taas ja aina vaan kultaseni.🤗🥺👩❤️💋👩 Loppuukohan tää koskaan, ei varmaankaan ❤️
On ikävä sua
33
259
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Etkö haluakaan nähdä minua? n -> n
- Anonyymi00003UUSI
Haluan😍
- Anonyymi00004UUSI
Haluan tietysti höpö, sun lähelläsi oli maailman parasta, se tunne oli mieletön ja haluan taas lumoutua katseestasi 😍🫠 ja sulaa kosketuksestasi 🤫🫴💋
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Haluan tietysti höpö, sun lähelläsi oli maailman parasta, se tunne oli mieletön ja haluan taas lumoutua katseestasi 😍🫠 ja sulaa kosketuksestasi 🤫🫴💋
Samoin minä kaipaan niitä katseita mitä meillä oli ja muistan vieläkin miltä sä tunnuit kun kosketin sua muutaman kerran 👩❤️👩❤️❤️❤️🥹
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Samoin minä kaipaan niitä katseita mitä meillä oli ja muistan vieläkin miltä sä tunnuit kun kosketin sua muutaman kerran 👩❤️👩❤️❤️❤️🥹
Se tuntui ihanalta ja niin oikealta....🥰🥹 ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se tuntui ihanalta ja niin oikealta....🥰🥹 ❤️❤️❤️❤️
Se oli ihanaa, se miten katsoit mua ❤️Voispa jatkua vielä ❤️❤️❤️❤️👩❤️👩🥹
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Se oli ihanaa, se miten katsoit mua ❤️Voispa jatkua vielä ❤️❤️❤️❤️👩❤️👩🥹
Voihan se jos kumpikin halutaan ❤️🤩 Olin ihan lääpälläni sinuun ja oon edelleen 😚😚😚😚
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Voihan se jos kumpikin halutaan ❤️🤩 Olin ihan lääpälläni sinuun ja oon edelleen 😚😚😚😚
Mä oon edelleen suhun lätkässä. ❤️Haluan sua enemmän kuin mitään muuta 🔥🔥🔥❤️❤️🔥👩❤️👩
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mä oon edelleen suhun lätkässä. ❤️Haluan sua enemmän kuin mitään muuta 🔥🔥🔥❤️❤️🔥👩❤️👩
Uskoisko 🙀 Mäki sua enemmän kuin ketään ikinä missään 💯😻💋
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Uskoisko 🙀 Mäki sua enemmän kuin ketään ikinä missään 💯😻💋
Usko pois tai häntä haluan 🔥👩❤️👩❤️ En usko että hän täällä edes käy
- Anonyymi00002UUSI
Rupesin just uskontoon joka hylkii lepakkoja
- Anonyymi00005UUSI
Kyl tää joskus loppuu...👍❤️
- Anonyymi00006UUSI
Mut rakkaus ei lopu ❤️
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mut rakkaus ei lopu ❤️
Samoin.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Samoin.
❤️🥹🫂
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mut rakkaus ei lopu ❤️
Ei koskaan❤️🔥
- Anonyymi00007UUSI
Niin minullakin häntä 🥹👩❤️👩❤️ En tiedä,milloin tämä loppuu mutta tykkään hänestä paljon ❤️
- Anonyymi00014UUSI
Toivottavasti pian ollaan sylitysten, en kestä tätä enää 🥺🫂💕
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Toivottavasti pian ollaan sylitysten, en kestä tätä enää 🥺🫂💕
Voiko sellainen olla edes mahdollista ?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Voiko sellainen olla edes mahdollista ?
Emt, ei varmaan 🤔🤷 tai ehkä sittenki 😘
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Emt, ei varmaan 🤔🤷 tai ehkä sittenki 😘
😍😍😍😘😘😘
- Anonyymi00011UUSI
Joo
- Anonyymi00013UUSI
Kyllä, usot sie jo minnuu 😁🤔👩❤️👩
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä, usot sie jo minnuu 😁🤔👩❤️👩
Enkä oo muuten humalassa vaikka on la ilta 🤣🤭🫣
- Anonyymi00019UUSI
No en oikeasti. Juon nykyään tosi tosi harvoin mitään alkoholia. Kyllä tää ihan selväpäistä ikävöntiä on mutta onhan tää rakkaus kyl saanut mut ihan sekaisin 🤪❤️ vaikka täytyy sanoa että täysin tosissani mä silloin humalassakin olin tunteineni, yhtään en liioitellut 🥺👩❤️👩
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
No en oikeasti. Juon nykyään tosi tosi harvoin mitään alkoholia. Kyllä tää ihan selväpäistä ikävöntiä on mutta onhan tää rakkaus kyl saanut mut ihan sekaisin 🤪❤️ vaikka täytyy sanoa että täysin tosissani mä silloin humalassakin olin tunteineni, yhtään en liioitellut 🥺👩❤️👩
Olet ollut aina selväpäinen, kun ollaan juteltu!❤️❤️
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olet ollut aina selväpäinen, kun ollaan juteltu!❤️❤️
Niin sinäkin. Viime kerrasta useampi viikko aikaa kun nähtiin ❤️
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olet ollut aina selväpäinen, kun ollaan juteltu!❤️❤️
No aloittaja ei oo ollut. Ja tulipa kerran yks viestiki laitettua ja hän arvas että laitoin sen humalassa vaikka en ees kertonut 😂😂🫣
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
No aloittaja ei oo ollut. Ja tulipa kerran yks viestiki laitettua ja hän arvas että laitoin sen humalassa vaikka en ees kertonut 😂😂🫣
Sitten et ole hän 💔
- Anonyymi00025UUSI
Nonni eikähän ole aika hyvä tämä oli tässä.
- Anonyymi00032UUSI
Niin siis mikä tämä oli tässä?
- Anonyymi00033UUSI
Esimies vois teilläkin vaihtua.
- Anonyymi00035UUSI
Liian laiska esimies. Vois vaihtua.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402