Prosenteissa

Anonyymi-ap

Kuinka varma olet, että juuri hän kirjoittaa juuri sinulle?
Mistä niin päättelet ja mikä on vielä epävarmaa?
Sanotaan nyt vielä asteikkojen ylipäällikönpäällikön asemassa, että asteikko on 0-100%:ia 😁

59

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Jaahas, oikein ylipäällikön ylipäällikkö?

      Kyllä minun kirjoitukset sata varmasti tunnistaa, mutta motiivista ei voi olla varma 😀

      • Anonyymi00002
        UUSI

        Onko noin?
        Monesti sitä yliarvioi omien viestiensä ja tunnisteidensa selkeyden. Lisäksi, vaikka kuinka osuisi, niin onhan täällä aina se jonkinlainen erehtymisen mahdollisuus.
        ☝️ Prosentit unohtui.
        Muistutan, että asteikkojen ylipäällikönpäällikköllä on mahdollisuus langettaa rangaistuksia. Rangaistukset on pakko täytäntöönpanna ja kärsiä, paitsi, jos ei tahdo!


      • Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Onko noin?
        Monesti sitä yliarvioi omien viestiensä ja tunnisteidensa selkeyden. Lisäksi, vaikka kuinka osuisi, niin onhan täällä aina se jonkinlainen erehtymisen mahdollisuus.
        ☝️ Prosentit unohtui.
        Muistutan, että asteikkojen ylipäällikönpäällikköllä on mahdollisuus langettaa rangaistuksia. Rangaistukset on pakko täytäntöönpanna ja kärsiä, paitsi, jos ei tahdo!

        Totta, joltain osin 95% ja yleisesti ehkä 45%

        Mielenkiinnolla kyllä suhtaudun ylipäällikön rangaistuksiin 😆


    • Anonyymi00003
      UUSI

      Promilletkin unohtui.

      Mikä sana tulee suustasi kun haukottelet ääneen, minulla tulee:; giaouw...öyvöyw-vöyv

      • Anonyymi00008
        UUSI

        Promillet eivät vastaa asteikon skaalaa.
        Saat uuden yrityksen.
        Haukotellessa suustani tulee hyvin naisellinen huokausääni.


    • Anonyymi00004
      UUSI

      Tietysti kirjoittaa minulle, noissahan on monessa n>m. Kaipaan naista ja olen mies, minulle ovat 110!

      • Anonyymi00009
        UUSI

        Sinä saat myös uuden yrityksen.


    • Anonyymi00006
      UUSI

      50%

      • Anonyymi00010
        UUSI

        Ajatteletko, että kirjoittaja on joku toinen vai että juuri hän kirjoittaa, mutta jollekin toiselle? Joku muu, mikä?


    • Anonyymi00007
      UUSI

      Oisko tuo fifti-siksti

      • Anonyymi00011
        UUSI

        Ei osu asteikkoon. Asteikkojen ylipäällikönpäällikköä alkaa helposti kiukuttamaan, jos ei osata noudattaa sääntöjä 😠


      • Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ei osu asteikkoon. Asteikkojen ylipäällikönpäällikköä alkaa helposti kiukuttamaan, jos ei osata noudattaa sääntöjä 😠

        Ei ole siis eksakti luku, jonka asteikkojen ylipäällikönpäällikkö kykenee käsittämään ja syöttämään taulukkoihinsa myöhempiä analysointejaan varten.


    • Anonyymi00013
      UUSI

      Ei nainen ole täällä minulle kirjoittamassa, en usko että on täällä ollenkaan. 0%. Olen ujo ja nössö. Mieheltä naiselle.

      • Anonyymi00014
        UUSI

        Jos tuo olisi totta, niin tuskin kirjoittaisit täällä ollenkaan.
        Asteikkojen ylipäällikönpäällikkön harhauttamisesta voi myös seurata rangaistus.


      • Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Jos tuo olisi totta, niin tuskin kirjoittaisit täällä ollenkaan.
        Asteikkojen ylipäällikönpäällikkön harhauttamisesta voi myös seurata rangaistus.

        Mutta ei kukaan nainen ikinä kirjoita täällä "omalle nössykälleen".


      • Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Mutta ei kukaan nainen ikinä kirjoita täällä "omalle nössykälleen".

        Sinun pitää tehdä ensin naiselle tietoiseksi nössökkyytesi, jolloin hän voi sinulle kirjoitella oikeilla tunnisteilla.


      • Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Sinun pitää tehdä ensin naiselle tietoiseksi nössökkyytesi, jolloin hän voi sinulle kirjoitella oikeilla tunnisteilla.

        Lisäksi pitää ottaa huomioon naisen luonne. Jos nainen on sellainen, joka varoo loukkaamasta heikoimpia, niin hän voi jättää huomiotta sellaiset viestit, joista ei voi olla täysin varma kuinka tosissaan tai täysin "huumorilla" ne on kirjoitettu 😉


    • Anonyymi00015
      UUSI

      Osaatteko prosenttilaskut?

      10 %-yksikköä 27 prosentista on 10.
      10% 27 prosentista on 2,7
      .

      • Anonyymi00017
        UUSI

        Tässä astutaan nyt asteikkojen ylipäällikönpäällikkön varpaille, joten langetan rangaistuksen.
        Nipistä itseäsi 50 %:n voimalla vasemmasta käsivarrestasi. Jos ajattelet, että se on liian kivuliasta, voit pienentää voimakkuutta tai jättää kokonaan nipistämättä 🙂‍↕️


    • Anonyymi00016
      UUSI

      98% kirjoittanut minulle, mutta ei kaipaa.

      • Anonyymi00018
        UUSI

        😯 Asteikkojen ylipäällikönpäällikkö on nyt hyvin kovin paljolti hämmentynyt yllättävästä informaatiosta.
        Onko hän aiemmin kaivannut ja sittemmin ei?


      • Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        😯 Asteikkojen ylipäällikönpäällikkö on nyt hyvin kovin paljolti hämmentynyt yllättävästä informaatiosta.
        Onko hän aiemmin kaivannut ja sittemmin ei?

        Näin uskon.


      • Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Näin uskon.

        Onko hänellä ollut syy suuttua, loukkaantua tai muuten vaan tunteet menneet ohi?


      • Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Onko hänellä ollut syy suuttua, loukkaantua tai muuten vaan tunteet menneet ohi?

        On. Varmaan jotain muutakin kyllä.


      • Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        On. Varmaan jotain muutakin kyllä.

        Mitä se muu voisi olla?


      • Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Mitä se muu voisi olla?

        Varmaankin tuo mainitsemasi tunteiden ohi meneminen. Toki vain arvaus, ei ole kertonut minulle.


      • Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Varmaankin tuo mainitsemasi tunteiden ohi meneminen. Toki vain arvaus, ei ole kertonut minulle.

        Eihän ihastuminen ja alkuhuuma kestä loputtomiin.
        Lisäksi, jos ei saa vastakaikua, niin eihän sellaista kukaan jaksa loputtomiin pitää yllä, etenkään yksin.


      • Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        On. Varmaan jotain muutakin kyllä.

        Mistä hänellä on ollut syytä suuttua tai loukkaantua?


      • Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Mistä hänellä on ollut syytä suuttua tai loukkaantua?

        En jaksa nyt tähän avata. Tarkoitus ei ollut häntä satuttaa, eikä kyse mistään pettämisestä tms.


      • Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        En jaksa nyt tähän avata. Tarkoitus ei ollut häntä satuttaa, eikä kyse mistään pettämisestä tms.

        Sinulla on täysi oikeus olla tietenkin vastaamatta.
        Silti neuvoisin puhumaan hänen kanssaan.


      • Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Sinulla on täysi oikeus olla tietenkin vastaamatta.
        Silti neuvoisin puhumaan hänen kanssaan.

        Olet oikeassa. Kaikki ei kuitenkaan koe puhumista tarpeelliseksi.


    • Anonyymi00023
      UUSI

      95% jos on kiusaaja. Kivat viestit ei oo mulle.

      • Anonyymi00026
        UUSI

        Masentavaa.
        Pitää ajatella positiivisesti ja unelmoida sopivasti.


      • Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Masentavaa.
        Pitää ajatella positiivisesti ja unelmoida sopivasti.

        Ihan totta 98% ne pska viestit ovat mulle.


      • Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Ihan totta 98% ne pska viestit ovat mulle.

        Asteikkojen ylipäällikönpäällikkön tekisi mieli nyt asettaa rangaistus negatiivisten asioiden imemisestä itseensä.
        On hyvä muistuttaa itseään palstaillessa riittävän usein, että on lähes mahdotonta, että joku ensinnäkin pitäisi jotain ihmistä niin (anteeksi vain) tärkeänä, että vaivautuisi kirjoittelemaan ja käyttämään aikaansa täällä ihmiseen, ketä kohtaan on negatiivisia tunteita.
        Sanoisin, että se vaatisi jo jonkinlaisen mielenhäiriön.


      • Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Asteikkojen ylipäällikönpäällikkön tekisi mieli nyt asettaa rangaistus negatiivisten asioiden imemisestä itseensä.
        On hyvä muistuttaa itseään palstaillessa riittävän usein, että on lähes mahdotonta, että joku ensinnäkin pitäisi jotain ihmistä niin (anteeksi vain) tärkeänä, että vaivautuisi kirjoittelemaan ja käyttämään aikaansa täällä ihmiseen, ketä kohtaan on negatiivisia tunteita.
        Sanoisin, että se vaatisi jo jonkinlaisen mielenhäiriön.

        Oi ihanaa oon elämässäni niin monelle tärkeä.


    • Anonyymi00024
      UUSI

      Miten kirja edistyy btw?

      • Anonyymi00025
        UUSI

        En kirjoita kirjaa, enkä ole edes harkinnut.
        Asteikkojen ylipäällikönpäällikkön mielenkiinnon kohteet ovat aivan muualla. Lisäksi energiani ei riittäisi, muun elämän lisäksi siihen. Eikä kyllä olisi kykyäkään, joten kirjoittakoot he, kenellä siihen on lahjoja.


    • Anonyymi00028
      UUSI

      Ehkä 1%.
      Ei tunnu uskottavalta.

      • Anonyymi00032
        UUSI

        Onhan sekin edes jotain.


    • Anonyymi00034
      UUSI

      Ajattelin että yksi vanhempi M-nainen laittoi viestin mikä täsmäsi 100% minuun. Olen myös kirjoitellut hänelle ja sanoisin että pystyy aavistamaan että on hänelle. Riippuen viestistä ehkä joku 70-90%.

      • Anonyymi00035
        UUSI

        Asteikkojen ylipäällikönpäällikkö on mielissään tästä vastauksesta.
        Kertoisitko vielä, mitä naisen laittama viesti koski?


      • Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Asteikkojen ylipäällikönpäällikkö on mielissään tästä vastauksesta.
        Kertoisitko vielä, mitä naisen laittama viesti koski?

        Se oli aika pitkä tarina.


      • Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Se oli aika pitkä tarina.

        Pitkä, ei vielä oikein kerro mitään.
        Mihin tarina siis liittyi, jos viitsit ja pystyt enemmän tarkentamatta vastaamaan?


      • Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Pitkä, ei vielä oikein kerro mitään.
        Mihin tarina siis liittyi, jos viitsit ja pystyt enemmän tarkentamatta vastaamaan?

        Sanoisin että se oli hänen mielenmaisema meidän koko ajasta kun ollaan tunnettu? Ehkä joku tommoinen.


    • Anonyymi00044
      UUSI

      Ei kiinnosta kuka kirjoittaa kenelle mä kirjoitan muuten vai hänestä ole vähäisimmässäkäännmäärin kiinnostunu mistään muusta syystä kuin siksi että hän on isänsä koko maailma mä en tee semmoisella naisella mitään elämässäni isää kävi ja käy edelleen sääliksi että tytär osasi valita kaverinsa niin täydellisesti että kaverit saivat pilattua hyvän tyttären edes lopputuloksena mulla ole mitään muuta tarkoitusta kuin että hyvällä tuurilla isä saa tyttärensä takaisin ennen pitkää tähän ikään mua ei ole hyväksyny sellaisena kuin olen kuin ensimmäinen tyttöystäväni ja lapseni ne on ne minkä kanssa kilpaillaan jos musta kilpailla haluaa ensimmäinen tyttöystäväni oli siihen aikaan yksi kauneimmista ulkoisestikin haminassa ruissalon koulussa kenties luokkansa kaunein nuorille ei yleensä ole tärkeää että heidät hyväksyy seurustelusihteessa sellaisena kuin ovat nuorille on kaverit monesti tärkeämpiä mä olen juotunu erinäisistä syistä aikuistumaan jo nuorena mä olen jo yli neljäkymmentä vuotta käyttäytyny niin kuin käyttäydyn ja se ei tule takuuvarmasti siitä muuksi muuttumaan sitä on yhtään kenenkään turha edes olettaa mun tavoilla keski-iän piti olla kahdessakymmenessä olen jo yli neljänkymmenen lähempänä viittäkymmentä kuin neljääkymmentä työ tapani on helsingissä hiottu niiden vaatimusten mukaisiksi annetaan aikataulu josta ollaan jo lähtöjään puolivuotta myöhässä yritä saada kiinni ei onnistu jos ei työyhteisö osaa yhteistyötä tekemätön paikka aika taulun pitäminennonnistuu silti valmistuu yhtä myöhässä kuin oli lähtöjään

    • Anonyymi00048
      UUSI

      0 %

      • Anonyymi00053
        UUSI

        Kamalan ikävän surkea prosentti.
        Oletko aivan varma?


    • Anonyymi00049
      UUSI

      Toisaalta 100%, toisaalta 0%. Naiselle. Lähelle.

      • Anonyymi00050
        UUSI

        Et ymmärtänyt kysymystä.


      • Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Et ymmärtänyt kysymystä.

        Sinä olet sivusta.


      • Anonyymi00055
        UUSI

        Miksi se noin kovin vaihtelee?
        Oma epävarmuutesi? Se, että kirjoittaisi kin jollekin toiselle?
        Se, ettei se olisikaan hän?


      • Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Sinä olet sivusta.

        Joo, mutta ei todennäköisyys voi olla 0 tai 100, saatika vaihdella niiden välillä.


      • Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Joo, mutta ei todennäköisyys voi olla 0 tai 100, saatika vaihdella niiden välillä.

        Ei eksaktisti voikaan, vaan kaiketi se olisi sitten 50 %:ia. Mutta ymmärsin kuitenkin, että välillä on 100 %:ia varma ja toisena päivänä tai hetkenä iskee totaalinen epävarmuus. Joten pelkkä 50 %:ia ei olisi kertonut riittävästi.


    • Anonyymi00051
      UUSI

      Minut tunnistetaan 80 prosenttia varmuudella!

      • Anonyymi00056
        UUSI

        Mistä tiedät?
        Sitä ei kyllä kysytty, mutta asteikkojen ylipäällikönpäällikkö on tänään erityisen hövelillä tuulella.


    • Anonyymi00052
      UUSI

      100 prosenttia! Kukaan ei ole yhtä sekopää kuin minä olen

      • Anonyymi00058
        UUSI

        Miööä tavalla olet mielestäsi sekopää?


    • Anonyymi00060
      UUSI

      Ehkä jotain 24 %, ihan kiva täällä on lueskella ja välillä kirjoitella jotain, mutta en ole varma mistään, en edes omista ajatuksistakaan enää, vaikka ne kiertävät kehää hänen osaltaan 24/7.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe