Mies. Ootko mökillä ollut?
On sinua ikävä.
39
216
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei ole mökkiä, eikä mitään muutakaan.
- Anonyymi00002UUSI
Mökillä murjottanu.
🫤🍺
🦺 🤌- Anonyymi00005UUSI
Ilmeisesti kaikki ei ole hyvin..😟
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ilmeisesti kaikki ei ole hyvin..😟
Ei iin ole!! Kun et ole siellä.
- Anonyymi00023UUSI
Ei sulla edes ole mökkiä😄😄😄
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei iin ole!! Kun et ole siellä.
Et ole pyytänyt käymään siellä.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Et ole pyytänyt käymään siellä.
Tuu nopsaan nyt käymäään.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Et ole pyytänyt käymään siellä.
Enkä aio pyytäää hullua mihinkään mökille🤣🤣🤣
- Anonyymi00003UUSI
Mökki olis kiva, mut ei oo rahaa vuokraankaan.
- Anonyymi00004UUSI
En harrasta moista
- Anonyymi00007UUSI
Mikset?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mikset?
Olen kädetön.
- Anonyymi00006UUSI
minulla on kova kaipuu johonkin möksä maisemiin. :) mutta eipä tuo ole ainakaan tänä kesänä edes mahdollista.
- Anonyymi00008UUSI
Sinulla ei ole ikävä häntä. Lopeta tänne kirjoittelu. Älä selaa täällä toisten kirjoituksia. Keskity muihin asioihin.
Lopeta täällä oleminen.- Anonyymi00009UUSI
Mukava kun jaoit omia ajatuksia!
- Anonyymi00020UUSI
Miksi sinä määräilet toisten kirjoittelua?
- Anonyymi00033UUSI
Lopeta itte täällä oleminen, bit h pleezzz!
- Anonyymi00010UUSI
Olen joo, rennosti ottanut mökillä. Ja hän nainen mielessäni, en ole unohtanut ❤️
M>N- Anonyymi00016UUSI
Joo-o M-nainen miekussa siellä?
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Joo-o M-nainen miekussa siellä?
Onko se sinulle ongelma, jos on?
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Joo-o M-nainen miekussa siellä?
Ei m nainen kuulu mun suunnitelmiin....
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei m nainen kuulu mun suunnitelmiin....
Kysymys olikin edelliselle. Mitä se kuuluu kuka kelläkin on mielessä?
Onhan nyt kummallista, että pitää tulla irvailemaan joka väliin.
- Anonyymi00011UUSI
Tuu mun kanssa mökille, niin myös yöuinnille?
Eikö?
T.tuukkonä?
https://m.youtube.com/watch?v=T6zOT3IZ90U&list=RDT6zOT3IZ90U&start_radio=1&pp=oAcB - Anonyymi00012UUSI
Olen, vähän naapurin mökkirouvan mökilläkin.
- Anonyymi00017UUSI
😋😉
- Anonyymi00018UUSI
Hyi helvetti!
- Anonyymi00019UUSI
Talkoissa?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Talkoissa?
Oli niin yksin ja vähän luovutin seuraani.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oli niin yksin ja vähän luovutin seuraani.
Olet kuin juoppo aina on joku syy että voi pettää. Ei olla sitä ja tätä. Mulla oli nälkä kävin siellä tuolla ja pi.llun päällä
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olet kuin juoppo aina on joku syy että voi pettää. Ei olla sitä ja tätä. Mulla oli nälkä kävin siellä tuolla ja pi.llun päällä
Ihan oma vikas
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olet kuin juoppo aina on joku syy että voi pettää. Ei olla sitä ja tätä. Mulla oli nälkä kävin siellä tuolla ja pi.llun päällä
Ei ole ollenkaan petetty.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei ole ollenkaan petetty.
Ei ni, vähän leipää, lempee ja lämpöö...
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hyi helvetti!
Minä en missään naapurin rouvan mökillä kuljeksi, että niin.
M>N
- Anonyymi00027UUSI
On se kumma että ei enää ole kuria.
Sairas maa. - Anonyymi00028UUSI
Murheellinen valtio
- Anonyymi00029UUSI
Kyllä Putin hoitaa maan asiat tuppi ei kykene.
- Anonyymi00030UUSI
Joo, vaimon ja lasten kanssa. Muistat varmaan vaimoni, s-naisen.
- Anonyymi00040UUSI
En. 🧐
- Anonyymi00034UUSI
Vietin ihanaa kaupunki viikonloppua, kaipailin kaunista "veeraani" ja kuin haltijan taika sauvasta, hän ilmestyi ilahduttamaan ja pelastamaan iltani. Loppu yö kului sydämen houkutuksia kuunnellen ja läheisyyden kaipuutani hellien. Mökki viikonloppuun tarkoitus hieman myöhemmin.
https://www.youtube.com/watch?v=h71OgHReJ28&list=RDh71OgHReJ28&start_radio=1
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492