Kuinka varma olet, että juuri hän kirjoittaa juuri sinulle?
Mistä niin päättelet ja mikä on vielä epävarmaa?
Sanotaan nyt vielä asteikkojen ylipäällikönpäällikön asemassa, että asteikko on 0-100%:ia 😁
Prosenteissa
59
273
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jaahas, oikein ylipäällikön ylipäällikkö?
Kyllä minun kirjoitukset sata varmasti tunnistaa, mutta motiivista ei voi olla varma 😀- Anonyymi00002UUSI
Onko noin?
Monesti sitä yliarvioi omien viestiensä ja tunnisteidensa selkeyden. Lisäksi, vaikka kuinka osuisi, niin onhan täällä aina se jonkinlainen erehtymisen mahdollisuus.
☝️ Prosentit unohtui.
Muistutan, että asteikkojen ylipäällikönpäällikköllä on mahdollisuus langettaa rangaistuksia. Rangaistukset on pakko täytäntöönpanna ja kärsiä, paitsi, jos ei tahdo! - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onko noin?
Monesti sitä yliarvioi omien viestiensä ja tunnisteidensa selkeyden. Lisäksi, vaikka kuinka osuisi, niin onhan täällä aina se jonkinlainen erehtymisen mahdollisuus.
☝️ Prosentit unohtui.
Muistutan, että asteikkojen ylipäällikönpäällikköllä on mahdollisuus langettaa rangaistuksia. Rangaistukset on pakko täytäntöönpanna ja kärsiä, paitsi, jos ei tahdo!Totta, joltain osin 95% ja yleisesti ehkä 45%
Mielenkiinnolla kyllä suhtaudun ylipäällikön rangaistuksiin 😆
- Anonyymi00003UUSI
Promilletkin unohtui.
Mikä sana tulee suustasi kun haukottelet ääneen, minulla tulee:; giaouw...öyvöyw-vöyv- Anonyymi00008UUSI
Promillet eivät vastaa asteikon skaalaa.
Saat uuden yrityksen.
Haukotellessa suustani tulee hyvin naisellinen huokausääni.
- Anonyymi00004UUSI
Tietysti kirjoittaa minulle, noissahan on monessa n>m. Kaipaan naista ja olen mies, minulle ovat 110!
- Anonyymi00009UUSI
Sinä saat myös uuden yrityksen.
- Anonyymi00006UUSI
50%
- Anonyymi00010UUSI
Ajatteletko, että kirjoittaja on joku toinen vai että juuri hän kirjoittaa, mutta jollekin toiselle? Joku muu, mikä?
- Anonyymi00007UUSI
Oisko tuo fifti-siksti
- Anonyymi00011UUSI
Ei osu asteikkoon. Asteikkojen ylipäällikönpäällikköä alkaa helposti kiukuttamaan, jos ei osata noudattaa sääntöjä 😠
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei osu asteikkoon. Asteikkojen ylipäällikönpäällikköä alkaa helposti kiukuttamaan, jos ei osata noudattaa sääntöjä 😠
Ei ole siis eksakti luku, jonka asteikkojen ylipäällikönpäällikkö kykenee käsittämään ja syöttämään taulukkoihinsa myöhempiä analysointejaan varten.
- Anonyymi00013UUSI
Ei nainen ole täällä minulle kirjoittamassa, en usko että on täällä ollenkaan. 0%. Olen ujo ja nössö. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00014UUSI
Jos tuo olisi totta, niin tuskin kirjoittaisit täällä ollenkaan.
Asteikkojen ylipäällikönpäällikkön harhauttamisesta voi myös seurata rangaistus. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos tuo olisi totta, niin tuskin kirjoittaisit täällä ollenkaan.
Asteikkojen ylipäällikönpäällikkön harhauttamisesta voi myös seurata rangaistus.Mutta ei kukaan nainen ikinä kirjoita täällä "omalle nössykälleen".
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mutta ei kukaan nainen ikinä kirjoita täällä "omalle nössykälleen".
Sinun pitää tehdä ensin naiselle tietoiseksi nössökkyytesi, jolloin hän voi sinulle kirjoitella oikeilla tunnisteilla.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sinun pitää tehdä ensin naiselle tietoiseksi nössökkyytesi, jolloin hän voi sinulle kirjoitella oikeilla tunnisteilla.
Lisäksi pitää ottaa huomioon naisen luonne. Jos nainen on sellainen, joka varoo loukkaamasta heikoimpia, niin hän voi jättää huomiotta sellaiset viestit, joista ei voi olla täysin varma kuinka tosissaan tai täysin "huumorilla" ne on kirjoitettu 😉
- Anonyymi00015UUSI
Osaatteko prosenttilaskut?
10 %-yksikköä 27 prosentista on 10.
10% 27 prosentista on 2,7
.- Anonyymi00017UUSI
Tässä astutaan nyt asteikkojen ylipäällikönpäällikkön varpaille, joten langetan rangaistuksen.
Nipistä itseäsi 50 %:n voimalla vasemmasta käsivarrestasi. Jos ajattelet, että se on liian kivuliasta, voit pienentää voimakkuutta tai jättää kokonaan nipistämättä 🙂↕️
- Anonyymi00016UUSI
98% kirjoittanut minulle, mutta ei kaipaa.
- Anonyymi00018UUSI
😯 Asteikkojen ylipäällikönpäällikkö on nyt hyvin kovin paljolti hämmentynyt yllättävästä informaatiosta.
Onko hän aiemmin kaivannut ja sittemmin ei? - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
😯 Asteikkojen ylipäällikönpäällikkö on nyt hyvin kovin paljolti hämmentynyt yllättävästä informaatiosta.
Onko hän aiemmin kaivannut ja sittemmin ei?Näin uskon.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Näin uskon.
Onko hänellä ollut syy suuttua, loukkaantua tai muuten vaan tunteet menneet ohi?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Onko hänellä ollut syy suuttua, loukkaantua tai muuten vaan tunteet menneet ohi?
On. Varmaan jotain muutakin kyllä.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
On. Varmaan jotain muutakin kyllä.
Mitä se muu voisi olla?
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mitä se muu voisi olla?
Varmaankin tuo mainitsemasi tunteiden ohi meneminen. Toki vain arvaus, ei ole kertonut minulle.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Varmaankin tuo mainitsemasi tunteiden ohi meneminen. Toki vain arvaus, ei ole kertonut minulle.
Eihän ihastuminen ja alkuhuuma kestä loputtomiin.
Lisäksi, jos ei saa vastakaikua, niin eihän sellaista kukaan jaksa loputtomiin pitää yllä, etenkään yksin. - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
On. Varmaan jotain muutakin kyllä.
Mistä hänellä on ollut syytä suuttua tai loukkaantua?
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mistä hänellä on ollut syytä suuttua tai loukkaantua?
En jaksa nyt tähän avata. Tarkoitus ei ollut häntä satuttaa, eikä kyse mistään pettämisestä tms.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
En jaksa nyt tähän avata. Tarkoitus ei ollut häntä satuttaa, eikä kyse mistään pettämisestä tms.
Sinulla on täysi oikeus olla tietenkin vastaamatta.
Silti neuvoisin puhumaan hänen kanssaan. - Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sinulla on täysi oikeus olla tietenkin vastaamatta.
Silti neuvoisin puhumaan hänen kanssaan.Olet oikeassa. Kaikki ei kuitenkaan koe puhumista tarpeelliseksi.
- Anonyymi00023UUSI
95% jos on kiusaaja. Kivat viestit ei oo mulle.
- Anonyymi00026UUSI
Masentavaa.
Pitää ajatella positiivisesti ja unelmoida sopivasti. - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Masentavaa.
Pitää ajatella positiivisesti ja unelmoida sopivasti.Ihan totta 98% ne pska viestit ovat mulle.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ihan totta 98% ne pska viestit ovat mulle.
Asteikkojen ylipäällikönpäällikkön tekisi mieli nyt asettaa rangaistus negatiivisten asioiden imemisestä itseensä.
On hyvä muistuttaa itseään palstaillessa riittävän usein, että on lähes mahdotonta, että joku ensinnäkin pitäisi jotain ihmistä niin (anteeksi vain) tärkeänä, että vaivautuisi kirjoittelemaan ja käyttämään aikaansa täällä ihmiseen, ketä kohtaan on negatiivisia tunteita.
Sanoisin, että se vaatisi jo jonkinlaisen mielenhäiriön. - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Asteikkojen ylipäällikönpäällikkön tekisi mieli nyt asettaa rangaistus negatiivisten asioiden imemisestä itseensä.
On hyvä muistuttaa itseään palstaillessa riittävän usein, että on lähes mahdotonta, että joku ensinnäkin pitäisi jotain ihmistä niin (anteeksi vain) tärkeänä, että vaivautuisi kirjoittelemaan ja käyttämään aikaansa täällä ihmiseen, ketä kohtaan on negatiivisia tunteita.
Sanoisin, että se vaatisi jo jonkinlaisen mielenhäiriön.Oi ihanaa oon elämässäni niin monelle tärkeä.
- Anonyymi00024UUSI
Miten kirja edistyy btw?
- Anonyymi00025UUSI
En kirjoita kirjaa, enkä ole edes harkinnut.
Asteikkojen ylipäällikönpäällikkön mielenkiinnon kohteet ovat aivan muualla. Lisäksi energiani ei riittäisi, muun elämän lisäksi siihen. Eikä kyllä olisi kykyäkään, joten kirjoittakoot he, kenellä siihen on lahjoja.
- Anonyymi00028UUSI
Ehkä 1%.
Ei tunnu uskottavalta.- Anonyymi00032UUSI
Onhan sekin edes jotain.
- Anonyymi00034UUSI
Ajattelin että yksi vanhempi M-nainen laittoi viestin mikä täsmäsi 100% minuun. Olen myös kirjoitellut hänelle ja sanoisin että pystyy aavistamaan että on hänelle. Riippuen viestistä ehkä joku 70-90%.
- Anonyymi00035UUSI
Asteikkojen ylipäällikönpäällikkö on mielissään tästä vastauksesta.
Kertoisitko vielä, mitä naisen laittama viesti koski? - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Asteikkojen ylipäällikönpäällikkö on mielissään tästä vastauksesta.
Kertoisitko vielä, mitä naisen laittama viesti koski?Se oli aika pitkä tarina.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Se oli aika pitkä tarina.
Pitkä, ei vielä oikein kerro mitään.
Mihin tarina siis liittyi, jos viitsit ja pystyt enemmän tarkentamatta vastaamaan? - Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Pitkä, ei vielä oikein kerro mitään.
Mihin tarina siis liittyi, jos viitsit ja pystyt enemmän tarkentamatta vastaamaan?Sanoisin että se oli hänen mielenmaisema meidän koko ajasta kun ollaan tunnettu? Ehkä joku tommoinen.
- Anonyymi00044UUSI
Ei kiinnosta kuka kirjoittaa kenelle mä kirjoitan muuten vai hänestä ole vähäisimmässäkäännmäärin kiinnostunu mistään muusta syystä kuin siksi että hän on isänsä koko maailma mä en tee semmoisella naisella mitään elämässäni isää kävi ja käy edelleen sääliksi että tytär osasi valita kaverinsa niin täydellisesti että kaverit saivat pilattua hyvän tyttären edes lopputuloksena mulla ole mitään muuta tarkoitusta kuin että hyvällä tuurilla isä saa tyttärensä takaisin ennen pitkää tähän ikään mua ei ole hyväksyny sellaisena kuin olen kuin ensimmäinen tyttöystäväni ja lapseni ne on ne minkä kanssa kilpaillaan jos musta kilpailla haluaa ensimmäinen tyttöystäväni oli siihen aikaan yksi kauneimmista ulkoisestikin haminassa ruissalon koulussa kenties luokkansa kaunein nuorille ei yleensä ole tärkeää että heidät hyväksyy seurustelusihteessa sellaisena kuin ovat nuorille on kaverit monesti tärkeämpiä mä olen juotunu erinäisistä syistä aikuistumaan jo nuorena mä olen jo yli neljäkymmentä vuotta käyttäytyny niin kuin käyttäydyn ja se ei tule takuuvarmasti siitä muuksi muuttumaan sitä on yhtään kenenkään turha edes olettaa mun tavoilla keski-iän piti olla kahdessakymmenessä olen jo yli neljänkymmenen lähempänä viittäkymmentä kuin neljääkymmentä työ tapani on helsingissä hiottu niiden vaatimusten mukaisiksi annetaan aikataulu josta ollaan jo lähtöjään puolivuotta myöhässä yritä saada kiinni ei onnistu jos ei työyhteisö osaa yhteistyötä tekemätön paikka aika taulun pitäminennonnistuu silti valmistuu yhtä myöhässä kuin oli lähtöjään
- Anonyymi00048UUSI
0 %
- Anonyymi00053UUSI
Kamalan ikävän surkea prosentti.
Oletko aivan varma?
- Anonyymi00049UUSI
Toisaalta 100%, toisaalta 0%. Naiselle. Lähelle.
- Anonyymi00050UUSI
Et ymmärtänyt kysymystä.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Et ymmärtänyt kysymystä.
Sinä olet sivusta.
- Anonyymi00055UUSI
Miksi se noin kovin vaihtelee?
Oma epävarmuutesi? Se, että kirjoittaisi kin jollekin toiselle?
Se, ettei se olisikaan hän? - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Sinä olet sivusta.
Joo, mutta ei todennäköisyys voi olla 0 tai 100, saatika vaihdella niiden välillä.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Joo, mutta ei todennäköisyys voi olla 0 tai 100, saatika vaihdella niiden välillä.
Ei eksaktisti voikaan, vaan kaiketi se olisi sitten 50 %:ia. Mutta ymmärsin kuitenkin, että välillä on 100 %:ia varma ja toisena päivänä tai hetkenä iskee totaalinen epävarmuus. Joten pelkkä 50 %:ia ei olisi kertonut riittävästi.
- Anonyymi00051UUSI
Minut tunnistetaan 80 prosenttia varmuudella!
- Anonyymi00056UUSI
Mistä tiedät?
Sitä ei kyllä kysytty, mutta asteikkojen ylipäällikönpäällikkö on tänään erityisen hövelillä tuulella.
- Anonyymi00052UUSI
100 prosenttia! Kukaan ei ole yhtä sekopää kuin minä olen
- Anonyymi00058UUSI
Miööä tavalla olet mielestäsi sekopää?
- Anonyymi00060UUSI
Ehkä jotain 24 %, ihan kiva täällä on lueskella ja välillä kirjoitella jotain, mutta en ole varma mistään, en edes omista ajatuksistakaan enää, vaikka ne kiertävät kehää hänen osaltaan 24/7.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466