Niitähän on rakennettu Turkuunkin ihan massana. Tulee varmaan halvaksi. Mummoilta tontti nurin pilkkahinnalla ja kerkkareita päälle "tuottamaan".
LähiTapiola kiinteistövarainhoidolla on 70 asuinkiinteistöä, joissa on lasikaideparvekkeita. Kohteet sijaitsevat Helsingissä, Vantaalla, Espoossa, Kirkkonummella, Keravalla, Järvenpäässä, Tampereella, Turussa, Oulussa, Porissa, Lahdessa, Lappeenrannassa, Kuopiossa ja Jyväskylässä.
On kai näitä partsitaloja sit muillakin, mutta kumma hiljaisuus vallitsee tätä halparakentamista.
Asutko lasiturmaparviketalossa
9
62
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Sitä tässä itekin oon miettinyt. Aurajoen rannassakin näyttäis olevan vaikka on niin kallista aluetta ja paraatipaikalla. Rakentakoot Varissuolle niitä pahvitalojaan. Veronmaksajathan niiden asumisen joutuu muutenkin kustantamaan.
- Anonyymi00003
Perussuomalaista osaamista
- Anonyymi00004
Ihan vaan islamisteille tarkoitettua.
- Anonyymi00006
Lumo Kodit sekä myös Sato asettaa nyt niitä parviketurmapartsejaan käyttökieltoon.
- Anonyymi00008
Suomi on maailman onnellisin maa, Suomen julkinen terveydenhuolto on korkeatasoista, Suomessa ei ole korruptiota, Suomen talorakentaminen on maailman paraslaatuisinta, Suomen PM Petteri Orpo on viisas mies jne.
Tuollaista p**kaa meille yritetään syöttää median toimesta- Anonyymi00009
Sosialidemokratia ja maahanmuutto tuovat osaamista, vaurautta ja hyvinvointia Suomelle ja kansalaisille vauvasta vaariin
- Anonyymi00011
Suomessa kaikki on mennyt alamäkeen, kun laatu on tätä. Ei voi edes luottaa siihen, että oma koti olisi turvallisesti rakennettu.
- Anonyymi00012
Missä se heikoin kohta? Parvekelasin kiinnityksessä?
- Anonyymi00013
Rakentamisen laatu on surkeaa. Paljon tullut vastaan uutisia, joissa vastavalmistuneisiin taloihin joutuu tekemään takuukorjauksia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578