Pridetapahtumat

Anonyymi-ap

Meneekö noihin pridemarsseille heteroitakkn vai miten on mahdollista että olisi noin paljon vähemmistöä? Melkeinhän tuo on jo enemmistöä.

16

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Kaikki höyrähtäneet sinne työntyy

      • Anonyymi00014
        UUSI

        Ilman muuta siellä on paljon heteroita, myös useita tuttujani. Minäkin olisin mennyt jos en olisi ollut kipeänä kesäflunssassa.


    • Anonyymi00002
      UUSI

      Joo emme lisäänny enää niin kuin ennen.

      • Anonyymi00003
        UUSI

        Mikä syy? Se on MeToo joka suurimmaksi osaksi syyllinen syntyvyyteen.
        MeToo on syventänyt ja keventänyt naisten ja miesten välistä kuilua. Nykyään uskaltaa ainoastaan raiskaajat, narsistit ym sekopäät lähestyä naista mahdollisista syytteistä huolimatta.
        Kiltit ja hiljaiset miehet ottaa etäisyyttä naisiin koska pelkäävät että tekevät väärin ja joutuvat vastaamaan mahdollisista syytteistä lähentelystä tai ahdistelusta. Näin se on ja tämä on totta.


      • Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Mikä syy? Se on MeToo joka suurimmaksi osaksi syyllinen syntyvyyteen.
        MeToo on syventänyt ja keventänyt naisten ja miesten välistä kuilua. Nykyään uskaltaa ainoastaan raiskaajat, narsistit ym sekopäät lähestyä naista mahdollisista syytteistä huolimatta.
        Kiltit ja hiljaiset miehet ottaa etäisyyttä naisiin koska pelkäävät että tekevät väärin ja joutuvat vastaamaan mahdollisista syytteistä lähentelystä tai ahdistelusta. Näin se on ja tämä on totta.

        Noin se taitaa olla. Eipä uskalla naisten kanssa alkaa esim juttelemaan kun luulevat että joutuu ahdisteltavaksi. Parempi van painaa katse omiin kengänkärkiin ettei luule että tuijotan ja kuolaan että olen joku pervo.


      • Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Noin se taitaa olla. Eipä uskalla naisten kanssa alkaa esim juttelemaan kun luulevat että joutuu ahdisteltavaksi. Parempi van painaa katse omiin kengänkärkiin ettei luule että tuijotan ja kuolaan että olen joku pervo.

        Naiset on keksineet helpon ansaitsemiskeinon,valitettavasti.
        Terveisin nainen.


      • Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Naiset on keksineet helpon ansaitsemiskeinon,valitettavasti.
        Terveisin nainen.

        Enne sanoivat mm Kiuruvedellä, että vitulla on taivaallinen valta.


      • Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Noin se taitaa olla. Eipä uskalla naisten kanssa alkaa esim juttelemaan kun luulevat että joutuu ahdisteltavaksi. Parempi van painaa katse omiin kengänkärkiin ettei luule että tuijotan ja kuolaan että olen joku pervo.

        Sinulla on huonot ihmissuhdetaidot, jos et osaa keskustella naisten kanssa. Miksi et puhu vaikka säästä?


    • Anonyymi00005
      UUSI

      Eivät ne enää ole vähemmistöjä, vaan enemmistöjä.

      • Anonyymi00007
        UUSI

        Kyllä, jos suomalainen heteromies katsoo esim. kaupankassa jonossa edessä seisovan lihavan lesbo feministin persettä, voi valmistautua siihen, että kohta tulee syyte seksuaalisesta häirinnästä. Kannattaa pitää kotivakuutus, joka pitää sisällään oikeusturva vakuutuksen. Nyt on jo menty siihen, että suomalaisella heteromiehellä ei ole muuta, kuin laskunmaksu velvollisuus ja vaitiolo-oikeus.


      • Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kyllä, jos suomalainen heteromies katsoo esim. kaupankassa jonossa edessä seisovan lihavan lesbo feministin persettä, voi valmistautua siihen, että kohta tulee syyte seksuaalisesta häirinnästä. Kannattaa pitää kotivakuutus, joka pitää sisällään oikeusturva vakuutuksen. Nyt on jo menty siihen, että suomalaisella heteromiehellä ei ole muuta, kuin laskunmaksu velvollisuus ja vaitiolo-oikeus.

        Kekustalaisten tulee tehdä esitys, että Iisalmi myöntää Prite järjestölle vähintään 2 miljoonaa toiminta-avustusta, jo pelkästään siinä toivossa, että jos heistä joku sattuisi tiinehtymään ja saisi aikaiseksi edes yhden uuden veronmaksajan.


      • Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kyllä, jos suomalainen heteromies katsoo esim. kaupankassa jonossa edessä seisovan lihavan lesbo feministin persettä, voi valmistautua siihen, että kohta tulee syyte seksuaalisesta häirinnästä. Kannattaa pitää kotivakuutus, joka pitää sisällään oikeusturva vakuutuksen. Nyt on jo menty siihen, että suomalaisella heteromiehellä ei ole muuta, kuin laskunmaksu velvollisuus ja vaitiolo-oikeus.

        Oikeusturvavakuutus ei korvaa kuluja, jos joutuu rikosasiassa vastaajaksi eli syytetyksi.


      • Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Oikeusturvavakuutus ei korvaa kuluja, jos joutuu rikosasiassa vastaajaksi eli syytetyksi.

        Riippuu vakuutusyhtiöstä.


      • Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kyllä, jos suomalainen heteromies katsoo esim. kaupankassa jonossa edessä seisovan lihavan lesbo feministin persettä, voi valmistautua siihen, että kohta tulee syyte seksuaalisesta häirinnästä. Kannattaa pitää kotivakuutus, joka pitää sisällään oikeusturva vakuutuksen. Nyt on jo menty siihen, että suomalaisella heteromiehellä ei ole muuta, kuin laskunmaksu velvollisuus ja vaitiolo-oikeus.

        Entä jos asialla on maahan tullut rikastuttaja?


      • Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kekustalaisten tulee tehdä esitys, että Iisalmi myöntää Prite järjestölle vähintään 2 miljoonaa toiminta-avustusta, jo pelkästään siinä toivossa, että jos heistä joku sattuisi tiinehtymään ja saisi aikaiseksi edes yhden uuden veronmaksajan.

        Iisalmen kaupungin ei tule osallistua priden tukemiseen!
        On tärkeitäkin tukikohteita ja muita hyviä projekteja.


      • Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kyllä, jos suomalainen heteromies katsoo esim. kaupankassa jonossa edessä seisovan lihavan lesbo feministin persettä, voi valmistautua siihen, että kohta tulee syyte seksuaalisesta häirinnästä. Kannattaa pitää kotivakuutus, joka pitää sisällään oikeusturva vakuutuksen. Nyt on jo menty siihen, että suomalaisella heteromiehellä ei ole muuta, kuin laskunmaksu velvollisuus ja vaitiolo-oikeus.

        Miksi kyseinen mies ei katso vaikka hartioita?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe