Olla osa sitä kuviota. Että olet sen kanssa ja yhtä aikaa minä kuviossa. Siksi se ahdisti
En olisi halunnut
21
184
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Eli parempaa kohti. Ansaitset sulle oikeasti sopivan miehen.
- Anonyymi00002UUSI
Miksi teit niin
- Anonyymi00003UUSI
Ja olisitko sinä se tarinan parempi mies joka kehität alentuvia mielikuvia naisesta palstaäijän teennäisiin ja aika ns blankoihinkin provoihin vastaamalla? Esim tämän aloituksen kohdalla lopulta aika megalomaaninen aasinsilta setämäiseen hymistelyyn. Mietihän omahyväinen uudelleen tuota juttua. Naiselta
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi teit niin
En minä ole sinun ex. Mutta aattelin kirjoittaa sulle. En tiedä miksi teki niin kuin teki. Mutta jos et saa arvostusta häneltä, niin arvosta itseäsi. Ansaitset jotain parempaa.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
En minä ole sinun ex. Mutta aattelin kirjoittaa sulle. En tiedä miksi teki niin kuin teki. Mutta jos et saa arvostusta häneltä, niin arvosta itseäsi. Ansaitset jotain parempaa.
Jaa
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Totta. Ei arvostanut tarpeeksi. Ilkeä luonteeltaan
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Totta. Ei arvostanut tarpeeksi. Ilkeä luonteeltaan
Mitä sanoisit sinun ystävälle. Kerro sama itsellesi. Voit joku päivä tavata jonkun, jonka kanssa on helppo ja hyvä olla. Pärjääthän varmasti paremmin ilman miestä, joka ei kohtele sinua hyvin. Oli mistä vaan syystä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitä sanoisit sinun ystävälle. Kerro sama itsellesi. Voit joku päivä tavata jonkun, jonka kanssa on helppo ja hyvä olla. Pärjääthän varmasti paremmin ilman miestä, joka ei kohtele sinua hyvin. Oli mistä vaan syystä.
Ne toki käski unohtaa.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja jos tämä palsta ylläpitää kaipausta, saati luuloja(harha), että juuri hän täällä vastailisi. mieti olisiko parempi poistua ja oikeasti keskittyä itseen ja oikeaan elämään. Haaveet on ok, mutta kai haluat jotain reaalissakin? Ajatuksia sivusta.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onko sinulla mahdoton asia hyväksyä että tämä naisten kaltoinkohtelusta fantasioiva usein naisena esuikyvö apäijä saa himmeät kiksit hyväuskoisuudestasi kun avaudut setämäisesti sille kuin naiselle? Eipä tietenkään ku sinulla on saman kirjon misogyyninen oireisto tavallaan
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onko sinulla mahdoton asia hyväksyä että tämä naisten kaltoinkohtelusta fantasioiva usein naisena esuikyvö apäijä saa himmeät kiksit hyväuskoisuudestasi kun avaudut setämäisesti sille kuin naiselle? Eipä tietenkään ku sinulla on saman kirjon misogyyninen oireisto tavallaan
Kai on joku mahdollisuus, että on joku mies, totta. Ehkä aika epätodennäköistä kuitenkin. Mistä sellaista päättelet? Mielestäni on aika harhaista olla tietävinään jostain kirjoituksesta kovinkaan paljon sen anonyymista tuottajasta.
Ja voit toki huolehtia minustakin. Mutta sen totean, että sinä et todellakaan tunne minua, ja miksi täällä kirjoitan, tai luen juttuja. - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kai on joku mahdollisuus, että on joku mies, totta. Ehkä aika epätodennäköistä kuitenkin. Mistä sellaista päättelet? Mielestäni on aika harhaista olla tietävinään jostain kirjoituksesta kovinkaan paljon sen anonyymista tuottajasta.
Ja voit toki huolehtia minustakin. Mutta sen totean, että sinä et todellakaan tunne minua, ja miksi täällä kirjoitan, tai luen juttuja.” Mielestäni on aika harhaista olla tietävinään jostain kirjoituksesta kovinkaan paljon sen anonyymista tuottajasta. ” Aivan. Aika sentimentaalisesti kommentoit tuolle juttu-uulalle, mutta jos se on sinulle elämää suurempi asia tärkeillä naista esittävälle miehelle, niin anna mennä vain.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
” Mielestäni on aika harhaista olla tietävinään jostain kirjoituksesta kovinkaan paljon sen anonyymista tuottajasta. ” Aivan. Aika sentimentaalisesti kommentoit tuolle juttu-uulalle, mutta jos se on sinulle elämää suurempi asia tärkeillä naista esittävälle miehelle, niin anna mennä vain.
En ole tunteissani, eli en esittänyt sentimentaalisesti. Onkohan nämä jotain automaattiväitteitä, kun vaikea ymmärtää miksi joku tuntematon olisi tietävinään vaikkapa minun tunnetilastani. Ihan älylläni mietin tällä hetkellä…
- Anonyymi00006UUSI
Ei multa. En halunnut, että mies eroaa naisestaan. Enkä itsekään halunnut erota.
n>m - Anonyymi00007UUSI
- Anonyymi00009UUSI
Erosin jo...
- Anonyymi00010UUSI
Menkää takas yhteen, niin mekin voimme taas lähentyä.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Menkää takas yhteen, niin mekin voimme taas lähentyä.
Onpa outo ajatus.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Onpa outo ajatus.
Palstaäijän monologissa löytyy ihmeteltävää joka sukankuluttajalle. Jatkahan samaan malliin
- Anonyymi00012UUSI
ole vanhempien naisten kanssa et tule enään ikinä olemaan mulle mitääb muuta kun lasteni iskä. uusi iskä taloon hakusessa
- Anonyymi00021UUSI
Vai niin meniköhän aloittajaäijä dialogi nyt vähän männikköön tässä kohtaa? Sellaista se on kun pitää kuudesta kymmeneen humpuukiketjua pystyssä yhtä aikaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541363
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39946Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38695- 14610
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26598Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 28588
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19570Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543