Taidan viimeistään kahden kuukauden kuluttua tappaa itteni eli niihin aikoihin kun mun isän kuolemasta tulee kuluneeksi 6 vuotta.
Uhkailin sukulaisiakin ja uhkailin tappaa äidin ja itseni.
Sukulaiset teki huoli-ilmoituksen ja Poliisi ja Sosiaaliviranomaiset soitteli perään.
Masentunut Mies
Oon niin kyllästynyt tähän paskaan
50
251
Vastaukset 50
- Anonyymi00001
Joku varmaan kysyy kohta että miksi vasta 2 kuukauden kuluttua kun vois tehdä sen jo nyt ja tuskin saan tehtyä silloinkaan joten se siitä sitten perkele!
Masentunut Mies- Anonyymi00002
Miksi haluaisit tappaa itsesi ?
On ikävää, että isäsi on kuollut, mutta ei hän herää kuolleista sillä, että sinä tappaisit itsesi.
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta mietipä, että olet tähänkin asti kuitenkin pärjännyt, vaikka ei varmaan aina helppoa ole ollutkaan. Miksi et pärjäisi jatkossakin ?
Ei kukaan halua, että tappaisit itsesi. Aina on olemassa joku, joka välittää sinusta.
Minäkin välitän sinusta, vaikka en tunnekaan sinua. Koita jaksaa. - Anonyymi00047
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi haluaisit tappaa itsesi ?
On ikävää, että isäsi on kuollut, mutta ei hän herää kuolleista sillä, että sinä tappaisit itsesi.
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta mietipä, että olet tähänkin asti kuitenkin pärjännyt, vaikka ei varmaan aina helppoa ole ollutkaan. Miksi et pärjäisi jatkossakin ?
Ei kukaan halua, että tappaisit itsesi. Aina on olemassa joku, joka välittää sinusta.
Minäkin välitän sinusta, vaikka en tunnekaan sinua. Koita jaksaa.Näissä tapauksissa sähköhoito on paras ratkaisu
- Anonyymi00003
On joskus joku käskenytkin mun tappaa itseni kun oli todella vihainen mulle.
Masentunut Mies- Anonyymi00004
Mä ainakin ajattelen että elän elämääni ihan piruuttaan näyttääkseni muille että en kenenkään vuoksi ikinä henkeäni riistä.
Itsekkin jo vuosia kärsinyt masennuksesta, se on pitkä polku vaeltaa pimeässä metsässä toivoen että valo pilkahtaisi polun varrella.
Eipä sitä kukaan muu ynmärrä niinkuin toinen joka samoja polkuja kompuroi.
- Anonyymi00005
Et varmana tee noin!
Älä kuvittelekaan tekeväs niin 😡
Taisit mennä nukkumaan, hyvä jos saat unta ♥️
Öitä ja kivoja unia 🤗😉😘😴💤 - Anonyymi00006
Ei isäsi tällaista olisi toivonut.Uhkailet äitiäsi ja itseäsi. Nyt hakemaan apua itsellesi ennenkuin käy huonosti,suruunkin saa apua. Pyydät anteeksi äidiltäsi joka on varmasti järkyttynyt.
- Anonyymi00007
Niinkö luulet että musta oikeasti olisi jotain pahaa tekemään varsinkaan omalle äidille vaikka hermot meneekin kunnolla aina välillä.
Oon mä apua koittanut vuosien varrella hakea mut ei mua kyetä auttamaan.
Masentunut Mies - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niinkö luulet että musta oikeasti olisi jotain pahaa tekemään varsinkaan omalle äidille vaikka hermot meneekin kunnolla aina välillä.
Masentunut MiesSanot hakeneesi apua ja silti vetoat sosiaalisten tilabteiden pelkoon joka rajoittaa avun hakemista. Koska olet hakenut apua niin mitä sulle sanottii paikkakuntasi soiaaliohjauksessa kun olet sieltä käynyt hakemassa apua?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Masentunut MiesÄlä valehtele . Olet sanonut että sun ex naapuri on sosiaalipalveluissa töissä ja et voi sen takia sinne mennä. Joten lopeta toi valehtelu että sua ei voida auttaa kun et ole edes käyttänyt palvelua joka on juuru tuota varten.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Älä valehtele . Olet sanonut että sun ex naapuri on sosiaalipalveluissa töissä ja et voi sen takia sinne mennä. Joten lopeta toi valehtelu että sua ei voida auttaa kun et ole edes käyttänyt palvelua joka on juuru tuota varten.
Sosiaalipalvelun työntekijöillä taitaa olla vaitiolovelvollisuus, niin mitä väliä, jos työntekijä on joku naapuri tai ex-naapuri ? He eivät saa puhua asiakkaan asioista muille.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sosiaalipalvelun työntekijöillä taitaa olla vaitiolovelvollisuus, niin mitä väliä, jos työntekijä on joku naapuri tai ex-naapuri ? He eivät saa puhua asiakkaan asioista muille.
Kyllä minä tiedän ja se on sanottu Masentuneelle miehelle ,mutta kun hän ei halua mennä puhumaan ex naapurille elämästään.,
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Älä valehtele . Olet sanonut että sun ex naapuri on sosiaalipalveluissa töissä ja et voi sen takia sinne mennä. Joten lopeta toi valehtelu että sua ei voida auttaa kun et ole edes käyttänyt palvelua joka on juuru tuota varten.
"Älä valehtele . Olet sanonut että sun ex naapuri on sosiaalipalveluissa töissä ja et voi sen takia sinne mennä. Joten lopeta toi valehtelu että sua ei voida auttaa kun et ole edes käyttänyt palvelua joka on juuru tuota varten."
No en tiedä mitä apua tuosta olisi? No sitten kai sen kuulen jos suostun sinne menemään. Tai kutsumaan sen henkilön kotiini.
Masentunut Mies - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
"Älä valehtele . Olet sanonut että sun ex naapuri on sosiaalipalveluissa töissä ja et voi sen takia sinne mennä. Joten lopeta toi valehtelu että sua ei voida auttaa kun et ole edes käyttänyt palvelua joka on juuru tuota varten."
No en tiedä mitä apua tuosta olisi? No sitten kai sen kuulen jos suostun sinne menemään. Tai kutsumaan sen henkilön kotiini.
Masentunut MiesSosiaaliohjauksessa kartoitetaan asiakkaan kokonaistilanne ja sovitetaan yhteen tarvittavia tukitoimia.
Saat apua esimerkiksi asioiden hoitamiseen tai yksinäisyyden lieventämiseen.Asiakkaan motivointia, tukea päätöksenteossa ja tarvittaessa saattamista palveluihin.Sosiaaliohjaajat auttavat arjen asioiden, kuten asumisen, talouden ja sosiaalisten suhteiden järjestämisessä, kun mielenterveysongelmat vaikeuttavat elämää. He eivät anna lääketieteellistä hoitoa, mutta tukevat arjessa jaksamista ja opastavat muihin palveluihin.
Mutta kun sua ei kiinnosta.
- Anonyymi00012
Kävi ilmi että myös meikäläisestä on tehty huoli-ilmoitus ja mulle laitettiin lähete paikkakuntani sosiaalipalveluihin. Siis sen uhkailun takia näin kävi perkele. Stressaa jo nyt vaikka sain kuulla ettei ne ole mun naapureita siellä. Siis ne joita pitäisi tavata.
Masentunut Mies- Anonyymi00015
Harmi että ei voida jutella suoraan ♥️
Öitä. - Anonyymi00018
Ota asia siltä kannalta, että sinua halutaan auttaa. Jos huoli-ilmoitus on tehty, niin se on tehty.
Masennus voi aiheuttaa ajatuksia, että kukaan ei välitä, mutta se ei ole totuus.
Olisi myös itse välitettävä jonkin verran itsestään. Miksi olla ennakkoluuloinen, ettei mikään muka auttaisi ? Rohkeasti vaan edes kokeilemaan, jos joku haluaa apuaan tarjota. Etukäteen ei voi tietää, jos vaikka jokin auttaisikin. - Anonyymi00019
Sehän on hyvä. Luuletko että omaisten ja läheisten tappamisuhkailut kuuluu hyvään mielenterveyteen ja hyvinvointiin?
- Anonyymi00020
Nythän sä pääset sosiaalipalveluihin . Olisit tyytyväinen ettei sun ite hakeutua .
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sehän on hyvä. Luuletko että omaisten ja läheisten tappamisuhkailut kuuluu hyvään mielenterveyteen ja hyvinvointiin?
Joo no ei ne kuulu, kyllä sentään tämän tiedän vaikka välillä en hallitse sitä mitä suuttuneena tulee kirjoiteltua tai sanottua.
Masentunut Mies - Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ota asia siltä kannalta, että sinua halutaan auttaa. Jos huoli-ilmoitus on tehty, niin se on tehty.
Masennus voi aiheuttaa ajatuksia, että kukaan ei välitä, mutta se ei ole totuus.
Olisi myös itse välitettävä jonkin verran itsestään. Miksi olla ennakkoluuloinen, ettei mikään muka auttaisi ? Rohkeasti vaan edes kokeilemaan, jos joku haluaa apuaan tarjota. Etukäteen ei voi tietää, jos vaikka jokin auttaisikin.On kyllä ollut sellaisia ajatuksia että tietyt ihmiset vihaa mua niin paljon että haluaa pysyvästi eroon meikäläisestä. Sekään tietyssä mielessä mikään ihme olisi. Totuus on varmaan se että suurimmalle osalle olen täysin yhdentekevä ihminen. Suuri osa sitä hädintuskin noteeraisi mitenkään jos kuolisin. Voihan se toki joskus masennuksestakin johtua tällainen ajattelutapa. Olisi varmaan hyvä oppia kuitenkin itse arvostamaan itseään vaikka kukaan muu ei arvostaisi. Se vaan on pirun vaikeaa.
Masentunut Mies - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
On kyllä ollut sellaisia ajatuksia että tietyt ihmiset vihaa mua niin paljon että haluaa pysyvästi eroon meikäläisestä. Sekään tietyssä mielessä mikään ihme olisi. Totuus on varmaan se että suurimmalle osalle olen täysin yhdentekevä ihminen. Suuri osa sitä hädintuskin noteeraisi mitenkään jos kuolisin. Voihan se toki joskus masennuksestakin johtua tällainen ajattelutapa. Olisi varmaan hyvä oppia kuitenkin itse arvostamaan itseään vaikka kukaan muu ei arvostaisi. Se vaan on pirun vaikeaa.
Masentunut MiesNäköjään mä olen sulle ainakin yhdentekevä.
Ei väliä onko mua edes enää.
♥️ - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Näköjään mä olen sulle ainakin yhdentekevä.
Ei väliä onko mua edes enää.
♥️Kuinka niin? Enhän mä edes tunne sua. Tai mistä mä tiedän. Mut en mä noin ajattelisi kenestäkään kaveristani tai itselle muuten tärkeästä ihmisestä. Ja en mä nyt ainakaan 99% ihmisistä mitään pahaa toivo. Ja sekin jos jollekkin toivon jotain pahaa vaikka siihen jotain syytäkin olisi niin se ei taida mun oloa helpottaa mitenkään.
Masentunut Mies - Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
On kyllä ollut sellaisia ajatuksia että tietyt ihmiset vihaa mua niin paljon että haluaa pysyvästi eroon meikäläisestä. Sekään tietyssä mielessä mikään ihme olisi. Totuus on varmaan se että suurimmalle osalle olen täysin yhdentekevä ihminen. Suuri osa sitä hädintuskin noteeraisi mitenkään jos kuolisin. Voihan se toki joskus masennuksestakin johtua tällainen ajattelutapa. Olisi varmaan hyvä oppia kuitenkin itse arvostamaan itseään vaikka kukaan muu ei arvostaisi. Se vaan on pirun vaikeaa.
Masentunut MiesSe, että luulee ettei kukaan arvosta eikä tykkää, johtuu juurikin masennuksesta ja heikosta itsetunnosta. Kun ei itse tykkää itsestä, eikä arvosta itseään, sitä luulee, ettei kukaan muukaan.
Ei sinustakaan varmaan kukaan halua eroon. Toki kun olet kertonut käytöksestäsi, että suutut ja uhkailet, niin ei kai kukaan sellaisesta tykkää. Se ettei tykkää jonkun toisen käytöksestä ei tarkoita sitä, että ihmisestä haluttaisiin eroon.
Jos saisit omia ongelmiasi purettua, jos saisit apua, oppisit pärjäämään itsesi ja tunteidesi kanssa, silloin et suuttuisi muillekaan samalla tavalla kuin ehkä nyt teet.
Suuttuminen muita kohtaan johtuu usein siitä, kun itsellä on paha olla, eikä osaa käsitellä omia tunteitaan, ja se purkautuu sitten muihin. Tavallaan sitä on enimmäkseen vihainen ja suuttunut itselleen, koska on paha olla. Eihän se ole kenestäkään kivaa, jos on paha olla.
Ja sekin voi kiukuttaa vielä lisää, kun suuttuu ja uhkailee muita, vaikka ei pohjimmiltaan haluaisikaan. - Anonyymi00041
Anonyymi00027 kirjoitti:
Se, että luulee ettei kukaan arvosta eikä tykkää, johtuu juurikin masennuksesta ja heikosta itsetunnosta. Kun ei itse tykkää itsestä, eikä arvosta itseään, sitä luulee, ettei kukaan muukaan.
Ei sinustakaan varmaan kukaan halua eroon. Toki kun olet kertonut käytöksestäsi, että suutut ja uhkailet, niin ei kai kukaan sellaisesta tykkää. Se ettei tykkää jonkun toisen käytöksestä ei tarkoita sitä, että ihmisestä haluttaisiin eroon.
Jos saisit omia ongelmiasi purettua, jos saisit apua, oppisit pärjäämään itsesi ja tunteidesi kanssa, silloin et suuttuisi muillekaan samalla tavalla kuin ehkä nyt teet.
Suuttuminen muita kohtaan johtuu usein siitä, kun itsellä on paha olla, eikä osaa käsitellä omia tunteitaan, ja se purkautuu sitten muihin. Tavallaan sitä on enimmäkseen vihainen ja suuttunut itselleen, koska on paha olla. Eihän se ole kenestäkään kivaa, jos on paha olla.
Ja sekin voi kiukuttaa vielä lisää, kun suuttuu ja uhkailee muita, vaikka ei pohjimmiltaan haluaisikaan.En halua olla tekemisissä helposti suuttuvan ihmisen kanssa koskaan! Ikää on niin paljon että tarvitsen vain sellaisen ikäiseni ystävän, jonka kanssa voimme tehdä kaikkea mukavaa yhdessä! Olen voinut huonosti kauan tietyistä syistä johtuen ja koska menetin itselle todella mieluisan työpaikan! Omia lapsiani vain voin auttaa!
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
En halua olla tekemisissä helposti suuttuvan ihmisen kanssa koskaan! Ikää on niin paljon että tarvitsen vain sellaisen ikäiseni ystävän, jonka kanssa voimme tehdä kaikkea mukavaa yhdessä! Olen voinut huonosti kauan tietyistä syistä johtuen ja koska menetin itselle todella mieluisan työpaikan! Omia lapsiani vain voin auttaa!
Sinulla on lupa ja vapaus hankkia itsellesi aivan sellaisia ystäviä kuin itse haluat.
Sellaisten ihmisten kanssa ei tarvitse ystävystyä, joista ei tykkää, joihin ei halua tutustua.
Hienoa, että sinulla on lapsia, ja voit heitä auttaa.
Ystäviä ei yleensä ole pakko auttaa, jos ei halua, tai voimavarat ym. eivät sellaiseen riitä.
- Anonyymi00014
"Sosiaalipalvelun työntekijöillä taitaa olla vaitiolovelvollisuus, niin mitä väliä, jos työntekijä on joku naapuri tai ex-naapuri ? He eivät saa puhua asiakkaan asioista muille."
Olen kyllä tiennyt jo aikaa sitten että näin on mutta olisi se vähintäänkin kiusallista puhua arkaluontoisista ja henkilökohtaisista asioistaan jonkun naapurin tai puolitutun kanssa.
Masentunut Mies- Anonyymi00017
Luuletko että sun ex naapuri on palvelun ainoa työntekijä. Miksi luulet ettei siellä ole muita ihmsiä töissä ja auttamassa. Ei kai sun ex naapuri hoida kaikkia sun paikkakuntasi avunhakijoita. Järkeä nyt päähän.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Luuletko että sun ex naapuri on palvelun ainoa työntekijä. Miksi luulet ettei siellä ole muita ihmsiä töissä ja auttamassa. Ei kai sun ex naapuri hoida kaikkia sun paikkakuntasi avunhakijoita. Järkeä nyt päähän.
Nyt sen vasta kuulin ettei mun naapurit ole ainoat työntekijät siellä vaikka niin vähän olin ajatellutkin.
- Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
Nyt sen vasta kuulin ettei mun naapurit ole ainoat työntekijät siellä vaikka niin vähän olin ajatellutkin.
Hyvä, että hoksasit. Nyt vain varaamaan aikaa sinne palveluun, ja pyydä aika jollekin, joka ei ole naapuri eikä ex-naapuri.
Aikaa varatessakin voit sanoa, jos et jonkun tietyn henkilön vastaanotolle halua, kerrot vaikka suoraan, että tunnette toisenne, ja haluat jonkun työntekijän joka ei ole tuttu. - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Hyvä, että hoksasit. Nyt vain varaamaan aikaa sinne palveluun, ja pyydä aika jollekin, joka ei ole naapuri eikä ex-naapuri.
Aikaa varatessakin voit sanoa, jos et jonkun tietyn henkilön vastaanotolle halua, kerrot vaikka suoraan, että tunnette toisenne, ja haluat jonkun työntekijän joka ei ole tuttu.Tämä on sanottu hänelle jo aikoja sitten.
- Anonyymi00030
Anonyymi00021 kirjoitti:
keneltä kuulit. Sinulle on sanottu jo viime vuonna tästä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
keneltä kuulit. Sinulle on sanottu jo viime vuonna tästä.
No joku sosiaaliviranomainen Tampereelta kertoi mut onko sillä nyt mitään väliä kuka sen kertoi?
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tämä on sanottu hänelle jo aikoja sitten.
"Hyvä, että hoksasit. Nyt vain varaamaan aikaa sinne palveluun, ja pyydä aika jollekin, joka ei ole naapuri eikä ex-naapuri.
Aikaa varatessakin voit sanoa, jos et jonkun tietyn henkilön vastaanotolle halua, kerrot vaikka suoraan, että tunnette toisenne, ja haluat jonkun työntekijän joka ei ole tuttu.
Piilota
Tämä on sanottu hänelle jo aikoja sitten."
Niin no siihen nyt voi luottaa mitä joku nimettömänä netissä kertoo kun netissä nyt puhutaan vaikka mitä. Yleisestikkään en oikein luota ihmisiin. Miksiköhän?
Masenrunut Mies - Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
No joku sosiaaliviranomainen Tampereelta kertoi mut onko sillä nyt mitään väliä kuka sen kertoi?
Sinulle tuli todella yllätyksenä että ex naapuri ein ole sosiaalipalvelujen ainoa työntekijä. Yksi ihminen hoitaa koko palvelujen työtehtävät. Et koskaan miettinyt miten hän kerkee tapaamaan asiakkaita ja hoitamaan samalla muut sosiaalipalvelujen työtehtävät?
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
"Hyvä, että hoksasit. Nyt vain varaamaan aikaa sinne palveluun, ja pyydä aika jollekin, joka ei ole naapuri eikä ex-naapuri.
Aikaa varatessakin voit sanoa, jos et jonkun tietyn henkilön vastaanotolle halua, kerrot vaikka suoraan, että tunnette toisenne, ja haluat jonkun työntekijän joka ei ole tuttu.
Piilota
Niin no siihen nyt voi luottaa mitä joku nimettömänä netissä kertoo kun netissä nyt puhutaan vaikka mitä. Yleisestikkään en oikein luota ihmisiin. Miksiköhän?
Masenrunut MiesKerro minulle miten yksi henkilö voi hoitaa kaikki sosiaalipalvelujen työtehtävät. osaat varmasti kertoa. Miten ihmeessä yksi henkilö kerkee tekemään :
Laajan asiakasvastuun työtehtävät
Sosiaalipalvelun järjestäminen työtehtävät
Lastenvalvojan työtehtävät
Sosiaalipalvelun toteutuksen työtehtävät
Sosiaalihuollon hallinnolliset tehtävät - Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ja hoksit ettei tämä sosiaaliviranomainen ollutkaan sinun ex naapuri. Ja sun maailma mullistui kun sosiaaliviranomainen ei ollutkaan sun ex naapuri.
- Anonyymi00038
Anonyymi00033 kirjoitti:
Piilota
Masenrunut MiesSaako kysyä jos joku palstoilla käskee tappaa itsesi niin sä masennut ja ahdistut mutta jos joku sanoo ettei sun ex naapuri ole sosiaalipalvelujen ainoa työntekijä niin sinä et välitä. Sinä uskot näitä tapa itsesi viestestejä ennemmin kuin kuin avunhakemisviestejä. En ymmärrä.
- Anonyymi00039
Anonyymi00033 kirjoitti:
Piilota
Masenrunut MiesOikeastaan vain sinä itse voit tietää, miksi et pysty luottamaan ihmisiin.
Varmasti, jos on ollut huonoja kokemuksia, voi se luottamuksen luominen olla vaikeampaa.
Mutta siltikin kannattaa joskus yrittää, on olemassa myös luotettavia ihmisiä. - Anonyymi00043
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kerro minulle miten yksi henkilö voi hoitaa kaikki sosiaalipalvelujen työtehtävät. osaat varmasti kertoa. Miten ihmeessä yksi henkilö kerkee tekemään :
Laajan asiakasvastuun työtehtävät
Sosiaalipalvelun järjestäminen työtehtävät
Lastenvalvojan työtehtävät
Sosiaalipalvelun toteutuksen työtehtävät
Sosiaalihuollon hallinnolliset tehtävätMiksi se mun sulle pitäis kertoa kun kerrat tiedät tämänkin paremmin?
Masentunut Mies - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Miksi se mun sulle pitäis kertoa kun kerrat tiedät tämänkin paremmin?
Masentunut MiesSen takia koska olet pitänyt sun ex naapuria palvelun ainoana työntekijänä joka huolehtii kaikista palvelun työtehtävistä
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Miksi se mun sulle pitäis kertoa kun kerrat tiedät tämänkin paremmin?
Masentunut MiesKyllä fiksu ihminen tietää ettei yksi henkilö voi hoitaa koko rakennuksen ja palvelujen työtehtäviä. Ja sinä oikeesti kuvittelet että yksi henkilö eli ex naapuri hoitaa kaikki työtehtävät.Et ole koskaan miettinyt että miten hän ehtii tekemään nämä kaikki palveluun kuuluvat tehtävät päivän aikana.
- Anonyymi00026
Me🙏🏻🙏🏻🙏🏻
- Anonyymi00031
Aihetta olikin. Jos olet suht. terve. on raukkaa puhua noin ja muutenkin.
- Anonyymi00037
Johtuuko tämäkin kirjoitus sirusta aivoissa? Nimittäin jonkun muun kuin aloittajan aivoissa.
- Anonyymi00040
Sinun käytöksesi oli sellaista, mitä en voinut ymmärtää koskaan! Pelkkää hiljaisuutta todella monien vuosien ajan! En tiennyt ettö oliko se pelkkää pelleilyä, vai halusitko vain näyttää sen, että sinä olet komea ihminen ja siksi et halunnut minua edes ystäväksesi! Olen menettänyt puolet elämänhalustani sinun häiriköinnin takia! Minulla on monta omaa lasta ja heitä haluan auttaa aina, kun minua tarvitaan! Mutta en jaksa auttaa ketään sellaista josta en pidä millään tavalla! Hae apua sellaisilta ihmisiltä, jotka ovat siihen koulutettuja!
- Anonyymi00046
Ristiriitaista käytöstä sinulla kyllä.
Ehkä myös voi sanoa että tylyäkin, ellei jopa ilkeää käytöstä.
Joku kirjoittaa sinulle ystävällisesti ja näyttää myös sille että hän välittää sinusta, mutta ei sinua kiinnosta.- Anonyymi00048
Tää ei nyt varmaankaan ollut mulle tämä kommentti?
Olen kyllä ystävällinen ihminen ystävällisille ihmisille.
Masentunut Mies - Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Tää ei nyt varmaankaan ollut mulle tämä kommentti?
Olen kyllä ystävällinen ihminen ystävällisille ihmisille.
Masentunut MiesEhkä se kuitenkin oli sulle. Mutta ei sun tarvitsekaan olla mulle mitenkään Kiltti....
tai muutakaan.
Anteeks et mun paha olo purkautui suhun.
- Anonyymi00050
Toivotaan että näet tän vielä.
Älä lopeta kirjoittelua täällä mun takiani.
Mä pysyn pois täältä niin saat purettua ittees.
Anteeks oikeesti kaikki mun kirjoitukseni sulle.
ADHDna ja assiburgerina otin ja sanoin ihan väärin.
❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483