minulla lapin kota taulu v.1938 kodan ympärillä 12 ihmistä takana 15 ihmisen nimet ehgen pastilli työ hyvin säilynyt ehgen ruotsin tai norjan lapista kun nimet jotka takana on ovat jko ruotalaiste tai norjalaisten edessä ei singeerausta kenenkähän tekemä mahtas olla . luulin että anreas alarieston mutta kun otin yhteyttä sodankylän museoon sanoivat että kaikki mitkä alariesto teki ennen sotia oisi hävinneet .ehgen sitten jonkun ruotsalaisen kotamaisema jonka ympärillä 12 ihmistä . kaunis pieni taulu hyvin säilynyt ..jos jollain tietoa voisi soittaa mulle ,erkki kautto miljoonatie 113 41390 äijälä puh on 0452069156. voisin myydäkkin taulun ..
myytävänä ,
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Andreas Alariesto noussee pian nyrkkeilyliiton apulaisjohtajaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540