Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuotta kun istuttiin saman pöydän ääressä?
Niin väärin kaikki tämä.
Ajatteletko ollenkaan minua
30
606
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ota yhteyttä niin voidaan nähdä heti
- Anonyymi00002
Puhuitteko siitä yhteydestä koskaan?
- Anonyymi00003
Ei puhuttu koskaan syvällisiä. Hänessä vaan on se jokin.
- Anonyymi00030
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei puhuttu koskaan syvällisiä. Hänessä vaan on se jokin.
Näin sut toisen kanssa.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Näin sut toisen kanssa.
Silloin joskus? Hän on ystäväni.
- Anonyymi00005
Ajattelen. En muuta enää teekään.
- Anonyymi00010
Olet vahvasti tunteva, herkkä ihminen. Se juuri tekee susta kauniin. Arvostan.
- Anonyymi00006
On. Syyskuussa tulee 3 vuotta kun näimme viimeisen kerran. Sinä lähdit ja minä jäin yksin sydänsuruineni.
Mn tumma- Anonyymi00008
En ole tumma. Olen vaalea niin kuin sinä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
En ole tumma. Olen vaalea niin kuin sinä.
Tummat on romaneja/sivusta
- Anonyymi00028
Nukkuvat.
- Anonyymi00007
Ku mähän olin sun isoin saavutus
Mä tiiän, et olin sun Everest
Sä mun low point ja mun turhin ex
Hei, anna olla, siit on jo vuosii
Minkä takii mun nimi on viel sun huulil?
Hei, mä tiiän, et olin sun Everest
Sä mun turhin ex- Anonyymi00014
Tykkään!👈👍👍👍Upea!
Tiimit pelaa , loistava loru, kiitos! - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tykkään!👈👍👍👍Upea!
Tiimit pelaa , loistava loru, kiitos!Siis riimit pelaa
- Anonyymi00009
Meillä on enemmän kuin kolme vuotta, syksyllä tulee neljä vuotta siitä. Yritän elää asian kanssa, hyvää yötä.
- Anonyymi00011
Samoin minulla, yritän elää asian kanssa . Aika kuluu, mutta sydän ei unohda. Ei nukuta, olisi ihanaa, kun olisit lähelläni ❤️
- Anonyymi00012
Kohtahan siitä varmaan tulee kolme vuotta mutta ollaan nähty sen jälkeenkin monta kertaa, vaikkakaan nyt ei todellakaan mitenkään usein viime aikoina.
- Anonyymi00013
Jatkan. Mielessäni olet aivan liikaa edelleen ja tiedät sen. Minusta tuntuu kyllä että et ole palstalla enää tai sitten et vain kirjoittele mulle enää mitään. Minäkin lopetan kirjoittelun pian, jos en saa vastakaikua. Ehkä näemme parin viikon kuluttua. Tai sitten ei 🤗
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jatkan. Mielessäni olet aivan liikaa edelleen ja tiedät sen. Minusta tuntuu kyllä että et ole palstalla enää tai sitten et vain kirjoittele mulle enää mitään. Minäkin lopetan kirjoittelun pian, jos en saa vastakaikua. Ehkä näemme parin viikon kuluttua. Tai sitten ei 🤗
Sitä ei voi varmasti tietää, että kenelle nänä kirjoitukset on. Itse annan nyt erään vihjeen kaipaamalleni miehelle. Lähden nyt siihen kaupunginosaan shoppailemaan, missä sinä mies olit eilen töissä. Olet siellä vain kerran viikossa.❤️
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sitä ei voi varmasti tietää, että kenelle nänä kirjoitukset on. Itse annan nyt erään vihjeen kaipaamalleni miehelle. Lähden nyt siihen kaupunginosaan shoppailemaan, missä sinä mies olit eilen töissä. Olet siellä vain kerran viikossa.❤️
Korjauksena *perjantaina
- Anonyymi00017
Siitä on 3 vuottta kun ekan kerran tavattiin. Kaipaan paljon ja en halua luopua meistä ❤️
- Anonyymi00021
Jos olet se joka sitä R-naista kaipaa aina ohi, niin luovuta jo.. hän ei ole täällä. Sivusta vaan tuli mieleen.
- Anonyymi00023
Samoin minulla, kaipaus on kova. Naiselle ❤️
M>N
- Anonyymi00022
vauva puuttuu tästä hetkestä jälleen🦹
- Anonyymi00024
Hakkeri trolli
- Anonyymi00025
Aloittaja ei ole kirjoittanut kommenttia aloituksen jälkeen, joten joku palstaseppo on kynäillyt omia satujaan tänne. Että pitää olla lapsellinen, jotta kehtaa tulla sotkemaan.
Olemme tavanneet naisen kanssa joitakin vuosia ennen tuota viimeistä kohtaamista pöydän äärellä.- Anonyymi00026
Mutta jos jollain on sama tilanne? Kuten minulla.
- Anonyymi00027
No tuskimpa ajattelee jos et onnistunu aiheuttamaan hälle tuskaa jotain joka ei varmasti unohdu
- Anonyymi00029
Ei liity suhun tuo juttu. Voit poistua.
- Anonyymi00032
Se mikä välillämme oli kerran totta ja niin vankkaa on alkanut liuentua, haihtua. Ajatukseni purkautuvat kuin päättelemätön reuna kunnes on vain rispaantunutta, järkeilemätön vyyhti. Mietin olemmeko samanlaisia kuulumattoman kaipauksen välitilassa. Olen paennut asioihin jotka suojelevat minua, olen unohtanut miten rakastaa. Mutta kuinka pidinkään itsestäni kun teeskentelin olevani juuri mieleisesi tapainen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538- 50504
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492