Haminan päättäjät ovat niin alkeellista joukkoa, että herää kysymys, miksi ihmiset ovat äänestäneet tuollaiset ääliöt hoitamaan yhteisiä asioita?
Ostetaan kaatopaikka ongelmajätteineen, mutta kaupungin tärkein ranta - historiallinen SATAMA alue joutaa myydä ideabisneksen tuhottavaksi. Lippumaailman sekopäisyyttä nyt ei kannata edes mainita. Voi hyvää päivää.
Haminan päättäjät
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kysymys menee pikemminkin niin, että miksi et itse olet päättämässä, kun mielestäsi olet niin perkeleen viisas. Tervasaari ei ole kaupungin tärkein ranta selvästikään, koska se vuosikymmenien aikana on päästetty nykytilaan. Onneksi vihdoin aluetta ollaan kehittämässä järkevämpään suuntaan.
- Anonyymi00002UUSI
Niin kysymys kuuluu myöskin että miksi ihmiset ylipäätään äänestävät Vihervasemmistoa voiko sairaampaa kullttia ja ideologiaa edes olemassa.Kaikkinen pride sekoiluneen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522