Noloa viettää lomaa yksin kesälomalla!
Muut voivat nauttia...
Minä vain tyydyn elämään yksin.
Noloa viettää lomaa yksin
26
127
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ravintolaan pääse!
- Anonyymi00002
Mitä noloa siinä on?
- Anonyymi00003
Ei karaoke laulamaan
- Anonyymi00004
Ei romantiikkaa
- Anonyymi00005
Ei tulevia häitä! Ikinä minulle. Tai kutsua juhliin
- Anonyymi00006
Ristiäisiin ei kutsuta eikä häihin!
- Anonyymi00007
Ei mökillä käymään.
- Anonyymi00008
Ei matkalle.
- Anonyymi00009
Ei juhlaruokaa kutsuta syömään.
- Anonyymi00010
Saan viettää kesälomalla yksin.. Tuntea, että olen täysin tarpeeton. Kukaan ei tarvitse minua.
- Anonyymi00011
Köyhien ruokaa taas syödä kesälomalla
- Anonyymi00012
Nähdå melkein nälkää
- Anonyymi00013
elämä on annelista
- Anonyymi00014
Yksinäisen kannattaa viettää kesää töiden merkeissä. Lomat minimiin, niin ei tarvi ruikuttaa yksinäisyyttä, tylsyyttä eikä sen paremmin köyhyyttäkään.
- Anonyymi00015
Mitä noloa siinä on jos viettää kesälomansa yksin. Minä nimenomaan haluan viettää kesäloman yksin. Työelämässä ehtii kyllä ihmisiä nähdä ja tavata ihan tarpeeksi.
- Anonyymi00016
Kesälomaan kuuluu lepäilyn ja rentoutumisen lisäksi kehon kokonaisvaltainen huolto. Liikunta, ystävät ja se tärkein eli sydänasioiden järjestykseen saattaminen. Onnellinen ja ihastunut ihminen on innovatiivinen ja energisempi, sekä osaa nauttia hetkistä uuden kumppanin seurassa ja vieläpä aiheuttaa hymyllään hyvää mieltä ympärilleenkin. Yksinäinen ihminen on usein tyytymätön olotilaansa, läheisyyden kaipaus ja toisen ihmisen seura piristää huomattavasti. Mutta aina ei ole helppo "rakastua" Se on lahja joka koskettaa hyvin syvältä, se että pääsee nauttimaan rakkauden tuomasta hurmiosta, vaatii onnen ja rohkeuden liittoa.
https://www.youtube.com/watch?v=WQibBFCg5Ko&list=RDWQibBFCg5Ko&start_radio=1 - Anonyymi00017
♡ 🤟 ♡
- Anonyymi00018
Nautin hiljaisuudesta ja luonnon kauneudesta
- Anonyymi00019
Minulla parasta on ollut monina kesinä se, kun olen päässyt menemään jonnekin yksin, joskus jopa pariksi kolmeksi päiväksi. Silloin aina olen toivonut tapaavani kaivattuni. Mutta jostain syystä juuri silloin häntä ei koskaan näy. Tahallistako? En tiiä. Mutta yksinolo on onneksi muuten ollut rentouttavaa.
Naiselta - Anonyymi00020
Liikun yksin. Ihan sama, vaikka on noloa!
- Anonyymi00021
Saa valvoa myöhään ja nukkua
- Anonyymi00022
Lähteä matkalle yksin
- Anonyymi00023
Ostaa sitä ruokaa mitä haluan!!
- Anonyymi00024
Olla vapaa.... Vaikka noloa se on!
- Anonyymi00025
Ei mene rahaa ristiäisiin tai toisten hääjuhliin!
Ei tarvitse nähdä sukulaisia. - Anonyymi00026
Ei tarvitse liikkua ja vaihtaa yövaatteet pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584