinansa tarkkaavaisesti. Hänessä on sellaista kokemuksen tuomaa viisautta ja karismaa kuin kuningas Salomonissa.
Suunnilleen saman verran fyrkkaakin.
Anonyymi00015 kirjoitti:
Dumba ottaa alueen ikäänkuin haltuunsa ja sitten ihmiset lähestyy häntä ja kertoo elämäntarinansa. Oli sitten narkkari, pullonkeräysmummo, romani, rostituoitu taikka urheilun vuoksi amputoitu kolmekymppinen lenkkeilijä niin Pasanen kuuntelee heidän tarinansa tarkkaavaisesti. Hänessä on sellaista kokemuksen tuomaa viisautta ja karismaa kuin kuningas Salomonissa.
Vain kahden räpsyn tähden viitaten aloituksen otsikkoon.
https://www.youtube.com/shorts/ylDdtrbmTng- Anonyymi00019
Onko senssu päässyt kuvaan apinatemppelillä?
- Anonyymi00017
Samasta puusta veistetty, ei järkeä lainkaan.
- Anonyymi00018
Hulluja ne on ainakin molemmat, aivan varmasti, mitähän muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741350Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11920Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79862Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.89769Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51674- 53654
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46594Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot132579Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv41574Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.45537