Et irl ikinä uskoisi kuinka paljon oikeasti olet mielessäni 🥺 Kaikki pitää vain peittää ja piilottaa...
J-mies!
32
251
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vaikeaa se kyllä on uskoa.
- Anonyymi00002UUSI
Joskus sen vaistoaa että jotain jäi kuin kesken ja sielu jää huutamaan tyhjyyttään. Ei se ole sama, ei lähestulkoon sinnepäinkään. ❤️ 🩷 💙 🩵 💜 🖤 🩶 🤍 👫 🫶
https://www.youtube.com/watch?v=2JFCNqexOw0&list=RDceFQebAY2_Q&index=21 - Anonyymi00003UUSI
Oikeasti, A-nainen?
- Anonyymi00005UUSI
Ei A kirjoittanut tuota seksuaalivähemmistökommenttia...
- Anonyymi00004UUSI
Mulla ei ole tuota huolta ettenkö tietäisi kuinka paljon olen jonkun mielessä vaikuttaa miten mihin eipä ole kukaan silti tarpeeksi kaivannu kun ei ole osannu oven taakse
- Anonyymi00007UUSI
Miten loma on alkanut?
- Anonyymi00009UUSI
Vaik en ole aloittaja niin vastaan, että tokihan sun yksityisyyttä ja rajoja kunnioitan eli en tuppaantuis vaik kuin rakastankin.
Oon se vaalea joka sanoi toissa kerralla vitsillä että tuun taksilla sun luo perässä jos katoat. Ihana oli taas nähdä. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vaik en ole aloittaja niin vastaan, että tokihan sun yksityisyyttä ja rajoja kunnioitan eli en tuppaantuis vaik kuin rakastankin.
Oon se vaalea joka sanoi toissa kerralla vitsillä että tuun taksilla sun luo perässä jos katoat. Ihana oli taas nähdä.Kiitos. Moikataan kun tavataan.
- Anonyymi00006UUSI
Keneltä?
- Anonyymi00008UUSI
mitäpä luulet, siltä samalta kuin aina ennenkin.. :) A en ole.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
mitäpä luulet, siltä samalta kuin aina ennenkin.. :) A en ole.
En kyllä tiedä... valaise?
- Anonyymi00011UUSI
Laita jokin päivitys merkiksi...pitkään aikaan ei ole mitään ollut....... Ollut niin ikävä, kun katseltiin toisia pöydistämme, happikin meinasi välillä aivan loppua ;p ihana kun pörrötit hiuksiani kerran ohimennen ja värjäsit ne rintaliiveissä kaverisi kanssa.....
- Anonyymi00012UUSI
pilasit itte kaiken menemällä muisenkaa sänkyyn ei voi kun ihmetellä
- Anonyymi00013UUSI
sano akalle ees että pitää lättynsä kii
- Anonyymi00022UUSI
Ohi!
- Anonyymi00015UUSI
🥰..
- Anonyymi00016UUSI
Anteeksi Naiset! Olette kaikki ihania, mutta minulla on vain yksi Nainen jonka eteen olen tehnyt työtä ja paljon ja pesäpuuhun olen tikkaani pystyttänyt. Pystykorva on vainulla ja tuijottaa tiukasti oksastoa... Olet musta ja vasemmassa puuttuu rengas. Tiemme on valmis jos haluat hyvään oloon ja onneen ❤️
- Anonyymi00017UUSI
siis kyseessä on joku todella musta/tummaihoinen nainenko..?
- Anonyymi00018UUSI
Kaikki kommentit menee ohi että heilahtaa :D
- Anonyymi00019UUSI
Kuka j mies nyt on mielessä?
- Anonyymi00020UUSI
Ja kenellä?
- Anonyymi00028UUSI
Jope
- Anonyymi00021UUSI
Oispa r:lta mut ei varmaa
- Anonyymi00023UUSI
No jep. 😅
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
No jep. 😅
Joku muukin r:n kaipaaja? 😅
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Joku muukin r:n kaipaaja? 😅
Joo. Häneen on helppo rakastua.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Joo. Häneen on helppo rakastua.
Ok, no ei varmaa sama kummiskaan.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ok, no ei varmaa sama kummiskaan.
Epätodennäköistä.
- Anonyymi00030UUSI
Ap on tietenkin R, olenpas taas suosittu J-miesten keskuudessa, mutta eipä se tietty J taida täällä edes olla milloinkaan 🤔..
- Anonyymi00031UUSI
Oletkohan se sama parin illan takaa?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Oletkohan se sama parin illan takaa?
Etten rupea taas harhailemaan. 😅
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Etten rupea taas harhailemaan. 😅
Joo olen, me ei aleta enää harhailemaan 😄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644