Meneekö noihin pridemarsseille heteroitakkn vai miten on mahdollista että olisi noin paljon vähemmistöä? Melkeinhän tuo on jo enemmistöä.
Pridetapahtumat
16
102
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kaikki höyrähtäneet sinne työntyy
- Anonyymi00014UUSI
Ilman muuta siellä on paljon heteroita, myös useita tuttujani. Minäkin olisin mennyt jos en olisi ollut kipeänä kesäflunssassa.
- Anonyymi00002UUSI
Joo emme lisäänny enää niin kuin ennen.
- Anonyymi00003UUSI
Mikä syy? Se on MeToo joka suurimmaksi osaksi syyllinen syntyvyyteen.
MeToo on syventänyt ja keventänyt naisten ja miesten välistä kuilua. Nykyään uskaltaa ainoastaan raiskaajat, narsistit ym sekopäät lähestyä naista mahdollisista syytteistä huolimatta.
Kiltit ja hiljaiset miehet ottaa etäisyyttä naisiin koska pelkäävät että tekevät väärin ja joutuvat vastaamaan mahdollisista syytteistä lähentelystä tai ahdistelusta. Näin se on ja tämä on totta. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikä syy? Se on MeToo joka suurimmaksi osaksi syyllinen syntyvyyteen.
MeToo on syventänyt ja keventänyt naisten ja miesten välistä kuilua. Nykyään uskaltaa ainoastaan raiskaajat, narsistit ym sekopäät lähestyä naista mahdollisista syytteistä huolimatta.
Kiltit ja hiljaiset miehet ottaa etäisyyttä naisiin koska pelkäävät että tekevät väärin ja joutuvat vastaamaan mahdollisista syytteistä lähentelystä tai ahdistelusta. Näin se on ja tämä on totta.Noin se taitaa olla. Eipä uskalla naisten kanssa alkaa esim juttelemaan kun luulevat että joutuu ahdisteltavaksi. Parempi van painaa katse omiin kengänkärkiin ettei luule että tuijotan ja kuolaan että olen joku pervo.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Noin se taitaa olla. Eipä uskalla naisten kanssa alkaa esim juttelemaan kun luulevat että joutuu ahdisteltavaksi. Parempi van painaa katse omiin kengänkärkiin ettei luule että tuijotan ja kuolaan että olen joku pervo.
Naiset on keksineet helpon ansaitsemiskeinon,valitettavasti.
Terveisin nainen. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Naiset on keksineet helpon ansaitsemiskeinon,valitettavasti.
Terveisin nainen.Enne sanoivat mm Kiuruvedellä, että vitulla on taivaallinen valta.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Noin se taitaa olla. Eipä uskalla naisten kanssa alkaa esim juttelemaan kun luulevat että joutuu ahdisteltavaksi. Parempi van painaa katse omiin kengänkärkiin ettei luule että tuijotan ja kuolaan että olen joku pervo.
Sinulla on huonot ihmissuhdetaidot, jos et osaa keskustella naisten kanssa. Miksi et puhu vaikka säästä?
- Anonyymi00005UUSI
Eivät ne enää ole vähemmistöjä, vaan enemmistöjä.
- Anonyymi00007UUSI
Kyllä, jos suomalainen heteromies katsoo esim. kaupankassa jonossa edessä seisovan lihavan lesbo feministin persettä, voi valmistautua siihen, että kohta tulee syyte seksuaalisesta häirinnästä. Kannattaa pitää kotivakuutus, joka pitää sisällään oikeusturva vakuutuksen. Nyt on jo menty siihen, että suomalaisella heteromiehellä ei ole muuta, kuin laskunmaksu velvollisuus ja vaitiolo-oikeus.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä, jos suomalainen heteromies katsoo esim. kaupankassa jonossa edessä seisovan lihavan lesbo feministin persettä, voi valmistautua siihen, että kohta tulee syyte seksuaalisesta häirinnästä. Kannattaa pitää kotivakuutus, joka pitää sisällään oikeusturva vakuutuksen. Nyt on jo menty siihen, että suomalaisella heteromiehellä ei ole muuta, kuin laskunmaksu velvollisuus ja vaitiolo-oikeus.
Kekustalaisten tulee tehdä esitys, että Iisalmi myöntää Prite järjestölle vähintään 2 miljoonaa toiminta-avustusta, jo pelkästään siinä toivossa, että jos heistä joku sattuisi tiinehtymään ja saisi aikaiseksi edes yhden uuden veronmaksajan.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä, jos suomalainen heteromies katsoo esim. kaupankassa jonossa edessä seisovan lihavan lesbo feministin persettä, voi valmistautua siihen, että kohta tulee syyte seksuaalisesta häirinnästä. Kannattaa pitää kotivakuutus, joka pitää sisällään oikeusturva vakuutuksen. Nyt on jo menty siihen, että suomalaisella heteromiehellä ei ole muuta, kuin laskunmaksu velvollisuus ja vaitiolo-oikeus.
Oikeusturvavakuutus ei korvaa kuluja, jos joutuu rikosasiassa vastaajaksi eli syytetyksi.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oikeusturvavakuutus ei korvaa kuluja, jos joutuu rikosasiassa vastaajaksi eli syytetyksi.
Riippuu vakuutusyhtiöstä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä, jos suomalainen heteromies katsoo esim. kaupankassa jonossa edessä seisovan lihavan lesbo feministin persettä, voi valmistautua siihen, että kohta tulee syyte seksuaalisesta häirinnästä. Kannattaa pitää kotivakuutus, joka pitää sisällään oikeusturva vakuutuksen. Nyt on jo menty siihen, että suomalaisella heteromiehellä ei ole muuta, kuin laskunmaksu velvollisuus ja vaitiolo-oikeus.
Entä jos asialla on maahan tullut rikastuttaja?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kekustalaisten tulee tehdä esitys, että Iisalmi myöntää Prite järjestölle vähintään 2 miljoonaa toiminta-avustusta, jo pelkästään siinä toivossa, että jos heistä joku sattuisi tiinehtymään ja saisi aikaiseksi edes yhden uuden veronmaksajan.
Iisalmen kaupungin ei tule osallistua priden tukemiseen!
On tärkeitäkin tukikohteita ja muita hyviä projekteja. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä, jos suomalainen heteromies katsoo esim. kaupankassa jonossa edessä seisovan lihavan lesbo feministin persettä, voi valmistautua siihen, että kohta tulee syyte seksuaalisesta häirinnästä. Kannattaa pitää kotivakuutus, joka pitää sisällään oikeusturva vakuutuksen. Nyt on jo menty siihen, että suomalaisella heteromiehellä ei ole muuta, kuin laskunmaksu velvollisuus ja vaitiolo-oikeus.
Miksi kyseinen mies ei katso vaikka hartioita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532