Ukarainalle on annettu mitämieltä?
4600 Miljoonaa
13
66
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei mitään järkeä rahat suomeen!
- Anonyymi00002UUSI
Tässä ei ole järjen hiventäkään. Hyvin monta puutetta olisi tällä rahamäärällä korjattu kotimaassa. Meillä on todellisuudesta pahasti vieraantuneet päättäjät tällä hetkellä. Toivotaan, että vaalien jälkeen tilanne edes vähän muuttuu järkevämpään suuntaan.
- Anonyymi00012UUSI
Jos ei olis annettu sinäkin saisit toppahousjen parrua perseeseen!jos nyt alku kidutuksesta sieltä maamontusta selviäisit😄Kannattaa lukea historiaa !Mikä oli Putinin tavoite ?MiKÄ!!!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jos ei olis annettu sinäkin saisit toppahousjen parrua perseeseen!jos nyt alku kidutuksesta sieltä maamontusta selviäisit😄Kannattaa lukea historiaa !Mikä oli Putinin tavoite ?MiKÄ!!!
Kannattaa lukea myös Ukrainan poliittista lähihistoriaa 2010 vuodesta alkaen. Se selittää monta asiaa miksi nyt soditaan. Mikä olikaan lännen proxy-sodan tavoite? MIKÄ!!!
- Anonyymi00003UUSI
Ei euron latia ukrainallea
- Anonyymi00004UUSI
Typerää toimintaa työntää rahat muualle
- Anonyymi00005UUSI
Typerää toimintaa.
- Anonyymi00006UUSI
Heti mulle kaikki tänne!
- Anonyymi00007UUSI
Tänään tuli 1.4m ryssän raatoa täyteen. Rahat hyvin käytetty.
- Anonyymi00010UUSI
Tappoivatko ukrainalaiset 1,4 metrisen lapsen? Hävetkää jos osaatte no ettehän te osaa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tappoivatko ukrainalaiset 1,4 metrisen lapsen? Hävetkää jos osaatte no ettehän te osaa.
Laula mun kanssa:
1.4miljoonaa, 1.4miljoonaa, 1.4miljoonaa raatoa...
Sävelen tiedät kyllä.
- Anonyymi00008UUSI
Näkyykö hän Z kirjaimia venäjällä entiseen malliin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429